שי צנוע למי שיכול\ה לאתר סרט אימה ישן...

שי צנוע למי שיכול\ה לאתר סרט אימה ישן...

אחת השחקניות בסרט מבוקשת לצורך חקירה, וכרגע אין קצה חוט לאתר אותה מדובר באישה גבוהה יחסית, עם שיער גלי שמגיע עד הכתפיים בערך, בשנות ה-50 או ה-60 לחייה, יתכן שיש לה פס של שיער שיבה בצד ימין של הראש. היא נועלת בדרך כלל נעלי עקב ולובשת בגדים שחורים. בעלת ביטחון עצמי גבוה, דוברת עברית רהוטה, משכילה, בעלת אופי רציני וקודר. בחיים האמיתיים היא כנראה אלכוהליסטית ומעדיפה וודקה אבסולוט. מסתובבת לפעמים עם שני גברים צעירים, אחד ממושקף עם שיער שחור והשני שטני. לצערי הרב אינני יודע את שם הסרט. זה סרט דל תקציב שהוקרן בישראל לפני 20 שנה ויכול להיות שהוא יצא עוד קודם לכן. את מה שאני יודע על הסרט כתבתי בקיצור.העלילה - בחורה צעירה ונאה מגיעה לביקור בבית או טירה גדולה.אחרי שהיא נכנסת פנימה הדלתות ננעלות החלונות נסגרים והיא מגלה שאין בבית הזה מראות. בעלת הבית היא אישה מבוגרת יותר,(אותה מחפשים) אם לילד עם פנים מעוותות - זאת הסיבה שאין בבית מראות. במהלך הסרט האישה המבוגרת יותר מתעללת באישה הצעירה, היא זורקת אותה לבריכה מלאה בדם ותולעים. הצעירה מצליחה לברוח החוצה אל המזח שם היא נפגשת עם הילד המעוות והם נופלים למים. לא יודע מה קורה בסוף. שי צנוע מובטח למי שיעזור לאתר את השחקנית הראשית, המבוגרת יותר מבין השתיים. מייל: [email protected]
 
תודה על ההתייחסות - הבהרות בפנים

לא מדובר סרט ישראלי. זה שודר באופן 'פיראטי' בכבלים 'פיראטיים' לפני 20 שנה.הסרט הוא סרט זר אבל השחקנית ישראלית. אם מישהו מזהה את האישההמדוברת בסרט או סדרה או מה שלא יהיה, זה כמובן יכול לעזור באותה מידה.הסרט כשלעצמו הוא זניח, הוא קצה חוט לאיתור וזיהוי של השחקנית. הפרס עולה ל-150 ש"ח
 
הבהרות ותופסות לידיעה המקורית...

אם מישהו מכיר פורומים נוספים בסגנון הזה מקומיים או זרים אני אשמח לקבל הפניות. כמו כן אם מישהו מכיר אתרים או ספריות שעשויים להכיל סרט כזה אני אשמח לקבל הפניות. אם למישהו יש רעיון אחר איך לאתר סרט כזה אני אשמח לשמוע. אם זה כרוך במאמץ זמן או השקעה כל שהיא יש מה לדבר על תגמול כספי פרופורציונאלי - בתיאום מראש ובמידה והסרט אכן יאותר.
 

קרניjack

New member
ההמלצה שלי היא לשאול בפורום אימה

או סרטי אימה, איך שהוא מוגדר. לשאול בפורום סרטים, פורום שאלה קטנה אולי גם.
 

lir972

New member
../images/Emo207.gif חדשה!

שלום לכולם, שמי לירן ואני רוצה להצטרף לפורום שלכם:) אי אפשר להגיד שאני אוהבת ערפדים, אבל הם מרתקים אותי, אז זה מספיק...נכון?
 

lir972

New member
אוקיי אז ככה

שמי לירן, ובעוד 8 ימים אני אהיה בת 23. תחומי ההתעניינות שלי מסתכמים במיליון סדרות טלוויזיה, ובספרים. אפשר להגיד שאני פשוט משוגעת על דברים שבאים בהמשכים, גם סדרת טלוויזיה, וגם סדרת ספרים....לפי הקובץ המצורף תראו במה זה מתבטא. אני חולת מוזיקה, שופינג, ובילויי עם חברות, ו....זהו בעצם:) אשמח להכיר את כולם. תודה על קבלת הפנים החמה.
 
למעלה