שלוםאנשים וחג שמח ../images/Emo53.gif
אני צריכה עזרה דחופה ,אחותי מתחתנת איזה אושר ושמחה והתרגשות כל הבית וגם אני ,זה נפל עליינו משום מקום אבל אני צריכה תפריט דחוף אני לא יודעת איך סופרים קלוריות אבל אני כמעט יודעת שאני מוציאה אנרגיה יותר משאני מכניסה כי אני עושה הרבה ספורט ,אז אין לי כסף לדיאטנית,וקו"פח לא רוצה לממן לי,ואני לא יודעת מה לעשות ?אוף.
אני צריכה עזרה דחופה ,אחותי מתחתנת איזה אושר ושמחה והתרגשות כל הבית וגם אני ,זה נפל עליינו משום מקום אבל אני צריכה תפריט דחוף אני לא יודעת איך סופרים קלוריות אבל אני כמעט יודעת שאני מוציאה אנרגיה יותר משאני מכניסה כי אני עושה הרבה ספורט ,אז אין לי כסף לדיאטנית,וקו"פח לא רוצה לממן לי,ואני לא יודעת מה לעשות ?אוף.