חוקרת פרטית
New member
שיר למען 3 החיילים החטופים!!!
חייל של מלחמה.!!!! ------------------ רצית להראות לכולם כאן,,,, הגעת בשביל להיות חייל....... הכל נתת,,,, יש עוד תקווה שתחזור.......... יש אמונה שאלוקים יעזור....... אך בטוב וברע ,תמיד נדע,,,, אתה היית חייל של מלחמה.... חייל של מלחמה ,,, אמא מחכה.... אתה נמצא עכשיו בידיים זרות..... הזמן חולף,,, ואתה לא מגיע,,,, וכולם מחכים שלפתע תופיע,,,,,, בשבי של האויב..... אתה נפלת..... ואנחנו מחכים,,,, ועוד לא חזרת....... מדינה שלמה עצובה.... כואבת ממה שקרה....... ובליבנו יש הרגשה ,,, שאתה מודע למצב המדינה....... געגועים בתוך הלב... אותך אני אוהב,,, אם אתה ששומע..... תדע שאנחנו אוהבים... לא שוכחים....... ואליך מתגעגעים.... חייל של מלחמה,,,,, אמא מחכה..... כולנו מחכים........ *מי ייתן והם יחזרו אלינו בשלום....... (את השיר הזה שמעתי מתוך דיסק של איזשהוא זמר ישראלי....... והייתי חייבת לשתף אתכם במילים )
חייל של מלחמה.!!!! ------------------ רצית להראות לכולם כאן,,,, הגעת בשביל להיות חייל....... הכל נתת,,,, יש עוד תקווה שתחזור.......... יש אמונה שאלוקים יעזור....... אך בטוב וברע ,תמיד נדע,,,, אתה היית חייל של מלחמה.... חייל של מלחמה ,,, אמא מחכה.... אתה נמצא עכשיו בידיים זרות..... הזמן חולף,,, ואתה לא מגיע,,,, וכולם מחכים שלפתע תופיע,,,,,, בשבי של האויב..... אתה נפלת..... ואנחנו מחכים,,,, ועוד לא חזרת....... מדינה שלמה עצובה.... כואבת ממה שקרה....... ובליבנו יש הרגשה ,,, שאתה מודע למצב המדינה....... געגועים בתוך הלב... אותך אני אוהב,,, אם אתה ששומע..... תדע שאנחנו אוהבים... לא שוכחים....... ואליך מתגעגעים.... חייל של מלחמה,,,,, אמא מחכה..... כולנו מחכים........ *מי ייתן והם יחזרו אלינו בשלום....... (את השיר הזה שמעתי מתוך דיסק של איזשהוא זמר ישראלי....... והייתי חייבת לשתף אתכם במילים )