שלוםםםםםםםםם!!איזה כייף היה....

sahr12

New member
שלוםםםםםםםםם!!איזה כייף היה....

המורה נתנה לנו לשחק משחקים.....היכרתי את כל הילדים.. התחלתי עם הבנות....היה כייף חיים....אני כבר מחכה לעלות לכיתה ב´ כייף,כייף.......חחחחחחחחחחחחחחחחחח סמאמאמאמאממקום עראס יאתפוז מנייאקים.......חחחחחחחחחח מהבקר לא הצלחתי להיכנס......הפכתי את כל העולם.....ואפשר לחשוב בשביל מה........חחחחחחחחח כולה ..... מסרים...חחחחחחחחחחחחח צהריים טובים שחר???????????????שמח לראות אותך!
 
עוגי בואי בואי

לא, הוא לא מספר בדיחה חחחחחח תראי את החותמת של סער, מזכיר לך משהו? חחחחחחח
 

yafit75

New member
ואני לא הבנתי!!!

איך זה שסער לא נמצא בפורום היום?
 

sahr12

New member
געגעת אליי????חחחחחחחח

או שהיית מבסוטית שהחנות שלנו סגורה.....:) אהלן.
 

yafit75

New member
מה? סגרת את החנות?

בגלל זה כל הלקוחות שלך אצלי!!!!! לא נורא,,, תפתח חנות ירקות,,, דווקא מתאים לך חנות ירקות,,, יש לך כושר שכנוע!! חחחחחח אחי,, אבל את האמת,,, התגעגעתי אליך ולשטויות שלך!
 

Windbluesea

New member
סער לא יעזור לך כלום.....

בגן של הילדה שלי היה יותר טוב.... בנוסף למשחקים היתה גם בחורה שבאה עם גיטרה והפעילה אותנו בשירים וריקודים עם בובות..... נו.....לזה לא התגעגת?????? וחוץ מזה את כל הילדים אני כבר מכיר משנה שעברה. והיום עאלק יש אסיפת הורים.....אני כבר הכנתי את השיקים עם חתימות ותאריכים מה שנשאר זה רק לרשום את הסכום.. שישמור אותי אלוהים היום.
 

yafit75

New member
מסכן סער,לא מצליח לשלוח הודעה ../images/Emo3.gif

ילד,,, חכה חכה,,, כשהיא תגיע לכיתה א´ תשתגע... אני שבוע לא הצלחתי להירדם,,, במקום שהיא תתרגש אני מתרגשת, ובוכה...
 

sahr12

New member
תבכי,תבכי........

מנצ´סטר....תקרע אותכם....חחחחחחחח
 

yafit75

New member
תבכה תבכה , סערון,,,,,,

תבכה, תבכה,,, מותק, העלייה של מכבי חיפה לשלב הבתים הראשון בליגת האלופות מזכה אותה בסכום של 3,968,000 מיליון דולר! רק לשמוע את הסכום הזה,,, מביא אותך למצב של בכי,, תבכה תבכה... גם אם מנצ´סטר תקרע אותנו,,, חיפה עשתה היסטוריה והגיעה לליגת האלופות.... תבכה תבכה,,, אבל אתה,,, לא משנה אוהד של איזו קבוצה, אם בארץ או בחו"ל, צריך לעודד את הקבוצה ולפרגן,,, תבכה תבכה... כאלה הם האוהדים של קבוצות אחרות,,,, תבכה תבכה,,, ותאכל את הלב,,, ואם הוא טעים,,, תלעס חזק, מותק,,, ותתחיל להחדיר לך לראש: מכבי חיפה בליגת האלופות.... תבכה תבכה... מכבי חיפה היא הקבוצה הראשונה שנכנסה לדפי ההיסטוריה האירופיים של הכדורגל הישראלי. תבכה תבכה... הדרך בה חזרה חיפה למשחק היא ההוכחה האמיתית שהקבוצה באמת מוכנה לרמות הגבוהות של אירופה. העובדה שבצב של פיגור 1:3 ובלי השחקן החשוב שלה, יעקובו, היא הצליחה להשוות ולהשלים את השמימה , מלמדת שסגל השחקנים של חיפה מבין שבמשחקים באירופה התוצאה היא הדבר החשוב מכל. חיפה גם היתה קרובה לנצחון! למישהו יש טישו?
 

sahr12

New member
חחחחחחחחח......

תפוז תמיכה טכנית 2.תמיכה נפשית...חחחחח
 

סנדי32

New member
סהר מה אתה רוצה תפוז שתה בירות

וואלה את כל הבירות שתה פעם ראית את הדיאלוג בין השניים? (שניי הבירות בצד) אז מה אתה מצפה שהוא לא יעשה בעיות [URL='http://'] תפוז שיכור[/URL]חחחחחח שמישהו יכין לו קפה
 
למעלה