שירי חיבור ואהבה

שירי חיבור ואהבה

ידוע תדע ------------ ידוע תדע אותך נפשי בשאלתי מה בקשתי ותינתן לי מאהבתך בתשוקתך, בתשוקתי. ואת ערוכה לי כארוחה, ולא טרחתי בהכנתך כמאומה. כמיתת נשיקה, על מיטתי נשיקתך. נאסף אל הנצח בכפך.
 
הגבר שבי

הגבר שבי, רוצה לפגוש את האשה שבך\ להיכלא בכלוב הנוצות שלך\ גם לדעת אלף ידיעות בחידה שאת\ ולשחות מרחקים בים אהבתך\ ולעולם לא אגיע אל החוף שלך\ או אפתור את המסתורין שבך\ ולא אצא מכלאך הלבן.
 
אמונתי

אעבוד את אדמתך\ ואטע מאה נשיקות במטעך\ ואעדנם רגבים רגבים בידי החומלת\ ואמתין, עתים רבים עד ינוצו פרחייך\ ופרחי תשוקה רבים בהם\ עמל כפיי ואמונתך\ את האהבה והפרי, אמונת היוגב.
 
בדמיי חיית

מזכרונך המתוק נעטפתי בשקיקה\ והגיתי את שמך ברוך בקצות שפתי\ וראיתי היום את הגשם הראשון\ וריחו היה עדין כנשיקתך על פי\ וחיכיתי עד עליית החמה\ והיא לי חמימה ואוהבת כמגע ידך על חזי\ ורוח וערבית עוטפה אותי\ כנשימותינו המתערבבות במחול של אהבה\ וחיכיתי לך יום ועוד יומיים\ ובאת אליי בסערה\ וכבשת את חופי\ ולקחת אותי אלייך בשביה\ והשקית אותי ביין נצחונך\ ודמי אדום מיינך\ ובדמיי חיית לנצח.
 
הידיעה

כל אדם הוא אחר וכל אחד ממהר החיים הם כנשף העוברים כרשף וזאת יידע כל מצח רק האהבה לנצח.
 
אני חדש בשירה.

לכן אשמח לתגובות והארות
 

שמים1

New member
חגי ברוך הבא לפורום ../images/Emo39.gif

כדאי להעלות בכל פעם שיר אחד כדי שנוכל כקוראים להתעמק בו ולהגיב בשל ההכנות לחג אני לא ממש פנויה להתעמק כרגע אבל מקוה לשוב ולנתח אחד מהשירים שהעלית .
 

שמים1

New member
לשיר הזה התחברתי

יותר מהשאר אני מתחברת לפשטות שבכתיבה שלך . בהצלחה ושתהיה שנה טובה ומתוקה .
 

alexandron

New member
תשמע, תראה, חגי,

אז ככה. שלושת הראשונים נראים יותר כשיר אחד, או לכל הפחות רצף, שלושה שירים תחת אותה כותרת, אותו נושא, שממשיכים זה את זה. לכן בהחלט היה אפשר להסתפק עבורם בהודעה אחת וליצור הפרדה -אילו רצית בכך- בגוף ההודעה. בסימון *** או X X X ביניהם. למשל. כמו כן ה " \ " שבכל סוף שורה מיותרים. לתוכן עצמו- אני אישית הרגשתי שאתה מעט חוזר על עצמך, על אותן המילים, על אותו ביטוי של רעיון אחד. כמעט והשתעממתי איפשהוא באמצע. יש כאן ללא ספק גם ניסוחים טובים. כלוב הנוצות של אישה-ציפור הוא רעיון מעניין למשל בעיניי. לגבי שתי ההודעות האחרונות- לא היה צורך לשרשר הודעה חדשה על מנת להודיע לנו שתרצה שנגיב.
ברור לכולם שמי שבוחר לפרסם כאן מהגיגיו מעוניין בתגובה, מה גם שיכולת להוסיף זאת בגוף ההודעה הכוללת את שירך. החמשיר האחרון על הידיעה אינו קשור ישירות לשלושת השירים הראשונים, לכן לא ידעתי אם לקרוא אותו בנפרד או כחלק מהיצירה הראשונה (כמו שהסברתי אני מתייחסת לשלושת ההודעות הראשונות כיצירה אחת). אילו היה חלק מהמחזור, ניחא. כשלעצמו- קשה מעט להתייחס אליו ברצינות. תרגיל שאני יכולה להמליץ לך בהקשר זה- נסה קודם (או אחר כך, או בין לבין
) לכתוב את הרעיון שרצית לבטא בלי החריזה ובלי לשבור את השורות. נסה לפתח או להרגיש דבר מה שהיית רוצה להעביר לקורא. משהוא שאתה חושב שצריך להגיד לעולם, משהוא שהיית רוצה לשוחח עליו. ?יש?? ועכשיו, אפשר היה אפילו לנסות שוב לכתוב אותו כשיר. כמו כן, חגי, אתה יותר ממוזמן להגיב גם לכותבים האחרים כאן, כולנו כמוך מעוניינים בביקורת ובתגובות ליצירות שלנו. כולנו מעוניינים בשיח על מה שמדגדג לנו בקצוות של הרגישויות, של הלשון, של האצבעות המקלידות. אתה יכול גם להשתתף בשירשורים האחרים שכאן (שרשור ההיכרות למשל), או לשוחח עם הנוכחים בכל נושא שמעניין אותך לגבי שירה או פרוזה. אל לנו לשכוח גם שהכתיבה מתחילה בקריאה
(מוזמן לדון איתנו הנוכחים בכל דבר מעניין שקראת לאחרונה. מכל בחינה. או בכל איזשהוא נושא שמצאת מסקרן בקריאה שלך בחיים בכלל.) וברוך הבא כמובן!
 
למעלה