שיתוף פעולה בשרון: עבודה-שינוי-מרצ

NetGangsta

New member
אבל מה שקיים עכשיו זה התחרות! הרי

חנויות שלא מאפשרים להן לפתוח בשבת הן אלה שמפסידות! אז או שייסגרו הכל או שייפתחו הכל! אבל אז אתה חושב על שתי האפשרויות, מה יותר הגיוני. ואז אתה רואה שאם אתה מחליט לסגור את החנויות אז קודם כל תמיד יהיו כל מיני חנויות שייפתחו בכל מיני מקומות מחוץ לעיר וגם אתה פוגע באופן קשה מאוד בחופש של אותם אנשים אשר רוצים להרוויח כסף בשבת ומוכנים לעבוד בשביל זה. ועוד נקודה חשובה שאתה שוכח היא בני הנוער. בני נוער לומדים במשך כל השבוע ורוצים לעבוד קצת בשבת - דבר שלא ייתאפשר להם אם הכל ייסגר.
 

EverMan

New member
מה שקיים היום שלאף

מפעל אסור לעבוד בשבת ! אז אין מצב כזה של תחרות ביום שבת. נקודה. ובני הנוער אחרי הבית ספר יכולים לעבוד. הם לא יעבדו בסופי שבוע.
 

La Gamba

New member
רוצים להרוויח כסף בשבת?!

איזה טיעון מגוחך! רוב בני הנוער הם נגד סיגות חנויות שבשת לא כי הם רוצים לעבוד, אלה כי חסר להם הרעיון שיש ימים שבהם ההכסף לא יקנה הכל, יש ימים שבהם אפשר להנות גם בלי להשקיע כסף הכל דבר שזז, הם מבואסים כי מקומות הבילוי סגורים (ואין להם איפה לבטא את תרבותם הקפיטליסטית רודפת ההון וההנאה) ולא כי "הם רוצים לעבוד". זה היה טיעון מופרך ומגוחך!
 

EverMan

New member
תקשיב ,לא יפטרו אותם - אבל מראש

לא יעסיקו אותם. "כי הם לא עובדים שבת". זה מצב שאתה רוצה ? שמי שלא שומר מסורת יעבוד כל השבוע בלי הפסקות כל החיים שלו ? ומי ששומר מסורת לא יוכל לקבל מקומות עבודה ? לא ! זה לא אפשרי !
 

CANDY MAN

New member
אוקיי, דווקא תפסת אותי במשהו...

מה דעתך על עסקים פרטיים? מה דעתך על עסקים משפחתיים שבהם האנשים שהם הבעלים והם גם עובדים? למה הם לא יכולים להחליט בשביל עצמם אם הם מוכנים לפתוח בשבת או לא? למה אדם צריך להפסיד כסף בגלל יום שהוא לא מרגיש שום קשר אליו... בטח לא קשר דתי. למה לכל הרוחות שאדם לא יקבע לעצמו את היום החופשי שלו במקום שחבורה של פאשיסטים קיצוניים חרדים שמנהלים את הממשלה ינהלו לו גם את החיים?
 

La Gamba

New member
מפלגת העבודה הסוציאליסטית היא

פאשיסטית קיצונית וחרדית?! עסקים משפחתיים יהיו חייבים להיות פתוחים בשבת כדי לעמוד בתחרות, למה אדם חייב לבגוד בערכיו המסורתיים (ובערכי היהדות, שאותם ניסו לגזול מהיהודים הצוררים הכי גדולים) או אחרת לא יוכל לעמוד בתחרות וחנותו תרשום הפסדין בלבד. אם אף אחד לא עובד, הוא לא יפסיד כסף במשך יום, הוא יקבל את אותה כמות שמקבלים כולם.
 

shay or eli

New member
מעסיק מחוייב לעובדיו

עם בעל עסק לא מעסיק עובדים מצדי שיעבוד במכירת חזירים עם גבינה ושרימפס בשבת במאה שערים. בזה המדינה לא צריכה להתערב.
 

kity

New member
ועכשיו זה סגור?....

למה עכשיו אין קולנוע בשישי שבערב? יש....
אין מסעדות פתוחות בשישי בערב? יש...
חוץ מחנויות לשופינג הרוב פתוח, קולנוע, בתי קפה, מסעדות וכדומה אולי לא באזורים דתיים... kity
 

iKilledKenny

New member
כמו שאנשים בשירור הזה ציינו

זוהי מדינה יהודית, יש סיבות לכך שזוהי מדגינה יהודית, זוהי המדינה היהודית היחידה!!! וגם כמו שאנשים אחרים פה ציינו אם יפתח קניון בשבת זה לא בדיוק נותן הזדמנות שווה לכולם יעבוד בו....אז איפה הפאקינג שיוויון זכויות שאתה הזכרת כאן?
 
למעלה