שלוווווווווווווום לכולם, חזרתי..... אחרי שבוע חופש. תאמינו לי, אין, אבל אין כמו חופש !!!!!!
ק קושוש New member 15/7/01 #1 שלוווווווווווווום לכולם, חזרתי..... אחרי שבוע חופש. תאמינו לי, אין, אבל אין כמו חופש !!!!!!