שירשור ההופעה של אביב שאירח את עברי

Smileey Girl

New member
אני אסביר לך למה זה

כי אם כבר רוצים ילד זה בטוח לא יהיה מאביב מעברי זה משו אחר..
 

Naych

New member
בדרך כלל אני לא קורא חפירות.

אבל הייתה לי הרגשה שיש שם משהו בהודעה שלך
בכל מקרה, תשמעי. לפני שבוע או שבועיים (לא זוכר כבר) הייתה סדנת אומן עם עברי. ובדיוק הנושא הזה עלה לי לראש... של הפקצות וכל זה.. (אני יוצא מנקודת הנחה אגב שאת יודעת מהי סדנת אומן...) ואז, בסוף הסדנא היה זמן לשאלות לעברי. אז שאלתי אותו בדיוק על הנושא הזה... על מה דעתו על כל הצעקות וכל זה.. והתשובה החד משמעית שהוא נתן, היא בדיוק דעתך שכתבת פה בהודעה. הוא אמר "לפעמים בהופעות בא לי לרדת מהבמה ולבעוט להם בראש" זה אמנם נשמע רע אבל זה לא.... כי זה גם לנו (ה"מעריצים" הכביכל עמוקים יותר (?)) גורם סבל עם כל הצעקות האלה באוזניים ולשמוע אלפי אנשים צורחים ומזייפים בטירוף שירים שפשוט נהרסים... בקיצור, למרות שגם אני הייתי בחיתוליי כשיצאו הדיסקים הראשונים, אני מסכים איתך לחלוטין, והייתי רוצה גם קהל כזה. זה בתנאי כמובן שבמרי לנצח ובוא מפסיקים להקשיב למילים ונהנים.
 

may17g

New member
נכון נכון נכון

אתה צודק ועברי צודק ואני בטוחה במאה אחוז שהאנשים האלה לא ישבו להקשיב למילים, לראות כמה הן עמוקות ואומרות הרבה. (במיוחד אלה שטועים במילים). לא שמוסיקה אמורה להיות רק עומק ומסרים. כי יש גם לעברי שירים שמבחינתי הם סתם כייפים.. אבל למה להרוס אותם? זה דבר כ"כ מעצבן שפשוט אין דרך לשנות אותו... אולי רק לעברי יש את הכח הזה... להגיד משהו לפני כל הופעה.. עד שזה יחדור לראשן של כל פאקצות ישראל....=/
 

may17g

New member
אהה.. ועוד משהו..

אולי זה יישמע קצת טיפשי... אבל אם יצא לכם ללכת להופעה של שלמה ארצי ושלום חנוך או משהו בסגנון יכלתם לשים לב שיש שם המוווון נוער. אבל זה נוער אחר. שאוהב את השירים ולא סתם מעריץ בעיוורון את האומן. ובגלל זה עיקר ההנאה באה מהשירים ולא מלמשוך את תשומת הלב של הקהל והאומן אליהם... ועכשיו שאני חושבת על זה, אפשר להשוות אותם ככה-שלמה ארצי ושלום חנוך זה בית קפה לעומת עברי שהוא מועדון (חחח הבנתם?) ונראה לי שהרבה פעמים עברי היה רוצה להיות בית קפה. בשבילו ובשביל ה"מעריצים היותר עמוקים" כמו שהגרדת אולנו =)
 

מירית 101

New member
בקשר לשלמה ארצי ושלום חנוך

את צודקת במאת האחוזים. נדיר לראות שם נוער של ממש אבל גם אם כן אף אחד לא יתנהג בצורה שתבייש את האומן ואת עצמם. הסימן הברור ביותר לחיבור של שלמה ארצי עם הקהל הוא שרוב ההופעה שלמה ארצי נמצא בניהם, תחשבו מה יקרה אם רוב ההופעה עברי יטייל לו בין הקהל. אני לא רוצה לחשוב על זה.. ההבדל העיקרי אני חושבת, כמו שברק ציין מתחתיי לגביי ההודעה של שירלי שכתבה "לא חשוב מה הוא שר העיקר מה הוא לבש" זה שרוב הקהל שבא להופעות של עברי וצועק צעקות משונות ומפריע למהלך התקין של ההופעה זהו קהל שלא אכפת לו מהשירים של עברי אלא בעיקר מהמראה שלו ומהלבוש שלו, מה שיוצא לו מהפה זה כבר פחות רלוונטי.
 

may17g

New member
דווקא יש שם ממש הרבה נוער

הייתי במשהו כמו 10 הופעות של שלמה ארצי וגם בזו של שלמה עם שלום ותמיד יש הרבה נוער [יחסית להופעה של שלמה ארצי.... ברור שלא כמו שיש אצל עברי.....] פשוט לא שמים לב כי הם לא צורחים וזורקים על שלמה חזיות אלא יושבים/עומדים בקהל ושרים כמו כולם וחבל שהקהל של עברי לא יכול להיות רגוע מספיק בשביל שעברי יוכל לבוא אל הקהל קרוב כמו שלמה ולהרגיש אותו באמת....
 

מירית 101

New member
גם אני מעריצה מושבעת של שלמה

ואת צודקת בכל מילה. אני חושבת שיעבור המון זמן (אם בכלל) עד שעברי יוכל לרדת אל קהל מבלי לפחד מאונס קבוצתי.
 

מירית 101

New member
תודה שקראת את החפירות שלי

שבאות בשעות משונות של הלילה
שמעתי על הסדנת אומן שהייתה והצטערתי שלא יצא לי להיות שם. נורא נחמד ששאלת אותו על הבנות האלה, עניין נורא לשמוע את התגובה שלו ואני לא יודעת אם לצחוק או לבכות. הרי היה ברור שנעים זה לא. עברי הוא בנאדם שהמוסיקה חשובה לו וממש הייתי רוצה שהקהל שנמצא שם יעריך אותו יותר וייתן את הכבוד המגיע לשירים שלו ופחות למראה שלו אבל.. אני לא חושבת שיש לנו הרבה מה לעשות אה?
 

may17g

New member
לילה טוב?

הלכת לישון בשעה 6:00? סתם ככה? אנשים.. אתם לא צריכים ללמוד למתכונות?!?!
 

1הילס1

New member
אל תזכירי לי את זה.

אני מעדיפה להדחיק. וכן, הלכתי לישון רק אז, היום והלילה שלי התהפכו, וכל יום זה מחמיר יותר!
 

Margarita chum

New member
מבטיחה להעלות...

הידיים הלבנות מלאות הורידים של שירלי קטש קצת הפריעו לי לצלם.. אבל לא נורא.. אנסה
 
למעלה