שלא למטרת רווח או נקודות זכות

tairon

New member
שלא למטרת רווח או נקודות זכות

עזרה לזולת ...לא תמיד חייב להיות עם נוכחות.. ולא תמיד חייבים להכיר את הצד האחר ולפעמים די במילה אחת פשוטה קטנה בשביל להרים מישהו ...חיוך זה דבר מרפא...צחוק זה דבר משחרר מילה כתובה יכולה לחדור ללב אדם כל לב לגעת לרפא לעיתים הדברים הפשוטים הרבה יותר בעלי ערך ולכן אל תמנעו מלעשותם אין לדעת אף פעם עם אותה מילה שאמרתם או כתבתם פשוט תציל אחר ותביא לו את החיוך שהוא כל כך צריך או את הצחוק המשחרר... והעיקר שזה לא נעשה ממטרת רווח אישי או נקודות זכות כי בעייני הרווח והפרס הכי גדול הוא אותו חיוך של האחר או הצחוק המתגלגל וכן אני לא חייב להכיר את האחר הכרות רבת שנים זה כלל לא משנה... בסופו של דבר הפרס הגדול זה אותו צחוק או אותו חיוך בעצם הידיעה ששימחת מישהו שהיה צריך את זה מאד זוהי השקפת העולם שלי... וזה מה שעושה אותי הכי מאושר ....ואתם עזרתם לי כולכם בזה ולכם התודה לכל אחת ואחד
 

joy24

New member
אוחחחחח טאי !!!!

איך אוכל לומר לך שאתה צודק.. והמילים נשמעות כל כך פשוטות תודה - ארבע אותיות שאינן מביעות את מה שבליבי.. ולמרות שלא עשית זאת למטרות זכות אצלי כבר קיבלת מגירה קטנה (זוכר מציפור הנפש ? ) שכתוב עליה : מילות עידוד שהגיעו ממלאכים חסרי שם .. מלאכים שאינם מכירים מי אני אך באותה מידה אין הם שופטים אלא רק מבינים, מנחמים מעודדים מנסים.. הרבה ממה שאנשים עושים פה, איך שהם כותבים פה לדעתי הוא בזכותך, בהשראתך, כי אני ראיתי איך אתה עונה, מגיב, ומתעניין פה באנשים כמו אבא דואג שמכניס תחת כנפיו את גוזליו דואג לא להשאיר אף אחד בחוץ.. אתה נותן להרגיש שייך.. תודה לך . תודה על מי שאתה . ועל מה שאתה עבורי . joy /
 

irist

New member
בלי להתבלבל....

שובבה שכמותך... לוקחת לי את המילים מהפה... (כלומר, מהאצבעות)... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עכשיו טאיצ´וק יאמין לי כשאני אומרת לו... שכשהוא כאן, אני מרגישה שהוא כמו אבא כזה שנותן חסות... מגונן בכנפיו... טאי... ככה ובשל כך... מעריצה אותך כל כך... שמחה על היותך... מי שאתה... ועל היותך כאן... ועל היותי פה במחיצתך... זה פשוט נפלא... לומדת ממך המון... תודה... iris
 

blue love

New member
טאי..

התברכת בלב גדול טאי... ובהחלט מרגישים התרוממות רוח כשמושיטים יד... שנותנים מילה כמתנה...ההרגשה נפלאה.. blue
 
למעלה