אשמח לתת לך הבהרות על השיר
לצערי רק את תקראי אותי כי ההודעה כבר עפה להלעמוד השני. גם כך הבנתי שאין טעם שאפרסם בפורם עוד מתוך אסופת שירי כי סגנוני לא בטעם הגלושים כאן- השיר, תיאור ומונולוג של בחור/נער צייד הנמצא בחוף הים. רואה נערה תחושותיו פעולותיו ומה שקורה כך סתם וכי מה? / ח ז ק י חזיתי בה על החול הבוהק, שפת ים תכול . קימור גבה הרך כחוגג , בוסר אומר, לא פוסק מצהול. ---הצייד רואה ומזהה הטרף נראה לו בוסרי מזמין ובעל סיכוי "כחוגג" כפל משמעות גם המראה מרנין את הצייד חוגג וגם הצייד בליבו. -----בוסר אומר, לא פוסק מצהול.---שוב הכפל המראה אומר בעצמו וכן מחשבות הצייד. באון קרבתי ואשב לצידה. הסיטה ראשה בענווה , שערה הגולש, כהה אל החול. לבי החסיר פעימה, איך אסבול? "באון" =כוח בטחון,הצעד הראשון דורש העזה בטחון גם למראית עין. "הסיטה ראשה בענווה ," משחק הביישנות או מבוכה אל מול הזר או הכנה לדחייה. "שערה הגולש, כהה אל החול." שייך לראשה המוסט, משחק מילים יכול גם להיות כתוב "שערה הכהה גולש אל החול -משחק היפוך בית קודם החול בוהק ניגוד לשער הכהה. "לבי החסיר פעימה, איך אסבול? " בסרקסטיות, הבית הבא מוכיח שריגושו של הצייד חולף. הבעתי מילה, אך במבט . היא לא אותה הגד שמה. קמתי כך סתם, - שלום! כך סתם, כך סתם, וכי מה? "אך במבט"---- יש למלא החסר בין השורות הצייד בתחילה מביט ללא אומר אך אחר כך כן שואל לשמה נתקל בסירוב ומתחפפ. "קמתי כך סתם, - שלום! " - נדחה נפגע ומתאושש כי יש את הצייד הבא "כך סתם, כך סתם, וכי מה?" -- בסרקסטיות כביכול, הצייד מנחם את עצמו על חוסר ההצלחה. השיר מציג מצב מאצ'ואיסתי במהותו ושוביניסתי בנשמתו, מצב שעד היום קורה בשפת הים למרות שנכתב לפני 35 שנה. השפה אולי גבוהה מעט אבל השיר עוסק וזורם עם נושא אחד מבלי להתפזר.