שיר מקסים שאין לי מושג מה שמו

X Slider

New member
שיר מקסים שאין לי מושג מה שמו

אני זוכר הרבה מילים ואין לי מושג מה השם של השיר.. הז נשמע בסגנון של הפרוייקט של עידן רייכל אבל אני לא מאמין שהם חזרו להוציא להיטים אחרי בואי... אז אנערף: "ממעמקים קראתי אליך בואי אלי מול ירח מאיר את דרכיך שוב אלי יפרסו ורמסו מול מגע של ידייך לאזנייך לוחש שואל מי זה קורא לך הלילה הקשיבי? מי שר בכל אללייך אל חלונך? מי שם נפשו שתהיי מאושרת? מי ישים יד ויבנה את ביתך? מי יתן חייו .. מתחתיך? מי כעפר אל רגליך יחייה? מי אוהביך מכל אוהביך? מי מכל רוח רעה יצילך? ממעמקים" אני מקווה שזה מספיטק
תודה לכל העוזרים
 

X Slider

New member
../images/Emo12.gif סחטיין על הקאמבק.. תודה!! וגם ל

דרורררררררררררררר
 
למעלה