שירשור טורים

turi4

New member
שירשור טורים

המשחקים מתחילים בעוד שעה,לכן הגיע הזמן לפרסם את הטורים חברה. הנה שלי : מונאקו - סדאן = 1 רק שלא יהיה להם פאנצר כמו נגד קלרמונט (0-0 אחרי 90 דקות) באזל - סט.גאלן = 1 דטרויט - אינדיאנה (אובר) 2 הטור השני : א.א.ק אתונה - פאוק (6) = 1 ס.פאולו - סטרונגס = 1 פיניקס - דאלס (אנדר) 1 שני הטורים נשלחו ב 100 שקל כל אחד. הראשון ייתן 273 במקרה של זכיה והשני 394 ש"ח.
 

KORG TRIT0N 7

New member
טור קצת ביזארי ששלחתי כרגע עם שותף.

שערים בגמר הטורקי בכדורגל - 1. בילבאו מנצח את בטיס בהפרש של גול. שערים בארסנל-אברטון - 2. בהצלחה לכולם.
 

liran202

New member
מנסה להרכיב טור להיום

היום קשה אני הולך על : ברצלונה-בגלל השינוי ביחסים,למרות שגראן קנריה לא פייארים אפולון-מגרש ביתי עם 5000 אוהדים ירצו לנצח את אולימפיאקוס טוב בנתיים זה השניים שלי,היחס בעולם על ת'ון עלה,ואני שוקל ללכת בכפול על באזל,מה אתם אומרים,יש למישהו עוד משחק ?
 

pari sportif

New member
ליפעמים אתרי ההימורים

הולכים הפוך על הפוך. כשהם רואים שבאתרי ההימורים מתחילים להמר יותר מידי על תון אז הם יוצאים ביציאה כמו באתר מפורסם כמו בטינגאדוויס על פצועים או כאלו דברים. כאחד שיש לו הרבה ניסיון בהימורים באינטרנט אני אומר לך שזה יכול להיות משחק של אתרי ההימורים כול הקטע של היחסים שעולים לתון. אם באמת המשחק הזה היה סכנה למועצת ההימורים אז גם הם היו חוסמים אותה כמו שהם עשו עם משחקים אחרים. בכול מקרה שלא תבין אותי לא נכון אני לא בא ואומר שהפצועים זה סתם ידיעה שהוציאו בכוונה אלה שאני אישית לא ממש מתרגש מהקטע הזה. שיהיה בהצלחה
 
למעלה