שירת הברבור של 641 באגד.

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
שירת הברבור של 641 באגד.

שירת הברבור של 641 באגד.
צולם בדרך בגין/עזריאלי, היום אחה"צ, סביבות 4.
 

orenhz

New member


יפה!! עדיף שהקו יישאר עם מכונות ישנות
ולא יעבור לקווים

אני לא חסיד של חב' קווים ולא מתנגד לאגד, אבל לפחות בתיאוריה השירות בקו 641 אמור להשתפר (אוטובוסים חדשים, שימוש בערך צבור בכל מסלול הקו, שילוט קו-יעד, כריזה פנימית וחיצונית)
 

אורי404

New member
עושה רושם, ששירות קו 640 עתיד להשתפר


אני לא חסיד של חב' קווים ולא מתנגד לאגד, אבל לפחות בתיאוריה השירות בקו 641 אמור להשתפר (אוטובוסים חדשים, שימוש בערך צבור בכל מסלול הקו, שילוט קו-יעד, כריזה פנימית וחיצונית)
עושה רושם, ששירות קו 640 עתיד להשתפר
בין היתר הוספת הנסיעות והחלופה לאזור התעשייה נתניה (שלדעתי היה מוטב למספר אותה למספר קו אחר).
מסכים איתך גם על יתר השיפורים. מנגד לא בטוח, שזה מחייב החלפת מפעיל עבור שינויים אלה.
לצד זה עושה רושם, שחברת "קווים" תהיה רצינית יותר באזור נתניה-חדרה, בהשוואה למה שהיה עם "נתיב אקספרס" באשכול הזה ובהשוואה למה, שהיה ב"קווים" בתחילת פעילותה בבקעת אונו ובפתח תקווה. עם הזמן נראה האם זה אכן יהיה טוב.
 

orchilit

New member
לפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר


אני לא חסיד של חב' קווים ולא מתנגד לאגד, אבל לפחות בתיאוריה השירות בקו 641 אמור להשתפר (אוטובוסים חדשים, שימוש בערך צבור בכל מסלול הקו, שילוט קו-יעד, כריזה פנימית וחיצונית)
לפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר
מספר הנסיעות קטן ושעת הסיום מוקדמת.
 

orenhz

New member
אם מספר הנסיעות הצטמטצם, זו באמת הרעה

לפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר
מספר הנסיעות קטן ושעת הסיום מוקדמת.
אם מספר הנסיעות הצטמטצם, זו באמת הרעה
בשירות.
השאלה היא האם בוצעו שינויים בקווים אחרים ע"מ לחפות על הקיצוץ ב-641? (האם הוסיפו נסיעות ב-921 למשל?)
 
חכו לחופש הגדול, אז קווים תפעיל לו"ז קיץ

לפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר
מספר הנסיעות קטן ושעת הסיום מוקדמת.
חכו לחופש הגדול, אז קווים תפעיל לו"ז קיץ
מצוצמם. אלא שלאחר הקיץ קווים "ישכחו" להחזיר את הלו"ז המקורי. כך קרה עם הקווים העמוסים ביותר של דן בפ"ת כמו קו 2, קו 4, קו 8 ועוד
 
אצל קווים אלו קווים:25,99 ו62

חכו לחופש הגדול, אז קווים תפעיל לו"ז קיץ
מצוצמם. אלא שלאחר הקיץ קווים "ישכחו" להחזיר את הלו"ז המקורי. כך קרה עם הקווים העמוסים ביותר של דן בפ"ת כמו קו 2, קו 4, קו 8 ועוד
אצל קווים אלו קווים:25,99 ו62
 
זה לא מדוייק

לפי מה שראיתי - השירות מורע לא משתפר
מספר הנסיעות קטן ושעת הסיום מוקדמת.
זה לא מדוייק
באתר www.bus.gov.il (כנראה בגלל באג או חוסר עדכון) אפשר לראות בימים של השבוע הבא הן את הלו"ז של אגד והן את הלו"ז של קווים.
בכיוון מנתניה לת"א הלו"ז של אגד אלה הנסיעות שכתוב עליהן רציף 3 וההלו"ז של קווים אלה הנסיעות ללא רציף 3 וניתן לראות שמספר הנסיעות דווקא גדל והאוטובוס האחרון מנתניה יוצא מאוחר יותר.
בכיוון מת"א לנתניה הלו"ז של אגד אלה הנסיעות עם רציף 611 והלו"ז של קווים הנסיעות עם רציף 600. הנסיעה האחרונה אכן מוקדמת יותר (21:30 במקום 22:00) אבל מספר הנסיעות הכולל לא קטן.
 

