שלא למטרת רווח או נקודות זכות
עזרה לזולת ...לא תמיד חייב להיות עם נוכחות.. ולא תמיד חייבים להכיר את הצד האחר ולפעמים די במילה אחת פשוטה קטנה בשביל להרים מישהו ...חיוך זה דבר מרפא...צחוק זה דבר משחרר מילה כתובה יכולה לחדור ללב אדם כל לב לגעת לרפא לעיתים הדברים הפשוטים הרבה יותר בעלי ערך ולכן אל תמנעו מלעשותם אין לדעת אף פעם עם אותה מילה שאמרתם או כתבתם פשוט תציל אחר ותביא לו את החיוך שהוא כל כך צריך או את הצחוק המשחרר... והעיקר שזה לא נעשה ממטרת רווח אישי או נקודות זכות כי בעייני הרווח והפרס הכי גדול הוא אותו חיוך של האחר או הצחוק המתגלגל וכן אני לא חייב להכיר את האחר הכרות רבת שנים זה כלל לא משנה... בסופו של דבר הפרס הגדול זה אותו צחוק או אותו חיוך בעצם הידיעה ששימחת מישהו שהיה צריך את זה מאד זוהי השקפת העולם שלי... וזה מה שעושה אותי הכי מאושר ....ואתם עזרתם לי כולכם בזה ולכם התודה לכל אחת ואחד
עזרה לזולת ...לא תמיד חייב להיות עם נוכחות.. ולא תמיד חייבים להכיר את הצד האחר ולפעמים די במילה אחת פשוטה קטנה בשביל להרים מישהו ...חיוך זה דבר מרפא...צחוק זה דבר משחרר מילה כתובה יכולה לחדור ללב אדם כל לב לגעת לרפא לעיתים הדברים הפשוטים הרבה יותר בעלי ערך ולכן אל תמנעו מלעשותם אין לדעת אף פעם עם אותה מילה שאמרתם או כתבתם פשוט תציל אחר ותביא לו את החיוך שהוא כל כך צריך או את הצחוק המשחרר... והעיקר שזה לא נעשה ממטרת רווח אישי או נקודות זכות כי בעייני הרווח והפרס הכי גדול הוא אותו חיוך של האחר או הצחוק המתגלגל וכן אני לא חייב להכיר את האחר הכרות רבת שנים זה כלל לא משנה... בסופו של דבר הפרס הגדול זה אותו צחוק או אותו חיוך בעצם הידיעה ששימחת מישהו שהיה צריך את זה מאד זוהי השקפת העולם שלי... וזה מה שעושה אותי הכי מאושר ....ואתם עזרתם לי כולכם בזה ולכם התודה לכל אחת ואחד