שירי בגיא פינס+שלושה תאריכים חדשים להופעות

אורון V1

New member
שירי בגיא פינס+שלושה תאריכים חדשים להופעות

מחר בערב המופע המשותף יחתום ערב של הופעות שיחל ב-19:00 בגן פרדקין שבאילת. בעשרים ושלוש לחודש שירי ושמעון יגיעו אל האמפי-פארק שבקרית מוצקין להופעה שתחל ב-21:00, רכישת כרטיסים: קופות ה"חי פארק", 04-8747445/8, "קופת חיפה", טל': 04-8662244, ואתר האינטרנט: WWW.8662244.CO.IL. ובארבע עשר לספטמבר יתקיים מופע התרמה של השניים ב-19:30 באודיטוריום ע"ש סמולרש באוניברסיטת תל-אביב, כל הכנסותיו מיועדות להקמת קרן אקים לסיוע למשפחות נזקקות של אנשים עם פיגור שכלי. ולהודעה זו מצורף סרטון של ביקורת אופנה בכיכובה של זמרת הפורום מגיא פינס.
 

אורון V1

New member
../images/Emo207.gifשירי ושמעון מוחים בעפולה

כלי התקשורת מדווחים שמחר, החל מ-20:30, תצא צעדה שתגיע לעצרת פארק העירוני הישן בעפולה שם תתקיים עצרת ובה יטלו חלק גם כוכבי המופע המשותף. שבת שלום והיידה ביבי.
 

drnaji

New member
../images/Emo99.gif

גם של שוואני
 

אורון V1

New member
../images/Emo207.gif"ימים מאושרים" במקום בצמרת

הסינגל החדש נכנס לרשימת השירים של המצעד המרכזי וההכרעה שלנו באיזה מקום הוא יכנס. תוכלו לדרג בקישור הבא: http://www.iba.org.il/midrag-gimel/voting/candidatesList.asp המלצות להצבעה בנוסף לשיר של המופע המשותף: דודו אהרון - רומנטי או סימפטי, אהוד בנאי - כמו ציפור ושרה, בית הבובות - אתם תשבו ואני אספר ו-תומר יוסף - פרח מקומי. שיהיה בהצלחה
 

drnaji

New member
לא אוהב אותו ועכשיו הוא יהיה בחתונה ../images/Emo3.gif

 
למעלה