אורי404

New member
עלו לי מחשבות דומות היום

שירת הברבור של 641 באגד.
צולם בדרך בגין/עזריאלי, היום אחה"צ, סביבות 4.
עלו לי מחשבות דומות היום
בגבעת שמואל ראיתי את 640 ביומו האחרון. בהמשך בנסיעה בז'בוטינסקי בבני ברק את קו 642.
אני מסכים עם איציק, שטוב היה לראות את הקווים השונים ב"אגד". אבל ממש לא במכונות הישנות. אני לא יודע על האוטובוס הספציפי בתמונה, אבל אחרים לא היו במצב מיטבי.
מקווה, שבבוא העתיד נראה התמודדויות וזכיות במכרזים של "אגד" ולא רק באמצעות חברות-בת.
 
היום ראיתי אוטובוס בינעירוני של קווים ב-641

שירת הברבור של 641 באגד.
צולם בדרך בגין/עזריאלי, היום אחה"צ, סביבות 4.
היום ראיתי אוטובוס בינעירוני של קווים ב-641
אם קווים רוצים להרוויח הרבה יותר, הם יכולים אולי כמו אגד לשלוח מידי פעם מכונה עירונית לקו. הרבה מהממתינים בתחנות המשותפות לדן ול-641 כמו צומת עלית, גשר פרדס כץ, בילינסון וכו' בכלל לא מסתכלים על אוטובוסים בינעירוניים (בטח לא של אגד), אבל אם פתאום תבוא מכונה עירונית של קווים שדומה לקו 68, אנשים ישאלו את הנהג לאן מגיע וכו'- ויתווספו לקו הרבה נוסעים.
 

orenhz

New member
מי שמחליט איזה אוטובוס יהיה זה משרד התחבורה

היום ראיתי אוטובוס בינעירוני של קווים ב-641
אם קווים רוצים להרוויח הרבה יותר, הם יכולים אולי כמו אגד לשלוח מידי פעם מכונה עירונית לקו. הרבה מהממתינים בתחנות המשותפות לדן ול-641 כמו צומת עלית, גשר פרדס כץ, בילינסון וכו' בכלל לא מסתכלים על אוטובוסים בינעירוניים (בטח לא של אגד), אבל אם פתאום תבוא מכונה עירונית של קווים שדומה לקו 68, אנשים ישאלו את הנהג לאן מגיע וכו'- ויתווספו לקו הרבה נוסעים.
מי שמחליט איזה אוטובוס יהיה זה משרד התחבורה
לקו 641 מתאים (לדעתי) אוטובוס פרברי, אבל מכיוון שחיה כזאת לא קיימת ממש בכבישי ארצנו, אז הוחלט להפעיל את 641 עם מכונות עירוניות. חוץ מזה, הגיע הזמן שאנשים יבדקו לגבי כל קו שאופציונלי להם האם איזה תחנות בקו הן איסוף והורדה. אם העדר מעדיף לנסוע בקו 51..... לבריאות.
אגב, אני זוכר לפני כמה שנים שגם יצא לי לראות מכונות עירוניות בקו 641 (בזמנו נסעתי בNL, אבל אני זוכר שגם ראיתי O405).

דבר נוסף, גם קווים 625/627 יבצעו איסוף והורדה בציר ז'בוטינסקי.
 

orenhz

New member
*לא 625, אלא 642 כמובן...

מי שמחליט איזה אוטובוס יהיה זה משרד התחבורה
לקו 641 מתאים (לדעתי) אוטובוס פרברי, אבל מכיוון שחיה כזאת לא קיימת ממש בכבישי ארצנו, אז הוחלט להפעיל את 641 עם מכונות עירוניות. חוץ מזה, הגיע הזמן שאנשים יבדקו לגבי כל קו שאופציונלי להם האם איזה תחנות בקו הן איסוף והורדה. אם העדר מעדיף לנסוע בקו 51..... לבריאות.
אגב, אני זוכר לפני כמה שנים שגם יצא לי לראות מכונות עירוניות בקו 641 (בזמנו נסעתי בNL, אבל אני זוכר שגם ראיתי O405).

