שיר ששרו בכוכב נולד "אמרי לי עוד היום את שאמרת לי בעבר ... ... זה עוד לא מאוחר" סלחו לי על התאור השטחי אבל כדאי שכולנו נבין על מה מדובר , שרה אותו ה"יפה הזאת" .... בשלבים דיי מוקדמים אני חושבת .