שירים שמרגשים אותנו

dago2

New member
שירים שמרגשים אותנו ../images/Emo79.gif

שלום לכולן, היום רציתי להקדיש לכן את השיר "עטוף ברחמים" של ריטה. שימו לב, את המילים כתב אהוד בנאי. השורה שהכי מרגשת אותי היא: "בסוף תצא אליי כשאקח אותך בזרועותיי". איזה שורה הכי מרגשת אתכן? אני אשמח מאוד אם תצרפו עוד שירים מרגשים לשרשור. דגית. "אור כחול כהה זה עוטף אותך ברחמים צף אתה הוזה מרחף בעולמות גבוהים אתה אולי יודע הכל ורואה את הסודות גלויים אתה ודאי רגוע מאוד זה עוטף אותך ברחמים נח בתוך אימך היא תתן לך תמיד הכל כשיבוא יומך יש לך תמיד לאן ליפול בסוף אתה תצא לעולם ומיד אתה תרגיש כאב אור חזק מכה בפנים ואתה מתחיל להיות רעב אל תמהר אל תמהר לצאת אל רגע האמת אל תישבר בסוף תצא אלי כשאקח אותך בזרועותי אני תמיד אוהב זה ודאי יכאב כי אפילו אם האל שומר בחוץ זה לפעמים בוער שוב אתה בועט כבר אבדה לך הסבלנות בתוכי נובט ורוקם לעצמך זהות בסוף אתה תצא לעולם ומיד אתה תרגיש כאב אור חזק יכה בפנים אעטוף אותך ברחמים."
 

רויתג

New member
שיר מקסים ומרגש אבל כתב אותו

יאיר לפיד ולא אהוד בנאי. שיר נוסף שמרגש אותי הוא "תינוקי" של רמי קליינשטיין (יש קשר?) לא יודעת מי כתב, אבדה לי חוברת המילים.... "מהיום שהיא עוטפת את גופו בזרועותיה עד היום שהיא נופלת על כתפיו היא אומרת לו מילים שאת פישרן הוא לא יודע אבל איך שהוא אוהב שהיא לוחשת לאוזניו תינוקי, ילדי הקטן שים את ראשך בחייכי. אמא שלך תשיר לך שיר שיר אהבה, תינוקי מלאכים שמים בלילה את ראשם בין הכנפיים אפילו הם ממהרים אל החלום. ואפילו הפרחים סוגרים ריסים ועפעפיים גם לך היגיע זמן את העיניים לעצום. תינוקי, ילדי הקטן, שים את ראשך בחייכי. אמא שלך תשיר לך שיר שיר אהבה, תינוקי. מהיום שהיא אוספת את גופו בזרועותיה עד היום שהיא רק דמות בחלומות היא אומרת לו מילים שאת פישרן הוא לא יודע הוא נירדם כשהוא עטוף בשיר הערס של אימו תינוקי, תינוקי, שים את ראשך בחייכי. אמא שלך תשיר לך שיר שיר אהבה, תינוקי. אמא שלך, תשיר לך שיר שיר אהבה, תינוקי."
 

dago2

New member
תינוקי - שיר מקסים....../images/Emo85.gif

היי רוית, "תינוקי" זה באמת שיר מקסים. גם המילים וגם הלחן. בהצלחה בהמשך, דגית.
 
גם אני מתרגשת בכל פעם שאני שומעת

את השיר הזה. הייתי שרה אותו ליונתן התינוק הזעיר כשהייתי קמה אליו להאכיל אותו בלילות, בשבועות הראשונים...
 

