שירשור פנינים אפשר? אמא: מה הדבורה

Arfilit

New member
../images/Emo42.gif גמלי פנינת אפונה מהבוקר

כשהאפונה מסיימת את המקלחת שלה - אני מוציאה אותה מן המקלחת ב"חיבוק מגבת", כלומר - עוטפת אותה במגבת בחיבוק ומוציאה אותה על הידיים. היא נורא אוהבת את זה וזה מקל על סיום המקלחת ללא מאבק. הבוקר - היא התפנקה עם אבא במיטה כשאני התארגנתי לעבודה, וכששאלה איפה אני - הסביר לה אבא שאני מתקלחת. כשיצאתי מהמקלחת - היא מחייכת אליי: "אמא - רוצה חיבוק מגבת?"
 

ornaok

New member
../images/Emo99.gifמתוקה!! גם לנו יש קטע

עם מגבת... כל יום כשאבא מוציא את לירי מהמקלחת כשהיא עטופה כולה היא דורשת שאסתכל עליה. "אמא, תראי חבילה מתוקה!" כשיום אחד אבא שכח, היא התחילה לבכות ולייבב "להראות לאמא חבילה, להראות לאמא חבילה". ולפני כמה ימים ראתה אותי יוצאת מהמקלחת עם מגבת סביב הראש - "אמא, את חבילה??"
 

מירי 4

New member
ועוד על כפרות../images/Emo76.gif

בן דודי הצעיר (3) למד בגן על נוסח הכפרות המהודר: "זה התרנגול ילך למיתה..." ושאל את אמו: אבל אמא, תרנגול לא צריך מיטה !?
 

irisgh

New member
ואצלנו

סיטואציה: אמיר בן 2. יניב בן 5. הילדים עם אבא בסלון ואמא מנסה לעבוד בחדר העבודה. אמיר: 'אמא שלי אמא שלי' (רוצה כמובן לידיים של אמא) אבא: 'אבא שלך גם' אמיר: 'לא. אבא של יניב. אמא שלי'
 

monica67

New member
../images/Emo151.gifשירשור של לביא בן 4

אספתי אותו מהגן והוא כרגיל עמוס בבקשות: אני רוצה... ואני רוצה וכשהדברים לא לפי התוכנית שלו הוא כועס. שאלתי אותו למה הוא כועס כל כך והוא ענה: כי נמאס לי לא ללכת לקניון כל יום. ועוד אחד: נכנסתי לשירותים בעודו עושה את צרכיו וראיתי שהוא עסוק מאד באיבר מינו. הוא התסכל עלי ואמר: אמא אני רוצה שהבולבול שלי יהיה כבר גדול כדי שאוכל כבר לנהוג במכונית. אז מי אמר שהגודל לא קובע?
 

irisgh

New member
../images/Emo6.gif

גדול! וגם אצלנו 'נמאס לי לא לעשות XXX כל יום' ..
 

ליאת +

New member
../images/Emo6.gif אצלנו זה דומה

בירידה למרכז המסחרי עלתה הטרוניה: תמיד עושים קודם את הסידורים שלך, עכשיו נעשה את הסידורים שלי! (ארטיק, קלפי פוקימונים, מגלשה).
 

אבא גאה

New member
אני מחכה בקוצר רוח ליום שבו

אוכל לנהוד בסמיטריילר..... (אבל אחרי גיל 22 איבדתי תקווה שזה יקרה)
 

ayaba

New member
הבוקר לקחתי את גל בת 2.5

לפעוטון, היה לה קריר, ככה זה בגולן, ובקשה לסגור את החולה הארוכה. כשסגרתי אמרה "אני מקווה שזה לא יחנוק אותי" מה היא כבר מקווה בגילה?
 
שלי אמרה בשירותים: "אני מקוה שיצא

לי פיפי...(שנתיים וחודשיים) אז כנראה שהתקוה מתחילה מוקדם ונעלמת עם ההתפכחות.........
 

ornaok

New member
ואחד חדש מאתמול שהשאיר אותי המומה

בלילה לפני השינה היא אמרה משהו שכלל את השם שלה. רק שאצלה לירי יוצא ניהי. ניסיתי ללמד אותה להגיד לירי כמו שצריך. "תגידי לי" "תגידי רי" וכד'. אח"כ אמרתי לה בצחוק שהיינו צריכות לקרוא לה בשם אחר שיהיה לה יותר קל להגיד, ואמרתי לה להגיד שמות ילדים מהגן. "תגידי תומר, תגידי איתן, תגידי רעות". ואז היא הביטה בי בעיניים נוצצות וחייכה חיוך ענקי, וביקשה ממני להגיד דברים. היא כל כך נהנתה כשאמרתי מה שביקשה, ואני כל כך נהנתי ונדהמתי מהאוצר מילים שלה, מהדברים שמעסיקים אותה, ממש חשיפה לעולמה. שיחקנו איזה 20 דקות ופשוט התמוגגתי. "אמא תגידי דובי, תגידי, בובה, תגידי לה-לה, תגידי טלטאביז, תגידי פרח, תגידי ענן, תגידי פרפר, תגידי אף, תגידי בטן וכן הלאה והלאה". היה כל כך כיף וקסום, נשארתי עם תחושת עדנה נעימה בלב!
 

choopi3

New member
איזו תחושה נפלאה כשהאפרוחית אומרת

פתאום מילה חדשה שאני מתפלאת מאיפה היא למדה אותה (בגן) כמו - סיימת?
 

אבא גאה

New member
והבן שלי אומר מילים שאני בכלל לא

מבין...... I am a small pebel אמר לי האפרוח והסביר לי שפבל זו אבן קטנה כמו חלוק נחל. נו, לך תבנה מדינה.
 
למעלה