שכנים שכנים לא תמיד נעים

וִיקִי

New member
שכנים שכנים לא תמיד נעים

אני גרה בבית צמוד קרקע שיש בו יחידת דיור נוספת גם היא מושכרת אלא שלדיירת למטה יש חתולים שלה וגם מכל האחוב שלהם היא נותת אוכל ומים. מה הבעיה? אז ככה החתולים במגמה להתחמם יושבים לי על העציצים והורגים את הצמחים, בשיחה מולה היא טרקה את הדלת וכינתה אותי שונאת חתולים מה שממש לא נכון. יש דרכים אני מניחה לטפל בנושא וכעת אף מסתמן פיתרון אבל...... זה ממש מגעיל. אני היחידה שמטפלת בגינה ועשיתי המון שינויים לטובה בכניסת הבית כמו כן כל נושא הגנן בטיפולי והיא יש לך רק טענות ומענות פשוט מכוער. הבית הבא שלי הוא לבדדדדדדדדדדדדדדד לבדדדדדדדדד בלי שכנים נמאס.
 

denies

New member
יש פתרונות מוצלחים!

אין צורך לפנות לפתרונות "מגעילים" (אני לא אכתוב את מה שאני מנחשת, אני רק אציין שזה לא חוקי (ולא מוסרי) לפגוע בחתולי רחוב או להעביר אותם ממקומם). 3 פתרונות אפשריים: 1. קני חבילה של שיפודי עץ, ושימי אותם באדניות. יהיה לחתולים לא נוח לשבת שם, והם יפסיקו לעשות את זה. 2. פזרי קליפות של פירות הדר, הם לא אוהבים את הריח. 3. יש בחנויות ספריי דוחה חיות, שאת יכולה לרסס על הצמחים. ואני רק אוסיף, שחתולים אינם מלכלכים או מזיקים. להיפך. הם תורמים לסביבה שלהם, ושומרים אותה נקייה ממזיקים וחרקים. בהצלחה...
 

Benjamin Turner

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

שכנתך ראויה לציון על כך שהיא משקיעה מזמנה, ממרצה ומכספה בעזרה לחתולי רחוב נזקקים, בעולם של אדישים. נסי לבוא לקראתה.
 

picpak

New member
שיפודים?!

אין צורך שאמשיך את מה שעבר לי בראש, נכון? חתולים וואיזכור כלשהו של אוכל מזכירים לי תמיד את הסצנה ממשפחת אדמס שהסבתא אומרת שהארוחה תתאחר ואז היא מנסה לתקשר עם החתול (come kitty, kitty, kitty...) כשבידה מחבת. מצטער, הייתי חייב.
 

denies

New member
../images/Emo9.gif בכוונה טובה, כמובן...

הכוונה היא רק להפוך את המשטח ללא נוח לרביצה בין השיפודים, הם בד"כ אינטיליגנטים מספיק כדי לא להשתפד בעצמם (הממ, הם צריכים ממש להשתדל כדי לעשות את זה...)
 
אבא שלי עושה את זה

הוא משקיע המון בגינה, והרבה פעמים החתולים המקומיים באים לחרבן באדניות. זה מרגיז אותו, אבל כולנו אוהבי חתולים, אז לא נעשה שום דבר לפגוע בהם. מה שהוא עושה זה לקחת את השיפודים מעץ הללו ולתקוע אותם באדניות - ואז החתולים באמת לא באים לשם.
 
למעלה