שיר נראה לי של סלין דיון...

avivit87

New member
שיר נראה לי של סלין דיון...

that's the way it is ? זהו הסוף של הפזמון בשיר , שאין לי מושג מה שמו? למישהו יש שמץ? בתודה מראש!
 

greenzg

New member
יש זמר ששר באייטיז

The way it is ברוס הורנסבי אנד דה רנג' שיר שמתחיל עם נגינת פסנתר שמלווה את השיר לכל אורכו
 

zoharj

New member
אמנם זה לא השיר שהתכוונו אליו

אבל זהו שיר ע נ ק ללא ספק, והביצוע המקורי שלו טוב יותר מכל גרסאות הכיסוי והציטוטים למיניהם שעשו לו אח"כ.
 
למעלה