שלוםםם שלוםםם!!

PaZaLe

New member
שלוםםם שלוםםם!!../images/Emo41.gif../images/Emo80.gif

מה המצב? קודם כל... קצת על עצמי... קוראים לי פז ואני מפ"ת... אני חולה ובגלל זה אני בבית עכשיו ולא בבי"ס.. אני ח'ניקית גאה.... והדבר הראשון שאפשר להגיד עליי זה מארון... בגלל שאני כבר המוןןןןןן זמן מעריצה אותם.... וגם פתחתי בלוג בזמן האחרון ואתם מוזמנים להכנס אליו אם בא לכם... מארון הם האוויר שלי לנשימה... אני יוצאת מנקודת הנחה שכל מי שאוהב את מארון הוא בנאדם טוב :) חחחחח זאת ההודעה הרשמית הראשונה שלי פה.. אהה... וזהו בינתיים... בה ביי! פזוש :)ה
 

KerenWelling

New member
ברוכה הבאה../images/Emo20.gif../images/Emo70.gif

אני קרן..בת 16 מחולון. וגם אני מעריצה ענקית של מארון5 ממזמן מזמן מזמן...(ועכשיו יש זכרון..הכל בשחור לבן כמו סרט ישן כזה?.רואים קרן ילדה קטנה מקפצת בחדר לצלילי מארון...הו...אממ די קרן! שקט!) בכל מקרה... ברוכה הבאה!!!
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifיא עוד פתח"תיקית../images/Emo9.gif אנחנו

מתרבות
בת כמה את ? איזה תיכון/חטיבה?
אני הילה בת 17 מפ"ת נעים מאוד השתלבות נעימה וחמימה
תרגישי טוב
ואממ הבלוג שלך בישראבלוג?
..כי אם כן..אז תצטרפי לטבעת שלי שעשיתי של מארון 5
 

morg77

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

היי קוראים לי מור ואני בת 14 איך לא אני חולה עלמארון 5 מאיפה את ובת כמה??? השתלבות נעימה מור
 

SHANY4E

New member
בורכה הבאה../images/Emo65.gif

אני גם די חדשה..... וקיבלו אותי בידיים פתוחות
*כן,אני עושה פרסומת סמויה לפורם*
 
למעלה