שכונות טובות בחיפה?

irisgh

New member
שכונות טובות בחיפה?

שלום לבאי הפורום. אנחנו חושבים לעבור אליכם.. יש לנו 2 ילדים צעירים (בגן ובבי"ס יסודי), ומקום עבודה לאחד מאיתנו בכרמל. איפה הייתם חושבים לגור? אני הייתי מעדיפה מקום שבו ניתן ללכת ברגל לביה"ס, לחוגים. ושיש אוכלוסיה טובה. הצעות?
 

רותוש

New member
ה-שכונה

בשביל זוג צעיר, עם בית ספר וגנים במרחקי הליכה, ואוכלוסיה מצוינת, זה לדעתי רמת בגין (שמתחילה ברחובות אידר, וווטסון). דודים שלי גרים שם עם הבנות שלהם, ותמיד הדלתות פתוחות ומכל כיוון יש להן שכנות חברות. שכונה מ-צ-ו-י-נ-ת.
 

drifting

New member
אולי רמות ספיר?

זו שכונה נעימה, עם הרבה גני משחקים. בכל פעם שהייתי שם שמתי לב לכמות המשפחות עם הילדים (אולי פשוט כי השכונה שלי מאוד זקנה), ולדעתי יש שם גם מתנ"ס. המיקום לא רע - השכונה יושבת ליד ציר תנועה מרכזי שמוביל לכרמל ולהדר (לכרמל נראה לי שזו נסיעה של 15-20 דקות אם אין פקקים משמעותיים) ודי ירוק שם. בתי הספר הקרובים, אם אני לא טועה, הם ברמות רמז. זה בקושי חמש דקות ברכב, אבל זה לא מאוד קרוב לילד שהולך ברגל (וכולל, לפחות לחלק מבתי הספר בשכונה, עלייה תלולה). הכביש הראשי בדרך הוא חסרון, אבל יש גשר מעליו. אין שם קופ"ח (היתה פעם). אני מניחה שעלות הדירות שם יותר נמוכה מאשר בכרמל, ועדיין היא יחסית לא רחוקה משם ובהחלט נראית סימפטית. אז זה יתרון. ברוכים הבאים לחיפה.
 
למעלה