שיר מקסים שאין לי מושג מה שמו
אני זוכר הרבה מילים ואין לי מושג מה השם של השיר.. הז נשמע בסגנון של הפרוייקט של עידן רייכל אבל אני לא מאמין שהם חזרו להוציא להיטים אחרי בואי... אז אנערף: "ממעמקים קראתי אליך בואי אלי מול ירח מאיר את דרכיך שוב אלי יפרסו ורמסו מול מגע של ידייך לאזנייך לוחש שואל מי זה קורא לך הלילה הקשיבי? מי שר בכל אללייך אל חלונך? מי שם נפשו שתהיי מאושרת? מי ישים יד ויבנה את ביתך? מי יתן חייו .. מתחתיך? מי כעפר אל רגליך יחייה? מי אוהביך מכל אוהביך? מי מכל רוח רעה יצילך? ממעמקים" אני מקווה שזה מספיטק
תודה לכל העוזרים
אני זוכר הרבה מילים ואין לי מושג מה השם של השיר.. הז נשמע בסגנון של הפרוייקט של עידן רייכל אבל אני לא מאמין שהם חזרו להוציא להיטים אחרי בואי... אז אנערף: "ממעמקים קראתי אליך בואי אלי מול ירח מאיר את דרכיך שוב אלי יפרסו ורמסו מול מגע של ידייך לאזנייך לוחש שואל מי זה קורא לך הלילה הקשיבי? מי שר בכל אללייך אל חלונך? מי שם נפשו שתהיי מאושרת? מי ישים יד ויבנה את ביתך? מי יתן חייו .. מתחתיך? מי כעפר אל רגליך יחייה? מי אוהביך מכל אוהביך? מי מכל רוח רעה יצילך? ממעמקים" אני מקווה שזה מספיטק