שירלי נא להיכנס זו דינרה
היי שירלי הקשבתי לעצה שלך ונירשמתי לתפוז. וחשבתי שאת בטוח תיכנסי לכאן בגלל כמה וכמה סיבות. השארתי גם הודעות בפורמים אחרים אבל לא אהבתי את החתימה המכוערת שעשיתי שם אז שיניתי אותה מוצא חן בעינייך??? דהההההההההה איזה שאלה. תיבדקי גם את הפרופיל שלי גם אותו שיניתי
היי שירלי הקשבתי לעצה שלך ונירשמתי לתפוז. וחשבתי שאת בטוח תיכנסי לכאן בגלל כמה וכמה סיבות. השארתי גם הודעות בפורמים אחרים אבל לא אהבתי את החתימה המכוערת שעשיתי שם אז שיניתי אותה מוצא חן בעינייך??? דהההההההההה איזה שאלה. תיבדקי גם את הפרופיל שלי גם אותו שיניתי