שיר מהפרסומת לארוקה עם סנדי בר! איך קוראים לו? מי מבצע?
P PRINCESS GINA New member 25/4/04 #4 ../images/Emo45.gifעליי!!!אחים שלי...אין כמוכם../images/Emo41.gif תודה לשניכם!