שירשור יומי פרק 3??|זבנג|

NoAmItA ChAn

New member
אינויאשה פרק יומי - פרק 3

פרק חמוד ביותר ^^. אבל העירום של קאגומה מטריד!!!!!!111111אחד ;;~ ו... המממ... השדה הזאת היא חשפנית~!!!!!111 מה לא? ;;
 

shaoran li

New member
../images/Emo189.gifפרק חומוד ומטריד

העירום של קאגומה מטריד ביותר הקטע אם אינויאשה אינויאשה:תתישפשטי קאגומה:אבן בראש XDDDDDDDDDDD
 
../images/Emo15.gif אח הנוסטלגיה!

יורה! שיו כבר שכחתי איזו זנזונת היא הייתה, שדת השיער הזו. והתנוחה שלה מעל לבאר מטרידה אותי הרבה יותר מהעירום של קאגו. אחרי הכול- ראיתי ראנמה. ושם יש ציצים כל חצי פרק. אז... אני מניחה שזה אומר סבב צפיה שלישי בסדרה הזו. שאלוהים ישמור עליי. אני מרגישה פתאום כאילו כל המים בירקון זרמו מעלי (לא, אני לא מרגישה רדיואקטיבית ומג'וייפת, זה רק ביטוי!). פשוט אני פתאום רואה למה הגעתי בזכות הסדרה, זותומרמת- זו הסדרה שהפכה אותי רשמית לפאנגרל!כמו שאומרים- אהבה ראשונה לא שוכחים!
 

Harpush

New member
שיו! אני זוכרת אותך! ../images/Emo71.gif

[אני סתם מסתובבת פה בלי סיבה מיוחדת.]
 
^ ^

הפרק השלישי באמת יפה אותי יותר הטריד שמתי שהיא צללה וניזכרה בדיבריי קעדה במשך 5 דקות היא לא נחנקה למוות מתחת למים ... וזה היה נחמד שהיא קפצה על סבא שלה ובכתה זה היה עצוב שוב כל הרגשת מאינויאשה שהיו פעם חוזרים אליי וואו זה נראה כאילו עבר 100 שנה מאז...
 

mikokikyo

New member
אמג*.*

הנוסטלגיה*.* יורה33333> מה, היא בישית ם: ונו, הפרקים שבהם אינויאשה עדיין לא השתנה כל כך טובים>; כלומר, בתור קוראת חדשה של פל"ה (שמפורסם בקומונת פאנפיקי אינויאשה, וכל מי שלא קרא, שיטוס לשם במיידי כי זה מדהים *_*), אני רגילה שהם כזה, חמודים אחד לשני ם: ופתאום לראות איך לא אכפת לו ממנה, אבל באמת, שהוא לא סתם מעמיד פנים, זה כל כך... מרענן ם: וכיפי, כי אינויאשה כל כך חמוד ככה, כשהוא תמים וביצ'י XD ואמ, זהו ם: פרק מגניב, וכמו שניצן אמרה, אהבה ראשונה לא שוכחים *.* {גם זוידס שולט>;)
 
למעלה