שירשור:אני רוצה לקנות...

ronbs

New member
TICA לזירזור 3 חלקים - מה קיים בשוק

שלום לכולם אני מעוניין לרכוש מקל זירזור של TICA ומחפש המלצות. לכל מי שיש מקל זירזור 3 חלקים של TICA או מכיר מקל כזה אנה רישמו את הפרטים הבאים: 1. דגם 2. אורך 3. משקלי זריקה 4. חוות דעת תודה לכולם רון
 

jimi2219

New member
צריך חוות דעת לחכות MARINER...

אהלן חברה, מישהו מכיר חכות של MARINER (לז'ירז'ור, זריקה וכו'....)? אני צריך חוות דעת עליהן .... כמו כן אם מישהו מוצא אתר של החברה הזאת אני אשמח ... (מאיזו שהיא סיבה אני לא מצליח למצוא אתר כזה...)... תודה . jimi
 
כמה שאלות לפני קניה.

מחר אני הולכת לקנות חכה זה יהיה או LEADER YELLOW TAIL לפתיון חי.. ואפילו לזרזור מידי פעם. או אקנה את Mariner Seager Advance . לבומבט וזרזור. עולות לי כמה שאלות. 1. לגבי הריג, אני אשתמש בחוט ראשי של 0.40 והאם ריג של 0.45 יספיק? 2. האם הריג תמיד יהיה עבה יותר מהחוט הראשי? 3.לגבי סבידה, ניתן לדוג אותה גם בשעות אחה"צ או רק בערב שחשוך? 4. לפתיון דמה ניקל.. אני מניחה שזה עובד רק ביום נכון? תודה לכולם, אתם עוזרים לי מאד. ואגב, עיינתי במאמרים והשאלות הללו שלי נותרו פתוחות. :)
 

shragam

New member
קודם כל המקל LEADER YELLOW TAIL

אינו מיועד לז'רז'ור, הוא מקל לחי בינוני עד כבד בלבד. המקל מאוד קשיח ואינו מתאים. לגבי המקל השני אינני מכיר אתו. 1. אם הריג לז'רז'ור אז מספיק גם חוט 0.3-0.4 אם לחי אז ממש לא. 2. שוב תלוי מה המטרה, בפתיונות רגיל לא, בחי כן, בז'רז'ור זה נושא לכאן או לכאן, כל אחד לפי העדפה שלו. 3. אפשר לתפוס סבידות גם אחה"צ אבל יותר קשה, ברגע שמתחיל להחשיך אז נהיה הרבה יותר קל. 4. אפשר גם בערב/מוקדם בבוקר , בעיקר כשיש מקור אור כל שהוא על המים כגון ירח מלא או פנסים חזקים (בעיקר במרינות).
 

רמי האן

New member
ג'ימי ידידי

לא כל מותג שנמכר בשוק (בארץ או בחו"ל) מייצג חברה או יצרן. יבואני ציוד הדייג מביאים לכאן ציוד בשמות מותג שקיימים רק כאן. כלומר - אלה מותגים פרטיים (Private Label) שלהם, או "מותגי בית". אגב - זהו נוהג שקיים בכל העולם ואין בכך שום דבר שלילי. מאחורי המוצר יכולה לעמוד חברה סינית/טאיוואנית/סינגפורית/מאלזית שמייצרת "מותגים פרטיים" לכל העולם. יכול מאוד להיות שיש לחברה הזו שם מפוצץ כזה או אחר, אבל אין שום קשר בין שם המותג שנמכר לצרכן לבין שם היצרן. עד כמה שאני יודע (וייתכן, כמובן, שאני טועה), המותג Mariner הוא מותג פרטי של אחד היבואנים הגדולים. למיטב ידיעתי אין יצרן בשם זה, ולכן גם אין טעם לחפש אתר אינטרנט של יצרן כזה. במקרה כזה כדאי לחפש חוות דעת מאנשים כאן בארץ שבבעלותם נמצא מוצר זהה לזה שאתה מעונין לרכוש. מקור נוסף למידע הם בעלי החנויות, אבל לא תמיד הם אובייקטיביים ב-100%. לגבי המותג עצמו, עד כמה שאני יודע מדובר בעיקר במקלות בסיסיים ולא יקרים. אני מכיר מספר אנשים שיש להם מקלות זריקה של המותג Mariner והם מרוצים מהם מאוד (כולם מציינים שמדובר במקלות חזקים ועמידים). שיהיה בהצלחה.
 
שאלה

כמו שכבר כתבתי בעבר,אני די מתחיל בתחום הדייג.אני רואה הרבה שכתוב כאן על הקלאץ',ואין לי מושג על איזה רכיב ברולר מדובר.חיפשתי ברולר שלי(okuma fs6011/5011 לא משוכנע אם זו הסיפרה 5 או 6)והדבר הכי קרוב לתיאור בפורום זו גלגלת קטנה שמקפלת את ידית הרולר. יתכן כי על הרולר אין את הרכיב הזה?אם כך,אודה לכם אם תמליצו לי על רולר טוב שיתאים לblack widow300 הישנה שלי. תודה על עזרתכם
גיא
 

BLACKniceGOAT

New member
הקלאץ"

היי, הקלאץ ממוקם על התוף של הרולר דהיינו החלק שעליו מגולגל החוט. הקלאצ ניתן להברגה אתה יכול לחזק אותו לבל יהיה חופשי וההיפך. הקלאץ עשוי בעיקר מפלסטיק.. ואתה תזהה אותו מיד. הכל תלוי בכמה חופש אתה רוצה לתת לדג וכו" לכל דייג יש תפיסה שונה כעקרון.
 

moti5k

New member
מקל TICA לזירזור

שלום לך רון לי יש מקל TICA לזירזור המקל באורך 3 מטר שלושה חלקים 1 TICA DISCOVERY TC2 2 משקל זריקה 20-60 גרם 3 אורך 3מטר על המקל כתוב '10 4 היבואן בכר בחולון על המקל שלי מורכב רולר TICA CAMRY SP4500 יחס סיבוב 5.2.1 9 מיסבים חוט בד סופיקס אקסטרים (השחור) 40 ליברות 0.32 ממ. חוות דעת אני מז'רז'ר כ ארבעה חודשים עם המקל, ואני מאד מרוצה ממנו מקל קל נוח וחזק יצא לי להוציא איתו גומבר של 2.5 קילו בקלות בהתחלה זירזרתי עם חוט בד סופיקס 18 ליברות והחוט עשה לי בעיות פלוטרים ובלאי קריאת חוט במלחמה עם דגים גדולים. לכן אניממליץ לך כשאתה מרכיב סט תיקח את זה בחשבון.בכל מקרה שהיה לך בהצלחה בקניה ושתעשה קניה מוצלחת מקוה שעזרתי לך מוטי.
 
למעלה