שלב מוקדמות א': אלבומי ההופעה

Aeroguy

New member
שלב מוקדמות א': אלבומי ההופעה

החלה ההצבעה: לפניכם 4 אלבומי הופעה: Live! Bootleg Classics Live 1 Classics Live 2 A Little South Of Sanity אנא הצביעו בתגובות להודעה זאת בלבד. רק הצבעות כתגובה להודעה הזאת ייספרו. עוד דקות אחדות אציג סקירה של המתמודדים, אבל יש לי עוף בתנור...
 

AeroTom

New member
Live Bootleg../images/Emo70.gif

למה? בגלל שהשירים הישנים הם הכי טובים ב-לייב. כי יש שם את כל הקלאסיקות הישנות (כמעט). בגלל ההתחלה של Back in the saddle והסיום של Train. ולכל האלבום יש את הרגש הזה של הופעת לייב בסיום שנות ה-70,רוב השירים לקוחים מ-77 ו-78 שזה אומנם טיפה טיפה אחרי השיא של הלהקה אבל עדיין הלייב Rare בסגנון הבוטלגי הזה עושה את האלבום יצירת לייב נהדרת מההתחלה עד הסוף. יצירה קצת על סמים גם,אבל נשמעת נהדר...
 

Aeroguy

New member
Classics Live 2

בגלל מובין', בגלל לט דה מיוזיק, בגלל טויז, בגלל סאדל... אלבום שהוא יהלום של ממש. יהלום לא מלוטש, בדיוק כמו שאני אוהב...
 

Aeroguy

New member
ולסקירת המועמדים:

לייב בוטלג תמיד ייזכר כאלבום ההופעה הראשון של אירו, ואלבום ההופעה היחיד שהוקלט כולו בשנות השבעים, עשור שנחשב על-ידי רבים לתור הזהב של אירוסמית'. הנקודות החזקות באלבום הם הביצועים של Lord Of The Thighs, Train Kept A Rollin' והפנינות משנת 73', Mother Popcorn ו- I Ain't Got You. הנקודות החלשות הם הזיופים, הן של הנגנים והן של סטיבן, המככבים בשירים רבים כגון Sight For Sore Eyes, Sick As A Dog ועוד. קלאסיקס לייב הוקלט רובו בפברואר 1984, כאשר היו בלהקה קרספו ודו'פיי. ייתכן שזאת הנקודה החלשה באלבום, אך ביצועים רבים של השירים נשמעים לא רעים בכלל - כגון Three Mile Smile, Sweet Emotion וגם שני השירים עם ג'ו ובראד, Kings And Queens, Major Barbra מככבים. קלאסיקס לייב 2 הוקלט ברובו בסיבוב ההופעות של Back In The Saddle, קצת לפני שהלהקה נגמלה מסמים. לפעמים נדמה שהקול של סטיבן צמוד מדיי, מה שיכול לעמוד בעוכריי האלבום, אך מנגד יש באלבום כמה פנינות של ממש, Movin' Out ו- Let The Music. לסניטי יש איפיון שונה: הוא האלבום היחיד שהוקלט כולו בשנות השבעים. העובדה שרובו הגדול מורכב מלהיטים משנות ה- 80-90 יכול להיות הנקודה החזקה של האלבום- או החלשה- תלוי כמובן במי שמצביע... אז - - קדימה להצביע, ותנסו לשכנע אותנו למה להצביע לאלבות זה או אחר!
 

SaintJohn

New member
Live../images/Emo70.gif Bootleg

קודם כל - אחלה של סקירה, גיא! לא ארוכה מידי, ויכולה לעזור לכל מי שלא ממש מכיר את אלבומי ההופעה. אני, למשל, לא ידעתי בכלל שקלאסיקס לייב 1 ו2 הם בנפרד אחד מהשני. תמיד הייתי בטוח שהם פרוייקט אחד שלם ושהם יצאו ביחד. ועכשיו - למה הבוטלג? ראשית: בזכות Lord Of The Thighs. עד ששמעתי את Rattlesnake Shake הקפדתי להכריז ברוב חוצות שזה אירוסמית' בשיא מיטבם, יותר מכל שיר אחר ששמעתי. פשוט לא מהעולם הזה. יחד עם סוויט אמושן לפניו וטויז מיד אחריו, יש פה רצף מדהים של היופי התגלמותו. זה ממשיך עם מה שגיא הגדיר כ"נקודות החלשות" בדיסק הזה עם החיספוס שמוצאים בשירים Sick As A Dog, Sight For Sore Eyes וגם S.O.S. השירים I Ain't Got You, Mother Popcorn עושים אותו ממש מיוחד כי אי אפשר למצוא אותם באף אלבום אחר של אירו. וכמובן הגראנד פינאלה של דרו דה ליין וטריין הופכים אלבום הופעה טוב מאוד למצויין. קצת קשה לוותר על אלבומי ההופעות האחרים, אבל מבחינתי אין שום צל של ספק: הבוטלג תמיד היה ותמיד יהיה בראש הרשימה, ובפער ניכר.
 

