שלדות...

  • פותח הנושא LCX
  • פורסם בתאריך

LCX

New member
שלדות...

על הפרק: טרק 8500-ZR9000. ג'אינט XTC SE או דגם ה-TEAM של XTC- אלומיניום 6000 סופר-לייט. ספשלייזד M4- סגסוגת ה-M4 (השלדה עשויה מכמה חומרים...) מה לדעתכם השלדה הכי טובה? ולמה? (מאוד חשוב לי לדעת את הלמה?..!) אשמח לקבל עוד הצעות (באיזור המחיר שלהם=פחות מ-3K) ואולי אני אוסיף את מרידה 2004 כשיגיעו לארץ,ואז נבחן את הדבר. תודה לעונים!
 

LCX

New member
אני בכל זאת מעוניין לקבל תגובות...

דעות...ומה שיש לכם לומר...
 

clemente1

New member
כדאי גם לבדוק.......

גארי פישר רכבתי מספר חודשים על שילדת bigsur ב2004 יש שילדת זיגורת שהיא שלדת הzr9000 של פישר. מאוד אהבתי את השילדה- הגיאומטריה, העברת כוח מעולה וסליחה על הפלצנות - יש לשלדה קסם, תחושה מיוחדת שלא הרגשתי למשל לשילדה של טרק שדומה לה מאוד ועשויה מאותו אלומיניום. אני מעריך שאתה רוצה להתחרות אז שאל רוכבים תחרותיים. אופיר
 

clemente1

New member
שכחתי גם חיסרון..........

לגארי פישר אין תומכות כיסא מפותלות וחבל. בשילדות אחרות בעלות תומכות מפותלות הרגשתי ריכוך מסויים במהמורות. בזנב קשיח נראה לי חשוב.
 

LCX

New member
../images/Emo9.gif אה...

קודם כל תודה על התגובה...(עדיף על כלום) דבר שני כעת יש לי גארי פישר ביג-סור. לא כ"כ אהבתי...במצאתי כמה חסרונות בהם: משקל,אין צורת דופן משתנה,מחיר יחסית לתמורה. אני מעוניין לציין מחירים: טרק 8500- 2750 ש"ח. ג'אינט XTC SE- מחירה 1700 ש"ח (בערך). ספשלייזד M4- מחירה 2500 ש"ח.
 

clemente1

New member
אתה צודק לגבי המשקל.....

הביג סר יותר כבדה מהאחרות אבל חשוב לי להדגיש שהיתה לי שילדה שעליה הרכבתי מכלולי קצה. הביג סור כאופניים סובלים מחבילה מוזרה- שילדה מדהימה ומכלולים בינוניים בעיקר הגלגלים. את הגאיננט לא אהבתי מסיבה אסטתית - הצינורות הרחבים אך היא נחשבת שילדה קלה מאוד וב2004 יש אותה עם תומכות כיסא מקרבון. את הספשלייזד אני לא מכיר. תבדוק גם ביאנקי מאוד אהבתי את השילדה, קומפקטית וקשיחה מאוד. ואם יש לך יותר כסף- רוקי מאונטיין vertex מקווה שמעט עזרתי אופיר
 

LCX

New member
ג'אינט 2004

המחיר שבדקתי מתייחס לדגמי 2003 (רק אלומיניום) אני משאר שב-2004 כמו שגם אני ראיתי יש קרבון מאחורה (לא תמיד כזה יתרון, זה מקום מאוד רגיש לפגיעות) בדקתי היום מחיר של שלדה רוקי מאונטין והמחיר מכפיל את עצמו ב-2-3!!! היתרון של ג'אינט שאותם תמיד אהבתי בהתחשב במחיר שלהם! וכמובן במחיר כזה שלדה קלה ביותר! ספשלייזד-שלדה ברמה גבוהה מבחינת חומרים! טרק-נראה לי שסתם נתקעו פה..אם אני לא אמצא המלצות מיוחדות על הטרק 8500 שמצדיקות לשלם יותר, אני אוותר עליהם. לביאנקי-יש גם מחירים דיי בשמיים, אבל תודה אני אבדוק בכל מקרה מחר.
 
מחפש עזרה.

במציאת שילדה ז"ק תחרותי מידה17.5 עדיפות לספישליזד או טרק תודה.
 

LCX

New member
המחיר שכתבתי הוא אכן לשלדה חדשה...

בקשר לגארי קבל לפרטי!
 

LCX

New member
הקפצה...מישהו מוכן לתת את דעתו???

אשמח לקבל עזרה מחברי הפורום!!!
 

LCX

New member
מקורה לפורום???

לאיפה נעלמו כל אנשי הידע??? (עלק ידע...) נו...אנשים!!!
 

LCX

New member
אהם אהם......

מישהו??... אני מעוניין לקבל עעעעעעזזזזזרררררההההה!
 

clemente1

New member
אולי תעשה סיבוב חנויות????????

יש כמה אנשים די מקצועיים בענף שיוכלו לעזור לך אם אתה לא מקבל תשובה אולי אין אנשים עם השילדות שאתה מחפש? כנס גם לmtbr ותקרא מה שם אומרים. בהצלחה ובברכת תתעורר!!
 
נו טוב

לגבי השלדות שציינת: אין הבדלים משמעותיים בין השלדות יש קצת הבדלי גיאומטרייה כולן שילדות אלומיניום קשיחות למדיי- העברת כוח טובה, ספיגת וויברציות בינונית- לטרק ולספשלייזד יהיה אולי ייתרון קטנטן בנוחות על הג'יאנט. הייתי אולי מחכה ל- 2004, אם האופניים מגיעים בשילוב של קרבון. תשאל את עצמך איזו גיאומטרייה אתה מחפש. טופ טיוב ארוך יותר (מתאים יותר לתחרויות ועליות) אם אם אתה רוצה לטייל בסינגלים (קצת קצר יותר) איזה מזלג? עד כמה שזכור לי לטרק היתה גיאומטרייה שמתאימה ל- 100 מ"מ כבר ב- 99/2000. ה- 8500 הגיעו עם מזלג 100. תבדוק גם דברים יותר "אקזוטיים" אלומיניום מתוחכם יותר, סקנדיום, מגנזיום, כרומולי ברמה גבוהה וכד' אם לקנות כיום ז"ק סופני לתחרויות אז אני מאמין בשלדה עם "טוויסט" מסויים. אבל זה אני...
 

LCX

New member
האפשרויות החדשות ותגובה.

ג'אינט XTC SE בכל מקרה של שנת 2004! או ביאנקי TYCOON 3000 /ASSET 3000 (אני לא זוכר ת'דגם!) שנת 2003. מסיבות תקציביות.
 
איזו שילדה של ג'יאנט 2004?

יש להם 3 שילדות ז"ק ב= 2004 קרבון, משולש אחורי קרבון וקדמי אלומיניום אלומיניום.. אם מדובר על שלדת ההיבריד- הייתי בוחר בה
 
למעלה