שירשור קצת שונה

andruehuman

New member
התרגום המקורי לעברית היה

"האלימות היא מפלטם האחרון של חסרי היכולת" ותודה שהעלת את המשפט כי אני מנסה לאורך כל השירשור להזכר איזה משפט אני רוצה לצטט
 

אום נטע

New member
ומ'קיצור תולדות הזמן'

של סטיבן הוקינג: Not only does god play dice, but he likes to do it blindfolded" או בתרגום חופשי: לא רק שאלוהים משחק בקוביות, אלא שהוא אוהב לעשות זאת כשעיניו קשורות. במשפט הזה הוקינג 'מלביש' את עקרון אי הודאות על הציטטה המפורסמת של אלברט איינשטיין שטען ש"אלוהים לא משחק בקוביות". (יעני, יש חוקיות וסדר ביקום).
 
אני רושם

להלן רשימת משפטים חביבים ומקסימים שציינתי לעצמי מהספר "עלובי החיים" של ויקטור הוגן: "אדם יושב, במקום לעמוד, וכך נחרצים גורלות" "אי אפשר לקרוא דברי איוולת מבלי להדבק מהם" "רשעות בלבד אינה ערובה לשגשוג" "אין אדם קרב לגיל מאה מבלי שהשנים המצטברות יוסיפו משקל לאישיותו" "נשים משחקות ביופיין כמו ילדים באולריהם, ופוצעות את עצמן" "לאיזה צורך קיימים פנים יפות ובגדים נאים, אם לא כדי להראותם ברבים?" "האביב משרה אור גם בנשמות הקודרות ביותר" "מצוקתו של ילד מעניינת אם, מצוקתו של נער מעניינת נערה, מצוקתו של ישיש אינה מעניינת איש." אני נוהג לרשום כל ביטוי, משפט או תיבה המוצאי חן בעיני. בנוסף לויקטור הוגו גם ניקולאי ואסילביץ' גוגול הינו רב אומן ביצירת משפטים חביבים.
 

mikaa2

New member
אני כותבת ביומן/לוח שנה ישן

"מאושר האדם שיכול לשכוח, את מה שממילא אי אפשר לשנות" (אנה אנקוויסט)
 

ofec bar

New member
הרבה פעמים אני קוראת עם הספר

ביד אחת ועם עפרון ביד השניה. או שאני מעתיקה משפטים אהובים לדפים הראשונים של הספר (הדפים הריקים, שבהם כתוב רק השם). ככה אני יכולה בקלות לדפדף אחורה ולמצוא דברים אהובים, וגם אני כותבת המלצה על הספר אני נעזרת בסימונים האלה. אבל כשאני קוראת "זבלונים" או ספרים שאני לא מצפה לשקוע אחריהם במחשבות, אני לא מסמנת כלום. וכמובן אחר כך מתחרטת.
 

hrabba

New member
כדי לאמר אני אוהב אותך צריך לדעת

לאמר אני - הווארד רוראק לדגני (בתרגום חופשי שלי) מתוך כמעיין מתגבר- איין ראנד אני אחשוב על זה מחר/מחר עוד יום ( סקארלט אוהרה - מתוך חלף עם הרוח (שוב תרגום חופשי שלי) והכי חמוד - אהבה פרושה שלא צריך לאמר אני מצטער ( מתוך ספור אהבה) love means never having to say you are sorry
 

niruzu

New member
"לכל אחד יש מניה בסינדיקט"

מילו מינדרבינדר (מלכוד 22 של גוזף הלר)-משפט שמצחיק כל פעם מחדש
 

sobieslaw

New member
נמנמ

(אני לא כל כך קשורה אבל ווטאבר) I also know the fairy folk would not approve this. So I shall not tell them.
 

סאני 18

New member
מתוך "בחלום" של סטיבן הרפר

"היקום אינו הוגן. אנחנו יכולים רק לקוות שיהיה לא הוגן לטובתנו".
 

סאני 18

New member
חח שכחתי עוד משפט או שניים או שלושה

לא זוכרת מאיפה לקוח(רשום לי ע דף כבר שנה וחצי) "אולי האמונה יוצרת מציאות משל עצמה" כמובן שיש יותר, קשה לבחור רק אחד, או שניים או שלושה.
 

Lady ligeya

New member
יש לי יש!

"נכון שלא אכפת לך? כי ממילא לא תוכל לעשות דבר גם אם אכפת לך!" משפט פיצוץ מראיון עם הערפד. הייתי פשוט חייבת!
 
למעלה