שישי בגאון-תכנית מעולה

dht160

New member
צודק

אני ישבתי אתמול ובחנתי את תוכניות שישי כי אני לא רואה בדרך כלל בשעות האלה טלוויזה. אז ערוץ 2 הגעיל אותי אם המתחיה של האוכל ואת התוכנית של ש´רהלה שרון בכלל לא הבנתי. זה סתאם שירים מעורבבים בלי איזה שהוא קונספט וסדר אבל התוכנית של יהורם גאון ממש הפתיעה ואתי לטובה. קרע אותי מצחוק הקטע של מנחם בגין אם דניאל פאר. וגם יחסית לערוץ 1 האולפן וההפקה היה ממש מושקע ומזמין אותך לראותא את התוכנית ויורם הרבל גם איש חביב ביותר. אכן מפנני ערוץ 1 גיא
 

poppolo

New member
לגבי הקטע עם בגין ודניאל פאר

אכן קטע מפיל, אבל יש להם טעות אחת - הוא לא מבחירות 1977 אלא מבחירות 1981. בשנת 1977 הטלויזיה הישראלית עוד לא צילמה (ודאי שלא שידרה) כלום בצבע. הצילומים הצבעוניים הראשונים היו ב-1978, ושידורי הצבע התחילו ב-1979 (בתקופת האירוויזיון, שהיו חייבים להפיק אותו בצבע - מזל שמשהו הכריח אותם לעשות את ה-switch..). והמנחה, אגב - הוא יהורם גאון ולא יורם ארבל...
 
למעלה