שירשור שאלות שבת - שימו לב

אוף אוף אוף!!

אני מיואשת כל יום אני אומרת ממחר אורח חיים בריא וכל יום שעובר רק יותר חמור:[ ובנתיים הבטן תופחת לא יכולה לחיות יותר אני עושה הליכה של שעתיים כל יום + 300 כפיפות בטן אבל רק טוחנת :[ צריכה עזרה
 
הכי מיואשת שיש בעולם...

אני מנסה לאכול נכון, מאוזן, לא לדלג על ארוחות..לא הולך לי! חשבתי ללכת לדיאטנית אבל בשביל זה אני צריכה הפנייה מהרופא(שלא בטוח יתן לי), לערוך בדיקות דם(שאני שונאת לעשות!!), יש תור ענקי לדיאטנית ואני עוד חודש מתגייסת אז למה כל הכאב ראש הזה.. אני יודעת מה צריך לעשות..לאכול את כל אבות המזון ולשלב פעילות גופנית לפחות 3 פעמים בשבוע מינימום 45 דקות. בנוגע לפעילות הגופנית, אני לא יגיד שאני מקפידה כי די עצלנית בימים האחרונים אבל היום דווקא עשיתי. זה לא משנה, העניין הוא שמגיע אחרי הצהריים-הלילה וכל האכילה הנכונה לאורך היום נהרסת כי יש לי חשק מטורף למתוק או שפשוט פרוסה לחם קל עם מעט גבינה לא מספקת אותי, למשל..כא.ביניים. אני יודעת שזה בהמתי. אני יודעת. לפעמים אני מרגישה כמו אכלנית כפייתית. אולי זה מה שאני? לא רוצה להיות כזאתי! כל כך מדוכאת מהמצב הזה.. אני רק רוצה להצליל להתמיד בדיאטה. להצליח לשלוט בעצמי ואכול לפי הכמויות שבתפריט שהכנתי לעצמי. ושזו תהיה התמדה לאורך זמן, שאני יתחיל לראות תוצאות. לא יודעת מה לעשות..מרגישה אבודה.. =(
 
שאלה טיפשית (?) על גבינות לבנות +

יש הרבה גבינות רזות (עד 5%) מהרבה חברות שיש בהן (בגבינות) תוספות של זיתים, בצל מטוגן, שמן זית וכו ועדיין הן דלות שומן (יש גם גבינה 3% עם זיתים) וקלוריות. איך זה, אם זיתים ושמן ובצלים מטוגנים הם יחסית בעלי ערך קלורי גבוה? לא יודעת אם הבנתם את השאלה.
 
מה "דופק" לכם את שמירה (דיאטה)?

או שאין כזה דבר? נגיד אתם מקפידים על ספירת קלוריות או אכילה נכונה, האם יש מאכלים שאתם פשוט לא יכולים לעמוד בפניהם, שהורסים לכם? לי יש, סליחה על הפרסומת הסמויה, את השניצל של החברה שיש עליה תרנגולת, שניצל בציפוי פריך/שומשום. אצלי הילדים אוכלים כמעט רק את זה (בתחום הבשר והעוף) ולכן אני מחזיקה את זה תמיד בפריזר (אני בארוחות צהריים אוכלת רק דגים ועופות וכבדים). אם אני רואה את החבילה אני לא עומדת בפיתוי, לא משנה מה אכלתי ומתי, אני חייבת חתיכה. והכי דוחה שאני אוכלת את זה קפוא, בלי לעשות די פרוסט במיקרו, מה שנקרא "שניצל חי" (על משקל "ירקות חיים"). ולפעמים אני אוהבת לקחת חופן של כריות. במיוחד וניל.
 

גלי 1970

New member
קסניקל \ ציטוזן

אתמול ראיתי בטלוויזיה על הכדורים הנ"ל מי מכיר? מי ניסה? מה תופעות הלוואי? מה דעתכם על הפיתרון? כבר כמה שנים שהחלטתי להפסיק דיאטות עם כדורים למיניהם...אבל אתמול אחרי שראיתי את הכתבה חשבתי שאולי כדאי לי לנסות. אבל הם לא ממש הרחיבו בנושא.
 
היי

בואי נראה מה "כל כך" נורא: 1. הפניה מרופא? תנסי. את לא יודעת אם כן או לא. מקסימום - מה עם פרטי? 2. למען השם מה אנשים נכנסים לכזו פניקה מבדיקות דם? שריטה כואבת יותר. תכנסי לעצמך לראש כמה דברים: את לא בהמה!!! את בן אדם. אם לא תתני לעצמך כבוד אף אחד, אף אחד! לא יתן לך במקומך. אז במקום לרחם על עצמך בואי ונסי להקדים תרופה למכה. הרי הזלילה היא סימפטום, לא הבעיה. אם פותרים את הבעיה - לא תהיה זלילה... תנסי להקפיד על ארוחת בוקר למשל? מממ? ועוד משהו, כדי להצליח לעמוד 365 ימים בדיאטה, את צריכה להכנס לכלוב זכוכית ולאכול בתנאי מעבדה. ראבק! אינך עכברת ניסויים... את בן אדם.
 

orangeada

New member
האחוזי שומן זה הגבינה בלבד

ללא התוספות.. יכולה להיות 50 עם זיתים, ויכולה להיות 1 עם זיתים.אם אתה רוצה כמה שפחות קלוריות- לך על גבינה נטולת תוספות..
 