דבר נוסף, גם קווים 625/627 יבצעו איסוף והורדה בציר ז'בוטינסקי.
*לא 625, אלא 642 כמובן...
 

seffic

New member
אפרופו מכונות לא מתאימות- קו 47 של מטרופולין

מי שמחליט איזה אוטובוס יהיה זה משרד התחבורה
לקו 641 מתאים (לדעתי) אוטובוס פרברי, אבל מכיוון שחיה כזאת לא קיימת ממש בכבישי ארצנו, אז הוחלט להפעיל את 641 עם מכונות עירוניות. חוץ מזה, הגיע הזמן שאנשים יבדקו לגבי כל קו שאופציונלי להם האם איזה תחנות בקו הן איסוף והורדה. אם העדר מעדיף לנסוע בקו 51..... לבריאות.
אגב, אני זוכר לפני כמה שנים שגם יצא לי לראות מכונות עירוניות בקו 641 (בזמנו נסעתי בNL, אבל אני זוכר שגם ראיתי O405).

דבר נוסף, גם קווים 625/627 יבצעו איסוף והורדה בציר ז'בוטינסקי.
אפרופו מכונות לא מתאימות- קו 47 של מטרופולין
רעננה- תל אביב
זהו קו עירוני לכל דבר
אני מבין שהמטרה היא לייצר תדמית של קו עם נוחות נסיעה אך האם זה באמת שווה את העיכובים בתחנות והמדרגות הלא נגישות לכולם?
משרד התחבורה פישל כאן לדעתי....
 

טנק2

New member


אפרופו מכונות לא מתאימות- קו 47 של מטרופולין
רעננה- תל אביב
זהו קו עירוני לכל דבר
אני מבין שהמטרה היא לייצר תדמית של קו עם נוחות נסיעה אך האם זה באמת שווה את העיכובים בתחנות והמדרגות הלא נגישות לכולם?
משרד התחבורה פישל כאן לדעתי....

מילא בקו 149,אבל בקו 47 אין לכך כל הצדקה (גם אם יש למטרופולין הרבה מכונות בינעירוניות שגמרו קווי תלמידים, אפשר להשתמש בהם בקווים אחרים).
 

אוהד11

New member
לא רק קו 47, גם 90, ולעומת זאת 84/85/95

אפרופו מכונות לא מתאימות- קו 47 של מטרופולין
רעננה- תל אביב
זהו קו עירוני לכל דבר
אני מבין שהמטרה היא לייצר תדמית של קו עם נוחות נסיעה אך האם זה באמת שווה את העיכובים בתחנות והמדרגות הלא נגישות לכולם?
משרד התחבורה פישל כאן לדעתי....
לא רק קו 47, גם 90, ולעומת זאת 84/85/95
בחולון-בת ים-ראשל"צ וכך גם 2 בחולון בחלק משעות היום מופעלים ע"י בינעירוניות
 

orenhz

New member
אבסורד במחירון של 641

שירת הברבור של 641 באגד.
צולם בדרך בגין/עזריאלי, היום אחה"צ, סביבות 4.
אבסורד במחירון של 641
נסיעה מבילינסון להוד השרון עולה 10.4 ₪, ואילו נסיעה מבילינסון לבצרה עולה 9.6 ₪...

נסיעה מצומת ירקונים (לא ירקון) להוד השרון עולה 10.4 ₪, ואילו נסיעה מצומת ירקונים לבצרה עולה 8.5 ₪....

http://www.kavim-t.co.il/download/LinePrice_8-641_n.pdf
 
איפה נמצא כיכר עילית


אבסורד במחירון של 641
נסיעה מבילינסון להוד השרון עולה 10.4 ₪, ואילו נסיעה מבילינסון לבצרה עולה 9.6 ₪...

נסיעה מצומת ירקונים (לא ירקון) להוד השרון עולה 10.4 ₪, ואילו נסיעה מצומת ירקונים לבצרה עולה 8.5 ₪....

http://www.kavim-t.co.il/download/LinePrice_8-641_n.pdf
איפה נמצא כיכר עילית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה