לגבי הקטע עם בגין ודניאל פאר
אכן קטע מפיל, אבל יש להם טעות אחת - הוא לא מבחירות 1977 אלא מבחירות 1981. בשנת 1977 הטלויזיה הישראלית עוד לא צילמה (ודאי שלא שידרה) כלום בצבע. הצילומים הצבעוניים הראשונים היו ב-1978, ושידורי הצבע התחילו ב-1979 (בתקופת האירוויזיון, שהיו חייבים להפיק אותו בצבע - מזל שמשהו הכריח אותם לעשות את ה-switch..). והמנחה, אגב - הוא יהורם גאון ולא יורם ארבל...