SaintJohn

New member
שכחתי לציין

שאת מה שגיא הגדיר כ"נקודות החלשות" אני מציב כיתרונות. החיספוס הזה הוא מאוד מיוחד והוא גרם לי לאהוב את שלושת השירים האלה שהזכרתי בשמיעה ראשונה שרק הולכת וגוברת עם הזמן.
 

aeroboris8

New member
כל הכבוד גיא סחתיין על הסקירה

אני החלטתי להיות שונה גם הפעם ואבחר את קלאסיקס 1 קודם כל אני מודה שלי כמו לרוב הפורום יש הדיסק האחוד שלהם וזה גם המקום לציין שזה היה הדיסק המקורי הראשון של אירו שקניתי בזכות השיר הזה יצא לי להרכיר את רוב השרים הישנים הטובים של הלהקה שירים שמבוצעים ממש ממש טוב בדיסק הזה השרים האהובים עלי באלבום הזה הם TRAIN שמבוצע פשוט בצורה מדהימה MAMA KIN ו- K&Q שמנשמעים ממש כאילו אתה נמצא בהופעה שלהם
 

Aero Jury

New member
ALSOS!

בגלל: - הדיסק לייב הראשון של אירו שקניתי ומה שגרם לי להבין עד כמה הלהקה גדולה! - המשפט הכי קלאסי בתולדות המוזיקה: I got blisters on my sisters! - סטיבן מקלל הרבה שם וזה תמיד נחמד לשמוע! - שילוב מספק בין השירים החדשים של הלהקה והקלאסיקות הישנות! - בגלל השאלה הכה משעשעת של הרבה אנשים: מי לכל הרוחות שר ב-Dream On?! - וכמובן בגלל פיל ידידנו הלא שפוי! בלעדיו כל זה לא היה קורה.
 

AeroTom

New member
ראיתי אותו בתחנת פז פה לפני כמה זמן

אני כמעט בטוח שזה היה הוא...
 

falling angle

New member
ASOS - כאילו למישהו יש ספק?

בגלל mama kim , בגלל האמויישן.... בגלל הבצוע הלייב המדהים לכל השירים היותר חדשים.... קריין. לייבינג או דה אד'ג no no no like this... וכמובן ANGEL המדהים!!! שסטיבן נותן בו את כל הנשמה!!
 

Aero7STyle

New member
Magic Mountain baby. Magic Mountain

ללא ספק ALSOS!! למה לא?!lol העטיפה האהובה עליי (הוא באמת מסתובב לו שם בתחנות-דלק!!)lol.... גירסה של WTW,crazy כל התוספות של טיילר, דיסק אירולייב הראשון שקניתי! למה לא?! lol ;)
 

בינג

New member
קשה קשה...

אבל אני חושב שאני אלך על Live! Bootleg. וזה בגלל: * האלבום הופעה ראשון שלי. *דרכו הכרתי את רוב השירים הישנים (לחשוב בזה שהיו לי רק את GAG וJPP באותה תקופה...) *באמת יש ביצועים יפים, והמון שירים "נוסטלגים" *לפי דעתי, אחד הסטליסטים המעולים עם עירבובים של שירים מכל תקופות הזמנים! *התמונות השוות בחוברת!! למרות שקשה לי לנטוש את Classics Live וALSOS שהם מעולים באותה הרמה כמו לייב
בוטלג....
 

AeroTom

New member
5-3 בינתיים ל-Sanity

ה-3 כמובן של לייב בוטלג. הכל עוד יכול להשתנות עד היום בחצות...
ובאמת הופתעתי שאופיר וגיא הצביעו ביחד ל-Classics 2 ועוד יותר הפתיע שעידן ומאיה הצביעו שניהם ל-Sanity!
Keep on voting!
 

Rocking Girl

New member
אמ..

אני חושבת שאני אלך על Live! Bootleg למה? אני חושבת שזה בגלל שהוא נשמע לי הכי אירו, הכי קלאסי. לא יודעת למה.
 
למעלה