שירשור ברכות למJחם הניק החדש

vatta 1000

New member
שירשור ברכות למJחם הניק החדש

מי אשם עכשיו, ושוב הוכח שכל ההפסד של מכבי בגמר הגביע לא היה מקרי בהחלט...
 
מזל טוב מנחם

בע"ה כל שנה ככה. אז להפועל היתה עונה יותר טובה. ובשורה התחתונה : הפועל ירושלים - תארים העונה - 1/3 מכבי טוסטר ת"א - תארים העונה - 0/3
 

Pure M

New member
מזל טוב למכבי../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif

אפס תארים, אם יש קבוצה כישלונית, זו מכבי של העונה. אפילו יותר מהכישלון של הפועל העונה, זהו כישלון של מכבי. בכלליות, אני רואה עליית רמה עצומה שהיתה השנה בליגה, והסימנים לזכיה של קבוצה שהיא לא מכבי היו מסביבנו. בשנה הבאה לירושלים הבנויה והעטורה בצלחת!
 
שורה תחתונה הפסדנו אבל באשמתנו

יכלנו לנצח בקלות עם ב2 דקות האחרונות וויציץ לא היה מאבד כדורים, ובזריקה האחרונה של דיקסון מכבי היתה מנסה לחסום כמו ששחקן צריך לחסום.. פשוט בזיון! שרף צריך לעוף ומכבי צריכה להתחיל להתעורר, כל ההפסדים שלנו זה רק מאיבודים ודברים שטותיים בדקות האחרונות, לדעתי מגיע לחולון לקחת, ומגיע לנו שהפסדנו כי זה היה בידינו ומכבי בעצמה הרסה, לגבי ירושלים אתם אפילו לא ביולב השנה אז ממה התלהבתם בדיוק?
 

bendelac

New member
מי אמר שאנחנו לא ביולב?

נחייה ונראה. אני בספק אם בני השרון ישחקו ביולב (יש דרישות מינימום שלא בטוח שהם ירצו לעמוד בהם). וחוץ מזה, הפועל היא קבוצה גדולה ביולב ככה שיש סיכוי שהנהלת היולב יביאו להפועל כרטיס חופשי. אבל נראה עוד חודש-חודשיים. חוץ מזה שאם גיידמק יספיק לתמוך בהפועל אולי עדיף להכריז על שנה פיננסית ולהתחיל לבנות מהתחלה לעונה שלאחר מכן.
 

אריאל5

New member
מכבי גנבו נצחון בחצי גמר

וניסו לגנוב גם אתמול בעזרת השופט. שתי החלטות מאוד דפוקות שלו בעצם היו אמורים לגרום למכבי לנצח ואני מתכוין ללא עבירה על שארפ שהביאה 3 זריקות ובעיקר על העבירת תוקף הבלתי ספורטיבית של ביינום אחרי ריצה של 13:2 של חולון שנגמרה בשריקה לזכותו. באותו זמן חולון יכלו לעלות ל-5 6 יתרון ולא לרדת לפיגור.
 
אתה מאשים את השופטים? גם מכבי קיבלו

בלתי ספורטיבית(בטיסטה ) אגב טאקר מלך הריבאונדים לדעתי, עקף את מוריס וחבל שהוא לא יצא מוקדם ב5 עבירות, היה לנו יותר קל
 

טליוטית

New member
מזל טוב!!!!!!

התערבתי עם חבר שלי ויש לי ארטיק קרח!!!!!!!!!! חחחח חולון- קבוצה מצוינת, אוהדים פנטסטיים, גארד מצוין, רק חבל שבגללה עפנו.. מjחם הניק החדש: או אה מה קרה? מכבי אחלה אותה!! ובענק!! כולם שם מתנשאים אחד אחד ההנהלה, השחקנים,והאוהדים (אם יש לכם בכלל..) מרחמים מרחמים, אבל מגיע לכם!!!!!!
 

Pure M

New member
כן, כמו תמיד..

קונים את השחקנים האיכותיים של היריבות, ומייבשים אותם על הספסל עונה שלמה, רק בשביל שלא יעשו את אותו הדבר שעשו עונה קודם.
 
אל תשכח שארנולד שהביא לכם תגביע

הוא מכביסט לשעבר, פניני וששון כנ``ל, ותאמין לי אם טאקר יגיע אלינו אני אישית היתי שם אותו בחמישיה
 

bendelac

New member
אתה אישית?

יש לנו סקופ. מנחם מחליף את שרף כמאמן מכבי! וברצינות, לדעתי טאקר לא מתאים למכבי כל עוד יש למכבי את ביינום.
 
למעלה