*שישרור לילי*

נו ע ם

New member
*שישרור לילי*

עונת הרחצה נפתחה ורבים מכם בטח כבר היו שם, בים. מתי? ביום? בבוקר? בעלות השחר? או שמא רק יצאתם בעלות השחר מהחוף...? למה תעדיפו את השעות הללו דווקא? (רגישים לשיזוף ... ) ומה תקחו איתכם לחוף? בירה או רד בול? סגריות או פיצוחים? פורומים או צאט? לבד או עם חבר? מטקות או שח-מט? מה תעשו כאשר תגלו שהאבטיח ששילמתם עליו ממיטב כספכם פשוט רקוב! קדימה שלא יתפוס אותנו הקיץ בלי תשובות מוכנות ... שרשרו נצל``שו בהצלחה
 

אין ניק1

New member
לא מעניין אותי ים

חוץ מלדרוך על אבנים ולשחות בין דגים בתוך ג`ורה אין מה לעשות בים.
 

נו ע ם

New member
חוץ משחיה אחת לעומק פעם בעונה...

בישביל החוויה אנחנו מעדיפים לשבת על החוף ולתת לגלים לנגן לנו את מנגינת הטבע ...
 

פינזוסט

New member
כנראה שאינך יודע ים מהו

אתה מכיר רק את שרתון או החוף ביפו. איכסס...
 

השיסער

New member
אני רוצה לרדת לים, אבל אנ`לא מבין-

מה עושים עם כל חפצי הערך? מה עם הסלולארי, הארנק, הכרטיסי אשראי? איך אפשר להיכנס למים עם ראש שקט?? הבו עצה!
 

נו ע ם

New member
לא לוקח אותם

חוגג על החברים ... ומה הם עושים? זה תשאל אותם...
 

השיסער

New member
השאלה היא מאיפה אתה מגיע.

אם אתה מגיע מרחוק, אין מצב להגיע בלי פלאפון וכסף.
 

נו ע ם

New member
ככה זה בדור שלנו

אי אפשר לזוז יותר מחצי שעה בלי פלאפון. אחרת אתה מוצא באון ליין מאיזה מתנדב של הצלה שמחפשים אחר הנהדר ... הנעדר ...
 

נו ע ם

New member
למעשה יש כמה מחבואים ...

יש את הנעליים ... טוב זה כבר יודע. ויש עוד כמה לא לפרסום. ד``א את המפתחות קושרים לבגד ים. את הפלאפון על כל פנים איפה שלא יהיה מעבירים לשקט כדי שלא ישמעו אותו אנשי דלא מעלי .
 
קבל כמה מחבואים

את הכסף ואת הפלאפון(שקט כמובן) בתוך הגרביים. במלתחות בים כשאף אחד לא רואה אפשר להכניס בתקרה! תביא איתך דלי (חול) ותכניס אותם שם. שים לב שילדים לא ישימו לב! ודבר נוסף! שווה שיהיה לך מכנס גס/ספורטיבי עם תא פנימי! מאוד מומלץ! בהצלחה
 

השיסער

New member
אפרופו ים-

אם לא ידעתם, לים לא הולכים רק כדי לרחוץ ולהשתזף. מסתבר שלים הולכים גם כדי... לבכות! וכמאמר המשורר: `כשעצובים, הולכים לים, לכן הים מלוח`... תחשבו על זה!
 
אני כעת בדרך חזור משרתון..

היינו שם מהצהריים.. חבר`ה !! אין, אין, אין כמו ים.. עזבו טבריה גם לא יהודיה, ים זו הנאה אמיתית שמשלבת רוח וחומר.. ובכן היציאה האידיאלית לים הינה בתקופה הנוכחית שהיא טרום המזודות, שעוד חודש יפשטו על חופי ארצינו. השעה הכי כיפית היא 2 בצהריים אחרי סדר א` תוסס או רגוע, ראשית כדי לקבל צבע וחספוס, שנית כדי להנות מהחום והשמש שיחפו על המים הקצת קרירים בעונה זו, בד בבד מתחילים משבי הרוח בשעה של אחר הצהריים שהולכים ומתגברים עד שעת השקיעה היפה, שבה נטפס למזח נשב על סלע איתן ונשקע ביוגה או הרפיה חושית.. לים לוקחים לפני הכל מים קרים עדיף קפואים, בירה, פירות קיץ, למעשנים סיגריות או נרגילה, לא הייתי הולך על חטיפים מלוחים או מוצרי שוקולד אלא יותר תזונה טבעית שתשתלב עם הים כמו שקדים לא קלויים וכד`. לשחיינים שבניכם הייתי ממליץ על שנורקל ומשקפי ים, לצלול או לשחות על הגב ולצפות בלהקות דגים, כמובן רק בעונה שהחוף ריק כהשתא. שש בש הוא המשחק המועדף עלי אך גם לשקוע בקריאת `נשים מנגה וגברים ממאדים` עם חשיבה צלולה יכולה להיות חוויה מועילה ומענינת למי שאוהב.. לשאלתך השיסער, בעדיפות ראשונה תגיע עם רכב וכך תחסוך חויה עגומה של גניבות שיכולה לקרוא, ואך שבוע שעבר הייתי עד למקרה שכזה, במידה וזה אינו מתאפשר תרכז את חפצי הערך בשקית ניילון, תאטום אותה ותטמין אותה עמוק בחול במקום שמסומן לך בראש, ברם `פטנט` זה לא יועיל לקראת סוף היום שאז יש את האנשים שמסתובבים עם המגלי מתכות מעל החול כדי למצוא כסף שנפל בין החולות, ובטעות ימצאו את חפציך, אז השמר לך.. קיץ בריא ותצאו לים והרבה !!!
 

HOME8

New member
עסוקים אין זמן

על ים אפשר רק לחלום בנתיים אני לבן בלי טיפת שיזוף..
 

שערים

New member
שונא ים....מלבד זה שאני מדמיין הרב

הרבה זמן על כמה שעות פנויות.
 
למעלה