שירשור סוחרי יום

סקירת אמצע שבוע

חג שמח לכל המשקיעים בישראל אשר נהרו לטייל ברחבי הארץ ליהנות מחול המועד אביבי למדי. באותה נשימה הבורסה בישראל לבשה מצה ונסחרת במחזורים נמוכים למדי של 300 מיליון. כל שנה יוצאים לנופש, אבל השנה המחזור ירד ב-70%, מה שאומר שהעניין המשיך לרדת. במצב הנוכחי מי שנשאר בשוק יהנה כאשר יקרו דברים מעניינים.

אין הרבה לכתוב על התקופה הנוכחית, המחזורים חזרו לרמתם מלפני 10 שנים. כשנחזור לשיגרה, המחזורים יחזרו לרמתם מ-2006, ואנחנו בכלל ב-2012.

הכנסת אישרה תקנות שגורמות לכך שבמקום שישלמו רווחי מס, ישלמו מעט יותר. רצו שלא יהיה מסחר של מקורבים לצלחת, אז שמו מעין אזיקים על הפעילות והפעילים. כעת גם הישרים נמנעים מלפעול בלי לחשוב.

פרסום
הזרים לא כאן כבר זמן מה. אם זה זמני או לא, נדע בעתיד. אבל חווינו תקופות שיממון בבורסה, זה עובר ומשנה פניו. דור הולך ודור בא, השאלה אם המשיח יבוא לפני כן.

בורסות העולם ביצעו מימוש חזק בשבוע האחרון. ירידות של 3%-5% מהשיא. כאן לא הצטרפנו למגמת המימוש. התשואה של מדד המעו"ף חיובית החודש.

כשבחו"ל עלו בפברואר, כאן היינו הפוכים וירדנו. השבוע להפך. ממש גן עדן לאוהדי הקונספירציות.

לסיכום:

מדד המעו"ף בעלייה. מחזורים קטנים, מניות בודדות מראות עניין וכרגע הן אפריקה ו טאואר. ב אלביט הדמיה יש התעוררות באגרות חוב. מניות הבנקים השתחררו מעט מהחרב על צווארן. עכשיו דלק נדלן ובקשת הפירוק בכותרות, ממש "מוסיף" אמון לשוק ההון.

ניו יורק:

sp לא עלה מעל 1420 אלא ירד מ-1400, אחת מההתניות שלי בטור שעבר לירידה /עלייה. אי לכך התקיים מימוש עד רמת ה-1375. על מנת שיחזור לעלות, ה-sp צריך לדלג חזרה מעל 1400. ירידה מ-1370 תביא ל-1340

דולר:

רמת ה-3.7 תמכה בקצה התחתון וכעת 3.74.

הדולר נסחר ב-3.7-3.8
 

שפע6

New member
מיסטר בוס

זה לא הוגן
אני המלצתי,אתמול בבוקר,לכינוי פי 10 לקנות קצת:אפריקה,טאואר,אלביט הדמייה
כתבתי שאני בדרך להיות בעל עניין,דירקטור או נשיא
 
סוחר לטווח ארוך....אתה בקולים ?

תכנסו רגע סולי את INTC את נעים ושות חה חה תזיעו - וסוחר לטווחים ארוכים מספר צפיות: 12 כנסו רגע סולי את INTC את נעים ושות חה חה תזיעו
תכגם אתם קניתם פוטלך? טמבלים, מ11.3 אני המלצתי על לונג בשיא המתיחות בדרןם עם המלצה והתראה יומיים לפני ב9.3
אנשים שקנו קולים 1090 מרץ התקשרו אלי יומיים לפני הפקיעה, אחרי שלקחו אוטוסטרדה מ1085 ל 1150, אמרתי להם וגם לכם בעברית עילגת חה חה ב27.3. עכשיו שורט בשעה 1532 ושלשה ימים עוד 3 למטה רק באותו היום שהוצאתי את השורט, משעה 1526 עד הסגירה אחוז שלם למטה ואחר כך לונג שכולכם מבוהלים קוראים עיתוני קמא סוטרא ובבא מציעה או מציאה המשכתי לונג עם דילוג של עוד אחוז למטה בדרך. תבדוקו אצל דוביד סולי את INTC ושות חה חה תזיעו !!!
18 תחזיות אחת לא שגוי תיק בתל אביב בלי מינוף עשה 24 אחוז בחודש ואתם עושים במכנסיים NEXT PLS סיוופלה סולי את INTC את נעים ושות תדלגו על ההודעות שלי במקום להיכנס ראשונים כמי שאזם אמוק ולהגיב תגובות העושות משניכם קלס ולעג
----------------------------------------------
 
למעלה