שירשור המון בהצלחה לTeapacks

webrain

New member
שירשור המון בהצלחה לTeapacks

למרות הקדם אולי הכי מביש מבחינת הפקה, מבחינת עריכה, מבחינת צילום שערוץ 1 נתן אתמול רציתי להגיד שלבחור את טיפקס ואמנם לא השיר שהכי רציתי אבל היה מקום 2 שלי ולתת למעשה כלכך הרבה כוח לחובבים בהשפעת הזוכה למעשה ערוץ 1 עשה תהחלטה הכי נכונה שהוא יכול היה לעשות ולמעשה נבחר הדבר הכי טוב שקרה לנו מאז דנה אינטרנשיונל ורגע לפני המון המון בהצלחה לטיפקס - מקווים ובטוחים שנראה אתכם בעשרייה הפותחת ולכל המקטרגים - תנוחו
 

בן מלצר

New member
בהצלחה - שרשור הצעות לטיפקס.

לפי איך שזה נראה - טיפקס מאוד מושפעים מדעת קהל ומאוד נעזרים בביקורות - "הנה זה בקדם שיר ללא סאלם" טליה ג' כתבה את זה בדיוק לפני חודשיים. השיר היה קולי, מגניב, יצירתי ודופק - ולא עוד בלדה שמיימית או שיר אהבה מלוקק - אני משוכנע שמישהו שם עשה תחקיר ובדק. קובי עוז וטיפקס פתוחים להצעות ובכתבה שצירף נועם למעלה הם מציינים שיערכו עוד המון שינויים בהפקה, בהעמדה ובליבוש ועתידים להתייעץ עם אנשי מקצוע. הם מוכנים להקשיב לדעת הקהל ולא הולכים עם ראש בקיר כמו דאור ובאטלר. אני בטוח שכמה הזהרות שפורסמו פה בוקר הבחירה שימשו את להקת טיפקס והסגל המריץ אותם לכתיבת השירים. זרקו הצעות לייעול כפתור אדום בהלסינקי. ובהצלחה לטיפקס.
 

משה XMan

New member
לשלב פירוטכניקה בהופעה!

זה ממש חשוב לשלב פירוטכניקה בהופעה כי אז זה יצא מופע שלא ישכח בקלות..! בהצלחה לטיפקס..! אל תדאגו נעבור את חצי הגמר..!
 

בן מלצר

New member
לדעתי להתחפש לערבים או חיילים

או אפילו שניהם ביחד על הבמה שרים זה לצד זה - אבל נראה לי שאם זה יעלה רשות השידור לא תאפשר את זה. אפשר גם להתחפש ל6 לאומים שונים - צרפתי, ישראלי, ערבי, טורקי, רוסי ואמריקאי - או שזה נדוש?!?
 

drnaji

New member
הדירוג המבולגנת שלי:

24.הולנד
23.אירלנד 22.בלגיה השנה האירו ממש טוב ולכן קשה לי להחליט מי הם המדינות שבמקומות 10-3 אצלי אבל הוא כולל את: מולדובה,שוויצ,קפריסין,סלובניה וישראל. 2.בלרוס 1.בולגריה
 

maanu

New member
בהצלחה!!

עשיתם עבודה מצויינת - מגיע לכם להצליח גם באירוויזיון.
 

נטלייי

New member
המון בהצלחה לטיפקס ../images/Emo13.gif

השיר שנבחר מצויין, אומנם הצבעתי ל 12 פוינטס, אבל גם הבחירה הזאת מעולה. אני בהחלט סומכת על טיפקס שיגיעו עם הופעה פצצה.
 

mikko1

New member
כ../images/Emo80.gif עליהם../images/Emo70.gif

רק שיהיה להם בהצלחה
 

python 4

New member
בהצלחה../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif

אחד השירים שבאמת יכולים להביא לנו הצלחה, לדעתי. אני בכל מקרה יעודד עם דגל ישראל משורה 12, כסא 12 בארנה, מקווה שזה יעזור ל- 12 לזרום..
 
למעלה