עדידי20

New member
מממ... זה לא "הורס לי דיאטה"

אבל אני בהחלט לא עומדת בפני שוקולד, מכל סוג שהוא, וכבר יצא לי לאכול יותר מחפיסה ביום... ואני מכירה את השניצל עליו את מדברת(אגב, לדעתי הכי טעים בציפויי זעתר) והוא ממש לא נוראי מבחינה קלורית והוא טעים בטירוף!
 

stkachov

New member
שאלה

מדוע שלא תנסי תחילה דיאטה ללא כדורים? ואם זה לא יצליח אז תבדקי את האופציה לשלב גם כדורים. בכל מקרה, כדורים זה לא מהווה שום "פתרון" כמו שכתבת, אם את מתכוונת לזה כמו "הופ, אני לוקחת כדור ונעשית רזה".
 

גלי 1970

New member
כרגע אני בדיאטה ללא כדורים

אני הולכת לדיאטנית,אבל הירידה איטית וקשה לי לא חשבתי על כדורים עד שראיתי את הכתבה אתמול,נישמע כמו תרופת פלא...אך אני בספק,לכן שאלתי מי ניסה? מה התופעות? וכו'
 

stkachov

New member
תפרטי קצת

מה הכרוונה הירידה איטית? מה בדיוק קשה לך? אולי נוכל לעזור לך בזה...
 

E s t e b a n

New member
אין תרופות פלא...

שימוש בתרופות הנ"ל הוא לא פחות ממסוכן. לא רק שזה לא יעיל, זה פשוט מזיק. אנחנו אנשים בוגרים, לא? אנחנו יודעים בעולם לא קיימות תרופות פלא...
 

hillator

New member
מסכימה

אני רק תוהה מתי אנשים יפסיקו להזיק לבריאות שלהם ולרוקן את חשבון הבנק שלהם בשטויות האלו
 
טעים זו לא מילה, יותר משניצל שאני

מכינה בבית. או כל אחד. ממה שטעמתי לפחות. את הזעטר לא ניסיתי. אולי עדיף לי שלא לנסות.
 

hillator

New member
ככה

אני לא בדיאטה (אני די רזה) לגבי השניצל המוכן אצלנו בבית אסור לאכול כאלו(אמא שלי מהנדסת מזון) ככה שאני לא מכירה. דברים שאני לא מסוגלת לעמוד בפניהם: * אייס קפה ברד. * גלידת עוגיות של בן אנד ג'רי(למרות שמזה ניגמלתי כי אני אלרגית לגלידות בערך) * עוגיות אוריאוס. * סוכריות גומי. אבל כמו כן חשוב לצין שלא יוצא לי לטרוף חפיסה שלמה שלהם, פשוט שאני רואה אני אוכלת קצת.
 

charmed111

New member
הממממ

מאכלים שגורמים לי לרצות לטרוף אותם, בואי נראה. פעם זה היה לחמית מקמח שיפון, הייתי נמנעת מלפתוח חבילה כי הייתי צריכה לסיים אותה וזה היה מחליף לי את כל הארוחות
אבל עברתי את זה ואני שולטת בעצמי, פשוט התרגלתי. היום, לא יודעת אם יש משהו שאני "לא מסוגלת לעמוד בפניו". אני מניחה שסוגים מסוימים של שוקולד, לדוגמא זה שמוכרים במשקל בחנויות ממתקים, פקאנים מצופים שוקולד לבן וחלב, מתה על זה, מוכרחה לטעום כשאני רואה בבית
[אבל מעדיפה לא לקנות, סתם מיותר] ואם כבר פקאנים- דליפקאן. אסון פשוט, אין לי מושג איך עם כל הכוח רצון והשליטה שיש לי, אני לא שולטת בעצמי כשמדובר בדליפקאן. בכל מקרה הפסקנו לקנות אותו. חבל, עדיף ברנפלקס או אם כבר מיקספלקס, הם גם טעימים לי מאוד. ואם רוצים פקאנים אפשר לאכול כמה. זה סתם מיותר מבחינתי קורנפלקס מצופה דבש, בעיקר כשמדובר בכמויות גדולות. ברוקולי וכרובית, זה שני דברים בריאים שאני לא עומדת בפניהם. פשוט שאמא מכינה תבשילים כאלה לעיתים רחוקות יחסית ואני ממש אוהבת... זהו נדמה לי.
 

stkachov

New member
אצלי זה פיצוחים

אגוזי קשיו ופקאן סיני במיוחד... אני יכול לאכול את זה בקילוגרמים. אבל עכשיו אני כבר לא קונה הבייתה את זה, כי זה נגמר לא טוב. הפתרון הוא כשעושים קניות בסופר, ניגשים לחלק של הפיצוחים בתפזורת וטועמים כמה מכל סוג.
 
אמממ... האמת שאצלי אין ממש...

קטעים של אוכל שאני לא יכולה לעמוד בפניו, או שאם יש אותו- אני אהיה חייבת לאכול. מה שכן, זה אולי ישמע מוזר, אבל יש את התיבולים האלו של האורז, שקונים בחנויות תבלינים, שיש שם כל מיני ירקות מיבשים, ופירות מיובשים, וזה חתוך קטן קטן כזה- כמו אבקת תיבול של מרק...בכל מקרה, את זה אני אוהבת לאכול. ובאמת יש לזה קצת טעם של מזון של תוכים או משהו.. וחוץ מזה...אין לי מושג, כי אין שום מאכל, שאני יכולה לחשוב שעליו, שקשה לי לעמוד בפניו..
 
למעלה