שיר מרגש שאמא שלי כתבה לי

KONFUZ

New member
שיר מרגש שאמא שלי כתבה לי

כשהשתחררתי מהצבא (אחרי שלוש וחצי שנים....)החלטתי לשכור דירת חדר קטנה. אמא שלי הנרגשת מעזיבת גוזלה את הבית(במיקרה שלי ממותה...) כתבה לי שיר...פיוט נפלא ומרגש!!! גפילטע פיש ------------ דג קרפיון - 1 - ק``ג שמן - 2 - כפות בצל - 3 - חתוכים לקוביות קמח-מצה - 1/2 כוס ביצים - 3 מלח - 1/2 כפית פלפל שחור - 1/4 כפית סוכר - 2 - כפות מים - 1/3 כוס ציר דגים ----------- מים - 2 כוסות גזר - 3 בינוניים בצל - 2 בינוניים מלח - 1/2 כפית פלפל שחור- 1/3 כפית סוכר - 2 כפות הפזמון ---------- 1-מנקים את הקרפיון. שוטפים אותו במים,בוזקים עליו מלח ומכניסים למקרר לשעתיים. 2-מסירים את ה``אידרה``, הראש, הסנפירים והעור, פורסים לפרוסות, שוטפים אותן וטוחנים. 3-מאדים את הבצל החתוך לקוביות בשמן על להבה נמוכה עד שהוא מזהיב (במשך כ-5-10 דקות), מקררים וטוחנים. 4-מוסיפים לדגים הטחונים את הבצל הטחון, קמח המצה, הביצים והתבלינים, מערבבים ומוסיפים מים. פזמון המשך...(ציר הדגים) ----------------------------- 5-פורסים פרוסות גזר ופרוסות בצל ומניחים בסיר רחב. מוסיפים מלח,פלפל וסוכר,מוסיפים 2 כוסות מים ומבשלים על להבה בינונית במשך כחצי שעה. 6-מכינים קציצות מתערובת הדג, ומכניסים לציר הרותח. 7-מבשלים על להבה נמוכה במשך כשעה ומקררים. 8-מוציאים את הקציצות ומניחים אותן על תבנית הגשה עמוקה. מקשטים כל קציצה בפרוסות גזר. יוצקים בזהירות את מי הבישול מעל הקציצות עד חצי מגובה הקציצות. רצוי לקרר במשך 4-5 שעות לפני ההגשה. קונפוז~(שר שירי דכאון)
 

שרון-ב-

New member
הגעתי למסקנה

(נמהרת, נמרצת, נחרצת, זהירה, נאורה, חסרת פשרות ועכבות) ש......... ה פ ו ל נ י ו ת עלו לך לראש והרסו כל חלקה טובה שרון בהמלצה חמה (זוכר מה זה חום ?) ובדאגה חד פעמית (זה דווקא משהו שלמדתי מהן) אומרת לך לרעות קצת בשדות זרים בעברית תקנית תפוס כיוון לצד השני !!!! כמה שיותר רחוק !!!!
 
אין לאן לברוח....

בבוקר קמה לה פולניה מסתכלת סביבה-רואה רק תימניה נרגעת פותחת ת`מחשב שלה שוד ושבר-גפילטע פיש מסתער עליה ככה זה - אין מקום מספיק רחוק מפולניה
 
קונפוז

כבר חצי שעה שאני מתגלגלת פה מצחוק על הריצפה ומזמן לא עשיתי ספונג`ה תודה מיה (שיצאה בזה הרגע מהדיכאון)
 
אתה באמת רוצה לדעת?

1. מחר יש לי מבחן ועוד לא קראתי חצי מהחומר 2. אני מתה לז... ואין מאיפה (תמיד אפשר להתקשר לאקס שיבוא בריצה אבל לאחר לילה של שיכרון חושים זה רק יחמיר את הדיכאון) 3. שכחתי, אבל אני יודעת שהיתה עוד סיבה...אה נזכרתי - אני עובדת משרה מלאה, קורעת את התחת (אפשר לומר פה תחת?) ומרוויחה גרושים. צריך עוד סיבות? מיה (שמנצלת כל תרוץ כדי לא ללמוד למבחן)
 

KONFUZ

New member
:)

מותר גם לומר זין,כוס,קקה, ובכלל כולם כאן בעד קריעות תחת.. ועכשיו לגופו של עניין.. 1-תקראי את החצי השני עד הבוקר 2-תאונני לך בסבבה זה יותר טוב מאשר לצלצל ``לנקניק המנוול ההוא...`` 3-העבודה היא חיינו!! 4-לא צריך עוד סיבות!! קונפוז(מבסוט מהדבורה)
 
באמת...

נראה לך שאני אספיק לקרוא את החצי השני עד הבוקר אם נמשיך לדבר ככה כל הלילה??? מיה (נהנית ומבסוטה ולא חושבת על מחר)
 

KONFUZ

New member
מיה יקרה..

לפחות תעשי משהו בקשר לצורך המיני.. זה עניין של כמה דקות בלבד !! נ.ב...למדת חצי..זה כבר 50 נקודות.. תנחשי עוד קצת..זה כבר 70.. ציון סבבה לא?..העיקר שתשארי מבסוטה קונפוז(מפרגן)
 

softy

New member
שפיכה מהירה קונפוז?

כמה דקות? פה כל דקה נשרף מועדון ואתה מקציב כמה דקות? סופטי מלשין ומעביר פרטים לקליניקה און.
 
חן חן על העצה

אבל האמת היא שהאקס בעצם היה אצלי בשישי בלילה עד שבת בצהריים וזה די הטעין לי את המצברים אז לפיכך אני חושבת שאחכה לדבר האמיתי אבל באמת תודה על העצה מיה (שחושבת עכשיו שאולי ההסבר הנ``ל הוא הסיבה לדיכאון הנוכחי)
 

צפרדעית

New member
תיראו תיראו איזו אורחת...

מיה`לה... כבר אמרתי לך ואומר זאת שוב צרת רבים חצי נחמה <או בעצם נחמת טיפשים> יש לי פיתרון אדיר בשבילך תפני לי מחר חצי שעה... ניסע ללונדון מיניסטור ונקנה לך אחלה של רולס רויס. הוא אמנם לא מחבק, אבל הוא גם לא מפסיק ולא מזייף צפרדעית (ששוקלת לפתוח חנות לאביזרי מין)
 

softy

New member
כרמלה !!!!!

צפרדע משופדת על ויברטור כבר מזמן לא טעמתי. סופטי שניסה את זה פעם עם מטריה.
 
אולי נסע ללונדון? (בלי הסטור אבל בה

חלט עם המיני) תא``י (מינמליסט שחולה, מת, בר מינן-על החצאיות של עו``ד מקביל)
 

צפרדעית

New member
לונדון לא מחכה לי

ומה לי ולמיני??? צפרדעית {שעדיין תקועה במקסי(מום)}
 
אחותיייייייי

צפרדעיתושששששששש כיף לראות פה פרצוף (ירוק) מוכר חמודה אני מפחדת להכניס בין הרגליים כל דבר שמופעל על ידי בטריות אשר עלול להעביר לי זרם חשמלי וכתוב עליו - מייד אין טאיוואן מיה (שחושבת שזרם חשמלי יכול בעצם להיות לא רע בכלל)
 
למעלה