שלוםםם שלוםםם!!../images/Emo41.gif../images/Emo80.gif
מה המצב? קודם כל... קצת על עצמי... קוראים לי פז ואני מפ"ת... אני חולה ובגלל זה אני בבית עכשיו ולא בבי"ס.. אני ח'ניקית גאה.... והדבר הראשון שאפשר להגיד עליי זה מארון... בגלל שאני כבר המוןןןןןן זמן מעריצה אותם.... וגם פתחתי בלוג בזמן האחרון ואתם מוזמנים להכנס אליו אם בא לכם... מארון הם האוויר שלי לנשימה... אני יוצאת מנקודת הנחה שכל מי שאוהב את מארון הוא בנאדם טוב
חחחחח זאת ההודעה הרשמית הראשונה שלי פה.. אהה... וזהו בינתיים... בה ביי! פזוש
ה
מה המצב? קודם כל... קצת על עצמי... קוראים לי פז ואני מפ"ת... אני חולה ובגלל זה אני בבית עכשיו ולא בבי"ס.. אני ח'ניקית גאה.... והדבר הראשון שאפשר להגיד עליי זה מארון... בגלל שאני כבר המוןןןןןן זמן מעריצה אותם.... וגם פתחתי בלוג בזמן האחרון ואתם מוזמנים להכנס אליו אם בא לכם... מארון הם האוויר שלי לנשימה... אני יוצאת מנקודת הנחה שכל מי שאוהב את מארון הוא בנאדם טוב