שכרות (העברה והעונש)....

שכרות (העברה והעונש)....

מה העונש שמקבל נהג שנתפס בשכרות ? האם כדאי לקחת עורך דין ?
 

דני ג

New member
תשובות

מה העונש ? - מה שלא יהיה, לא מספיק ! האם לקחת עורך דין ? - בשום אופן לא. עדיף שאנשים שהם מספיק טיפשים לנהוג בשכרות יזכו לענוש החמור ביותר ויורדו מהכביש ולא שאיזה עורך דין מתוחכם יצליח לייצר להם צ'אנס נוסף להרוג את עצמם או אנשים אחרים. דני.
 
ראשית , אני לא שואל בשביל עצמי אבל

בשביל מכר . שנית , הבן אדם למד את הלקח . אני רק רוצה לעזור ולדעת אם אפשר לצאת מזה בפחות משנתיים שלילה . בבקשה עזרה !
 
שאלה רטורית

לא צריך עו"ד במקרה כזה. חובה עורך דין!!!! כל החלטה אחרת תהיה יותר טפשית אפילו יותר מזו שלנהוג בשכרות. חובה עוד שמתמחה בתעבורה זה קטע רציני מאוד
 
למה ? איך עורך דין יעזור ?

כלומר שמעתה על מקרים עם עורכי דין ובלי עורכי דין ? מה ההבדל שעורך דין עושה בתוצאה הסופית ?
 
../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif עורך דין טוב יכול לשכנע את בית המישפט

שהשוטר היה שיכור
 

דני ג

New member
אדם שלומד לקח, נושא באחריות

או לחילופין, כמאמר המשפט באנגלית - don't do the crime, if you can't pay the time דני.
 
לשיכור אסור לנהוג !

וסליחה בפני כל ה . . . אתה טוען שהוא למד את הלקח, אולם זה באופן אישי, ואם הוא ביצע עבירה כזו חמורה, רצוי שילמד זאת בעזרת עונש ראוי. אני מקווה שזו מעידה חד פעמית, ושהוא נוהג בדרך כלל באופן אשר יחזיר אותו ואת הסובבים אותו בשלום לביתם. לגבי העורך דין, מן הסתם הוא בעל מקצוע בתחומו, ויודע כיצד להתמודד עם העניין. צר לי מאוד שיש בעלי מקצוע המסייעים לנהגים מסוכנים המבצעים עבירות חמורות על הכביש ובכך מהווים סכנה רבה לכולנו.כפי שאתה מבין אל תצפה ממני שאפנה אותך, בהתאם לבקשתך . . . תאר לך, שחלילה הוא היה מעורב בתאונה, כי שיקול הדעת שלו היה שגוי עקב כוסית / שתיים . . . די להפקרות ולהשתוללות בכבישים !
 

isra533

New member
נכון אבל עצוב

נכון שכדאי לשכור עו"ד ועצוב שהמדינה עדיין לא השכילה להבין שהמלה - צדק - היא לא מילת גנאי וחייבים לגייס עו"ד ממולחים לתביעה כדי שיוכלו להתמודד עם עו"ד הממולחים המיצגים את העברינים. היום זה פשוט צחוק שחור, ולהיות במושב של בית משפט לתעבורה זה כמו מערכון של אפרים קישון. היום בתי המשפט הם מקום שהצדק עוד לא הצליח להכנס לרוב הישיבות והדברים נקבעים רק לפי הכסף אותו יכול העברין להשקיע. כמעט על כל עבירה ניתן לצאת בקלי קלות תלוי בכסף, והכסף קונה הכל.
 
למעלה