שירשור השאלה הקטנה

hirshfe

New member
שירשור השאלה הקטנה

והשאלה שלי מה נשמע? (לא לענות)
 

BeN ShaDe

New member
שאלת ../images/Emo32.gif

האם צריך מעצבים לסקרי סיכום השנה? אני מתכוון אולי לקטגוריית מתאבק השנה להשים כמה מתאבקים על דף אחד וככה לכל קטגוריה?
 

t-man

New member
האמתי ששלומי הכין כבר עיצובים

לכל הקטגוריות ב-WWE-האם תהיה מעוניין להכין עיצובים של ROH ו-TNA?חשוב שכיתוב יהיה בעברית כמובן.
 
עוד שאלה על שיר

בפרק האחרון שלפני סובייבר סירייס 2002(WWF נגד אליינס-המנצח זוכה בחברה) היה את הסגנמט הענק של אוסטין ודה רוק שנגמר בשיר של השניים(ורוק בוטום), איך קראו לשיר שרוקי שר, ולשיר שרוקי ואוסטין שרו ביחד אחרי זה?
 

avikkarpel

New member
אהלן

אז קודם כל אני שבוע בערך בפורום קורא הכל:) רציתי לבקש מכם לינקים לאתרים בעיברית עם כל סוגי המידע . מושגים ודברים כאלו תודה:)
 
קודם כל ברוך הבא לפורום

אתה יכול לבדוק את המאמרים בפורום הזה, יש המון מידע ומושגים.
 

cenas girl

New member
ברוך הבא לפורום WWE היאבקות בתפוז!

אך לפני שתוכל ככה לפרסם שרשורים, מומלץ לקרוא את תקנון הפורום, המדריך לשרשור נכון, ואת חוקי הספוילרים. זה יעזור לך להבין בדיוק איך לפרסם כאן הודעות.
בפורום יש מספר שירשורים קבועים שתוכל להכירם ולהשתמש בהם:
שרשור השאלה הקטנה: בשרשור זה כל אחד (כן, גם אתה!
) יכול לשאול כל שאלה שירצה שנוגעת להיאבקות, ולפעמים גם שאלות
, שלא קשורות להיאבקות. שרשור
:
שרשור זה מכיל דיונים ושיחות שלא קשורים להיאבקות בכלל. זבנג וגמרנו: שרשור מיוחד שתמיד נמצא בפורום והוא מכיל בתוכו דיונים קטנים שאין להם הצדקה לפתיחת שרשור חדש.
בפורום שלנו גם קיימים מאמרים. במשך ארבעת שנות הפעילות של הפורום נאספו המון מאמרים בכל יום ויום ובכל הגענו ליותר מ-1600 מאמרי היאבקות!! אם אתה רוצה לחפש מאמר מסויים אבל אתה לא יודע איך, פשוט מאוד, חפש ראשית את הנושא הכללי שלו. למשל, אם תרצה לחפש ביוגרפיה של מתאבק מסוים, תוכל לפנות לקטגורית "ביוגראפיות". בנוסף, יש לנו גם גלריה, בה יש המון תמונות, גם של מתאבקים וגם של נושאים הקשורים להיאבקות, כמו ביקורו האחרון של ברט הארט בארץ. המאמרים:http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/?forumId=13
נצל"ש: נצל"ש זהו ניצול שרשור. אם למשל מישהו פותח שרשור ביוגרפיות (כל המאמרים מתורגמים\נכתבים ע"י חברי הפורום) ועוד חבר בפורום רוצה לפרסם גם כן ביוגרפיה, אין סיבה לפתוח שרשור נוסף. לכן כדאי לנצל"ש.
על הורדות אסור לדבר בפורום אבל יש קומונה לנושא שבה אתה יכול לשאול כל שעה בנושא. אתה גם מוזמן להכניס את יום הולדתך ללוח האירועים. מקווים שתשתתף ולא תתבייש לשאול שאלות! הדבר האחרון שנוכל לאחל לך הוא- התמכרות נעימה!
אוהבים ומקווים שתישאר- פורום 13- היאבקות WWEwweבתפוז!
 

1000omri1000

New member
אם כבר הסגמנט הזה, לא הבנתי אותו

כאילו, מה הקטע? הם שרו איזה שיר קאנטרי, רוקי אמר "זה הכל אשמתו של סטון קולד" אמר שהוא לא שוכח וקינח ברוק בוטום. מה היה אמור להצחיק? (חוץ מהמשפט האחרון שבאמת הצחיק אותי הצורה שרוקי אמר את זה)
 

aj phenomonal

New member
בקשה קטנה

מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול למצוא במאמרים בפורום את המאמר על הבגידה של שון בברט? חיפשתי אבל לא ידעתי איפה ולא מצאתי.. תודה לעוזרים
 

t-man

New member
המלצה על דיסק../images/Emo79.gif

אני מרשה לעצמי להמליץ על דיסק מצויין שיצא לאחרונה ל-Disturbed,הדיסק נקרא Ten Thousand Fists Disturbed - Ten Thousand Fists מומלץ!
 

Raz Bob Marley

New member
טל למרות שאתה מנהל

מה זה קשור לשירשור השאלה הקטנה? הייתי צריך לשרשר את זה לOFF,ואני לא בא לבקר אותך זה פשוט מה צריכים לעשות
 
למעלה