שירשור
חדשדש

שמעו מה אני עשיתי ברכבל חחחח

הייתי בת חמש והתחלתי לזייף את בילי ג'ין! ואנשים התסכלו ואני זוכרת שאחותי אמרה לאמא שלי- זאת היורשת שלי איזה פאדיחות חחח
 

Nogush

New member
אני מדברת איתה הרגע- דיווח../images/Emo70.gifחחח

כל הדרך היא צועקת: מייקל ג'קסון חף מפשע!!!!! היא נותנת לי לדבר עם הבן של המורה לספורט שלה, איזו שרוטה!! אבל איזה מאמי הוא!!!!!!!!!!!!! הוא אומר: "ש----לום" ו"הלווווווווווווו??????" היא בטוח עשתה לו שטיפת מוח..... הילה-תקשרי אליה~!
 

DANGEROUS GIRL

New member
חחחחחחחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

גם אני רוצה לדבר עם המורה שלה לספורט.. טוף אני יתקשר אליה! חחחחחחחח
 
הידעתם?...

אהלן חברה, אני מפורום מדונה, לא באתי חלילה להתחיל לתפוח בדיונים מי יותר טוב זה בעניי מיותר כי לכל אחד הכבוד שלו! מה שכן סתם משהו שיכול לעניין אתכם, ידעתם שהשיר שיש למייקל ג'קסון עם נעמי קממבל שיצא ב 92 או 93 בערך היה אמור להיות עם מדונה. מה הכוונה מייקל ג'קסון הציע למדונה לעשות איתו את השיר והיא לא הסכימה כי היא בדיוק עבדה על האלבום אירוטיקה אז בסוף הוא עשה את זה עם נעמי קמבל, בלי שום קשר בעניי זה אחד השירים היפים ביותר של מייקל בכל הזמנים שיר פשוט מדהים! יום טוב!
 

The Experience

New member
אני בטוח שהרוב יודעים...

הגרסה שאני שמעתי..שמדונה רצתה שמייקל יתחפש לבחורה בקליפ והיא לגבר! חחחח זה היה יכול להיות טוווווווב וברוך הבא לפורום של מלך הפופ הבלתי מנוצח!
כבוד!
 

killer thriller

New member
כן נכון זה מה שמדונה ביקשה..אז

מייקל התייעץ עם ג'אנט והיא אמרה לו שלא יעשה דבר כזה...ואז הוא החליט ללכת על נעומי ויצא להם קליפ בן #@%^$ וסקסי... מה שמעתי? מדונה בסוף לא מגיעה..אויייייייייייייי מסכנים...לא נורא אולי בפעם אחרת...למה בסוף היא ביטלה?...
 

aMJel 4 ever

New member
נכון, אנחנו יודעים.../images/Emo11.gif

זה לא שהיא היתה עסוקה, היא פשוט הציבה לו תנאי, שאם הוא יתלבש כמו בחורה והיא כמו גבר אז היא תסכים לצלם איתו את הקליפ אז מייקל התייעץ עם ג'נט והיא אמרה לו שלט יעז.
 
לא לפי מה שידוע לי,

אבל לא משנה כל אחד אומר משהו אחר מה באמת גרם לנפילת הרעיון לא נדע, מייקל אומר כך, ברור שתאמינו לו כי אתם נאמנים לו וזה מובן, מדונה אומרת ככה אז ברור שאני יאמין לה כי אני נאמן לה, בכל מקרה בקשר למדונה, אז לא התפרסמה שום הודעה רשמית בדבר זה שהיא לא מגיע, סתם מישהו מהפורום הפיץ שמועה שלא אבל כרגע המצב עדיין הוא סביב שמועות ממש בימים הקרובים מדונה תוציא הודעה מסודרת ורשמית לגבי סיבוב ההופעות הבואה לארץ!
 

mpljp

New member
האמת, שאני לפחות, יודעת את זה מmtv

ולא ממייקל. ואבוי אם היא מגיעה
 

DANGEROUS GIRL

New member
האמת אני שמחה ממשהו מוזר...

מעריץ של מדונה מדבר איתנו נורמלי..... מזל טוף
 

g a g a

New member
מושיקו - יש לי שאלה:

מה הכוונה "לא לפי מה שידוע לי, תוכן: אבל לא משנה כל אחד אומר משהו אחר מה באמת גרם לנפילת הרעיון לא נדע, מייקל אומר כך, ברור שתאמינו לו כי אתם נאמנים לו וזה מובן, מדונה אומרת ככה אז ברור שאני יאמין לה כי אני נאמן לה". מה מדונה אמרה בקשר לקליפ הזה???
אף פעם לא יצא לי לשמוע אותה אומרת משהו לגבי זה. הדבר ביחדי שיצא לי לשמוע זה מה שכולם פה אמרו על פי הסדרה "מייקל ג'קסון - היז סטורי אין מיוזיק" ששודרה 8520 פעם בMTV.
 
הרבה אנשים שהם לא מעריצים של

מייקל ג'קסון חושבים שהשיר in the closet הוא אחד השירים היפים ביותר שלו, כנ"ל כל רוב החברות שלי שבקושי שמעו על מייקל. אכן מדונה ביקשה ממייקל שיתחפש לבחורה ושהיא תתחפש לבחור אך מייקל לא אהב את הרעיון ולאחר מכן הציע לדוגמנית המצליחה ביותר של אז שזכתה בתואר של הבחורה בעלת הגוף היפה ביותר (אכן אכן
) והיא הסכימה
חח כאילו שחידשתי לכם משהו lol
 

SueMary

New member
למשועממים שביניכם

גם לי די משעמם עכשיו אז החלטתי לרשום רשימת מפורסמים שאני אוהבת כדי שיהיה לכם את מי לקלל כי נראה לי שנגמרו לכם! אז אני אוהבת/אוספת חומר/אוספת תמונות וכו וכו בון ג'ובי (אתם יודעים) ניקולס קייג' ג'ון מלקוביץ ג'ון קיוזק אמיליו אסטבז דפ לברד (במיוחד את ריק אלן) אהליה בריטני קיאנו ריבס ג'נט ג'קסון ג'אנס אן רוזס וואן הלן לינקין פארק טליה גבריאלה ספניק אוסבלדו לה פורט וזהו אם יש שאלות מי זה מה זה איפה ומתי אתם מוזמנים לשאול ואני כבר אענה תודה על זמנכם
 

pulpula

New member
חח מייקל נראה כמו סטיבי וואנדר

שמנסה לגשש את דרכו לעבר מנדאלה. תמונה קורעת!
 
למעלה