שירשור ביטוח לאומי שיעשה לסופ"ש

אiרין

New member
הקפאת קיצבת נכים

אין לי כבר כוחות לשטויות שמתחוללות במדינה הזאת שלנו? מה עוד רוצים מאיתנו? אנו מקבלים את קיצבת הנכות ,שמאד עוזרת לנו וכעת נאלץ למצוא אלטרנטיבות ,שאין לי מושג מאיפה נוכל לחפור ולמצוא אותן. יש בי כזה גועל כבר. אני בקשר עם משפחות שממש חיות על קיצבאות אילו ולא יודעת כיצד יוכלו להמשיך הלאה ללא ואתן קיצבאות.
 
תבנית ערר לבט"ל של עו"ד רוני רוטלר,

יש איזשהו פורמט שניתן להשיג ברשת או שעלינו לפנות ישירות אליה? במידה ולא - על אילו תעריפים אנחנו מדברים פה (במקרה של בקשת סיוע)? נדחינו בלאקוניות מבזה ע"י הבט"ל, ובחיי שעשינו הכל לפי הספר. תפקוד גבוה כבר לא זכאים לקצבה? או שאני ממש לא מעודכנת? איזו מדינה....אחח ישראל ישראל לו היית סקנדינביה!
 

yos9

New member
צריך להבחין

בין הקפאה - לא מעדכנים את הסכום ,לבין ביטול הקצבה.הדיונים הם על הקפאת הקצבאות לא מדובר על ביטולן. יום טוב.
 

חן123

New member
אנחנו כתבנו את הערר בעזרת התבניות

כאן במאמרים - וזכינו
 

דן להב

New member
שירשור ביטוח לאומי שיעשה לסופ"ש

אני מזכיר כי השבלנות של עו"ד רוני רוטלר נמצאים בשורת המאמרים כאן למעלה דני
 

ריקי ש

New member
ערעור מוצלח

לפני כחצי שנה הביטוח הלאומי קיצץ לנו את הגימלה ל 50% (אחרי 5 שנים שקיבלנו גימלה מלאה). אספנו בעמל רב את כל המסמכים הדרושים מחדש והגשנו ערעור בעזרת השבלונות של רוני רוטלר והדרכה טלפונית מענת, העובדת הסוציאלית של בית לורן. השבוע (אחרי שעברו כחודשיים וחצי מועדת הערר שארכה, אגב, פחות מ 5 דקות) קיבלנו תשובה חיובית ואת הכסף החסר רטרואקטיבית. בני מוגדר pdd-nos ונמצא בתפקוד גבוה, אז לערער ולא לוותר כי ההרגשה שלי היא שהם מנסים להתיש אותנו כדי שלא נערער וכך אולי לסנן את אלו שלא יודעים, לא נעים להם, לא צריכים את הכסף וכו', בהצלחה.
 

איריס56

New member
ערעור

ערב טוב ריקי, אין לך מושג כמה שאת צודקת. במקרה שלי הם הודיעו לי שישנה אפשרות להקדים את מועד הזכאות לגיל 90 יום אם אמציא להם מסמכים המעידים על קיום PDD מגיל מוקדם. המצאתי להם מסמך מגיל 9 חודשים של טיפת חלב המראה שישנו עיכוב התפתחותי ועוד מסמכים שונים של היחידה להתפתחות הילד המראים כולם כי ישנו עיכוב התפתחותי גלובלי (שפרושו PDD) אבל כיוון שלא צויין בשום מקום כי לבן שלי יש PDD הם התעקשו ולא היו מוכנים להקדים מועד הזכאות. ביום ראשון האחרון "ביליתי" בבית הדין לעבודה ושם השופטת הסבירה בצורה מאוד חייכנית שאומנם אני לא ערערתי על החלטות קודמות שלהם אבל כיוון שיש לי איבחון וכיוון שהם בעצם "העירו אותי מהשינה" ושאלו אם ישנם מסמכים קודמים אז התיק מוחזר לועדת העררים על מנת לשקול הקדמת מועד הזכאות. וכמובן שהאבחנה שלך לגבי ההתשה ולגבי אנשים שמוותרים רק כדי לא להילחם נכונה והביטוח הלאומי בונים את כל התקוות שלהם בדיוק על אנשים שכאלה שמותשים מחיי היום יום שקשים גם ככה. שמחה שהכל הלך לכם נהדר ומקווה שגם לי ילך נהדר. שבת שלום, איריס
 
למעלה