שלווה מקסימה תחייכי

חניתוש

New member
שלווה מקסימה תחייכי ../images/Emo13.gif

בס"ד קראתי את מה שכתבת בתאריך 17/01/03, ובאיזה שהוא מקום אני כועסת על עצמי על כך שהתנתקתי מהפורום כי אני מרגישה שכן הייתי יכולה לעודד אותך, אך ההתנתקות שלי באה כתוצאה מעצב רב שתקף אותי עקב האובדן. בכל מקרה שלווה יקירה - זה לא בסדר שאת כל הזמן עצובה, תחייכי אמנם החיים לא קלים אך יש דברים כל כך יפים מדוע הדיכאון הזה. תסתכלי על הפרחים, ציפורים, אנשים טובים וכו´ דברים שיכולים לעשות לך טוב. אני מבינה אותך שלא קל להיות לבד, כאשר הבעל בחו"ל ויש נתק מהמשפחה, ומה עם חברות טובות? ואם אין לך מדוע לא תבררי כאן מי גרה בקרבת מקום שלך וכך תוכלי ליצור עימה קשר. שלווה את אדם מקסים ויש לך כל כך הרבה לתת, האהבה שאת מעניקה פה לכולן פשוט מדהימה. עצמי עיניים, תחשבי על דברים טובים וקחי על עצמך להיות אופטימית, תראי סרטים מצחיקים, תאכלי מה שבא לך אפילו תשמיני. תבכי מדי פעם אך לא יותר. שלווה מקסימה אני מקווה להיות לצידך כמה שאפשר וגם שלחתי לך מסר אישי. אם את מתעניינת בנושאי הבריאה, הקב"ה, אמונה - פה אני יכולה לתת לך תמיכה מלאה. בקיצור אני אוהבת אותך, חניתוש.
 

shleva

New member
חניתוש מתוקה

תודה רבה רבה על העידוד והמחמאות. באמת הנקודות הללו שהבעל בחו"ל ויש נתק מסוים מהמשפחה מאוד מקשות עליי את ההתמודדות עם המשבר של בעיות הפוריות ואובדן ההיריון. אך חלק מהדכדוך הקשה הזה היה כנראה גם הורמונלי כי ממש הרגשתי שאני מתרסקת, שמצב הרוח שלי צונח כמו לתוך בור ללא תחתית וכל דבר כמעט גרם לי לבכות. הסתובבתי עם סף בכי כל הזמן. אך היום קיבלתי את המחזור ומצב רוחי השתפר במעט משום מה- אתמול כבר ידעתי שלא הריתי החודש. אני מאחלת לך שמצבך ישתפר ושתעלי על הדרך הנכונה שתובילך ליעד הנכסף של הבאת ילדים לעולם. אני מקווה שמצב רוחך גם כן השתפר, ניכר מדברייך שמצב רוחך היה קשה מאוד גם כן. בעיותינו הן קשות וקשות מאוד, מי ייתן וכבר יימצא הפתרון עבורינו הסובלות כל כך. אז שיהיה לך רק טוב ואני עוד לא הספקתי לענות לך על המסר האישי אך קראתי אותו. נורא תודה על תשומת הלב ורצונך הטוב. את נשמה טובה. אוהבת אותך, שלווה.
 
למעלה