שיר שכתבתי לפני שנים -אהבה ממבט ראש

סימושית

New member
שיר שכתבתי לפני שנים -אהבה ממבט ראש

אהבה ממבט ראשון! ---------------- מרגע שראיתיך ידעתי כי נועדנו זו לזה מרגע שראיתיך אהבתיך מבטך השובה את גופי וכאשר תלך ממני אהיה כזכוכית ואתנפץ והמחשבות , המחשבות מנקרות בי כל הזמן מנסה להסות בם אך הן לא מרפות על החכמה הניבטת מפנייך הבוגרות ולוואי והייתי מפסיקה עם זה אני תוהה לפעמים שמא אני שוטה מתפללת שגם אתה חושב עלי רבות כי אחרת אהיה פה אבודה בעולמי זה הנורא.
 

טאKילה

New member
לא יודעת-../images/Emo79.gif

בליטוף רך מציירת בגעגוע את קשת גווניך. , טובלת מכחול מורחת על לבך אדום מצבעי אהבתי. , נוגעת בך בלאט לא יודעת- שמשהו בי צועק שומר לי מחר בדמעות. סימושית ברוכה הבאה לשירה ארוטית ואהבה-
 
למעלה