שלווה מקסימה תחייכי ../images/Emo13.gif
בס"ד קראתי את מה שכתבת בתאריך 17/01/03, ובאיזה שהוא מקום אני כועסת על עצמי על כך שהתנתקתי מהפורום כי אני מרגישה שכן הייתי יכולה לעודד אותך, אך ההתנתקות שלי באה כתוצאה מעצב רב שתקף אותי עקב האובדן. בכל מקרה שלווה יקירה - זה לא בסדר שאת כל הזמן עצובה, תחייכי אמנם החיים לא קלים אך יש דברים כל כך יפים מדוע הדיכאון הזה. תסתכלי על הפרחים, ציפורים, אנשים טובים וכו´ דברים שיכולים לעשות לך טוב. אני מבינה אותך שלא קל להיות לבד, כאשר הבעל בחו"ל ויש נתק מהמשפחה, ומה עם חברות טובות? ואם אין לך מדוע לא תבררי כאן מי גרה בקרבת מקום שלך וכך תוכלי ליצור עימה קשר. שלווה את אדם מקסים ויש לך כל כך הרבה לתת, האהבה שאת מעניקה פה לכולן פשוט מדהימה. עצמי עיניים, תחשבי על דברים טובים וקחי על עצמך להיות אופטימית, תראי סרטים מצחיקים, תאכלי מה שבא לך אפילו תשמיני. תבכי מדי פעם אך לא יותר. שלווה מקסימה אני מקווה להיות לצידך כמה שאפשר וגם שלחתי לך מסר אישי. אם את מתעניינת בנושאי הבריאה, הקב"ה, אמונה - פה אני יכולה לתת לך תמיכה מלאה. בקיצור אני אוהבת אותך, חניתוש.
בס"ד קראתי את מה שכתבת בתאריך 17/01/03, ובאיזה שהוא מקום אני כועסת על עצמי על כך שהתנתקתי מהפורום כי אני מרגישה שכן הייתי יכולה לעודד אותך, אך ההתנתקות שלי באה כתוצאה מעצב רב שתקף אותי עקב האובדן. בכל מקרה שלווה יקירה - זה לא בסדר שאת כל הזמן עצובה, תחייכי אמנם החיים לא קלים אך יש דברים כל כך יפים מדוע הדיכאון הזה. תסתכלי על הפרחים, ציפורים, אנשים טובים וכו´ דברים שיכולים לעשות לך טוב. אני מבינה אותך שלא קל להיות לבד, כאשר הבעל בחו"ל ויש נתק מהמשפחה, ומה עם חברות טובות? ואם אין לך מדוע לא תבררי כאן מי גרה בקרבת מקום שלך וכך תוכלי ליצור עימה קשר. שלווה את אדם מקסים ויש לך כל כך הרבה לתת, האהבה שאת מעניקה פה לכולן פשוט מדהימה. עצמי עיניים, תחשבי על דברים טובים וקחי על עצמך להיות אופטימית, תראי סרטים מצחיקים, תאכלי מה שבא לך אפילו תשמיני. תבכי מדי פעם אך לא יותר. שלווה מקסימה אני מקווה להיות לצידך כמה שאפשר וגם שלחתי לך מסר אישי. אם את מתעניינת בנושאי הבריאה, הקב"ה, אמונה - פה אני יכולה לתת לך תמיכה מלאה. בקיצור אני אוהבת אותך, חניתוש.