שיר למען 3 החיילים החטופים!!!

שיר למען 3 החיילים החטופים!!!

חייל של מלחמה.!!!! ------------------ רצית להראות לכולם כאן,,,, הגעת בשביל להיות חייל....... הכל נתת,,,, יש עוד תקווה שתחזור.......... יש אמונה שאלוקים יעזור....... אך בטוב וברע ,תמיד נדע,,,, אתה היית חייל של מלחמה.... חייל של מלחמה ,,, אמא מחכה.... אתה נמצא עכשיו בידיים זרות..... הזמן חולף,,, ואתה לא מגיע,,,, וכולם מחכים שלפתע תופיע,,,,,, בשבי של האויב..... אתה נפלת..... ואנחנו מחכים,,,, ועוד לא חזרת....... מדינה שלמה עצובה.... כואבת ממה שקרה....... ובליבנו יש הרגשה ,,, שאתה מודע למצב המדינה....... געגועים בתוך הלב... אותך אני אוהב,,, אם אתה ששומע..... תדע שאנחנו אוהבים... לא שוכחים....... ואליך מתגעגעים.... חייל של מלחמה,,,,, אמא מחכה..... כולנו מחכים........ *מי ייתן והם יחזרו אלינו בשלום....... (את השיר הזה שמעתי מתוך דיסק של איזשהוא זמר ישראלי....... והייתי חייבת לשתף אתכם במילים )
 

מתוקית.

New member
יה דובשנית שלי...

כמה יפה ועצוב השיר... וכמה את נפלאה ששתפת אותנו... ליבי ליבי עם המשפחות ועם החיילים... מקווה שהם באמת באמת בחיים....
 

שירז29

New member
חוקרת,יו,כמה נפלא ועצוב.......

תודה לך,ששיתפת אותנו במילותיו של השיר. כמה כואב,וכמה עצוב,ולצערנו מאוד מציאותי. והלוואי,כן הלוואי,שבסוף הם יחזרו לחיקם של משפחותיהם העצובים, שיחזרו בריאים ושלמים. אמןןןןןןןןןןןן שלך שירז..............
 
למעלה