1ויוי

New member
לא שייכת אבל מוסיפה את השיר שלי

אולי ישמע לכן קצת ערסי ולמען האמת לא הסגנון שלי בדרך כלל אבל בפעם הראשונה ששמעתי את השיר במסיבת פורים בגן של הפשוש התחלתי לבכות מול כל ההורים (כל אמא קמה בסוף המסיבה לרקוד את השיר עם הגוזל שלה- חלום שהיה לי שנים) הילד שביקשתי ביצוע: סטאלוס ואורן חן מילים: יוסי גיספן לחן: לא ידוע להביט בשתי עיניך לחבק אותך אלי ולנשום את התמימות המתוקה ללחוש לך סיפור רוגע על שילגיה או סינדרלה ולחתום בלילה טוב נשיקה אתה הילד שביקשתי שעליו תמיד חלמתי זה אני שמחייך בקטן בחיי אגן עליך ואשמור את צעדיך שתמיד תהיה בטוח כל הזמן אני מביט בך בלילה אתה צוחק מתוך חלום מתמתח וזורק את השמיכה אבל כשעולה הבוקר אתה מעיר לי את היום עושה לי טוב בלב עם החיוך שלך אתה הילד שביקשתי... להביט בשתי עיניך לחבק אותך אלי ולנשום את התמימות המתוקה ולנשום את התמימות המתוקה
 
תמיד מתרטבות לי העיניים בשיר הזה...

שיר מדהים!! והבן המדהים שלי הוא בהחלט שיכפול קטן של בעלי. אולי הפעם הבת תהיה קצת יותר דומה לי???
 

dago2

New member
../images/Emo66.gif אורי של אחינועם ניני

כשהייתי בתקופת הטיפולים הייתי שומעת את השיר הזה ובוכה. "בן לו היה לי, ילד קטן שחור תלתלים ונבון. לאחוז בידו ולפסוע לאט לאט בשבילי הגן, ילד קטן......."
 

דש1דש

New member
../images/Emo2.gif רחל (המשוררת) לא היתה עקרה

היא לא התחתנה - ואז לא היה ממש נהוג לעשות ילדים בלי להתחתן.... היא מאוד אהבה ילדים וגם עבדה בגני הילדים בקיבוץ - עד שחלתה בשחפת (כשנתקעה באירופה במלחמת העולם) וגורשה מהקיבוץ - ומאוד רצתה משלה - אבל בגלל שלא נישאה לא היו לה ילדים משלה
 

batatit

New member
../images/Emo163.gifצודקת

טעות שלי , התכוונתי שלא יכלה להביא ילדים לעולם מסיבות שונות.
 
ילדותי השנייה- מתי כספי

שיר שגורם לי לבכות מהרגע שגיליתי שיש לי בת. אני כ"כ מקווה להיות שם איתה ולחוות את הכל.. זו ילדותי השניה מה שתתני לי אקח זו ילדותי השניה איתך זו ילדותי השניה עול השנים כבר נשכח זו ילדותי השניה לבי נפתח. דרך ענייך בת אני רואה ומגלה שוב עולם דרך ידייך אלמד לגעת שוב בגלי הים. דרך שפתיך בת טעם חדש למילים ואתך שוב אגדל בלי לחשוש אנחנו כבר בני שלוש. זו ילדותי השניה... דרך שיריך בת אני אלמד שוב להקשיב לבריאה. בפסיעותיך אצעד בדרך אל הפלאים שבעה. בחיוכך בת, בוקר חדש ללילות, ואתך לחיים יש סיבה - אנחנו כבר בני ארבע. במבטיך בת, אני אלמד שוב לאהוב בלי לחשוב בדמעותיד ארעד כאילו סוף העולם קרוב. בחיבוקיך בת רטט עובר בגופי ואתך יום נוסף אבקש ואנו כבר בני חמש. זו ילדותי השניה מה שתתני לי אקח זו ילדותי השניה אתך.
 

dago2

New member
שיר מדהים ..... ../images/Emo23.gif

והמילים, כמובן, של אהוד מנור ז"ל.
 

gal00000

New member
לנו יש שתי שירים {חלומות מיתגשמים!!

לנו יש שתי שירים 1 חלמות מיתגשמים השיר ממש מרגש אותנו תמיד חלמנו שיהיה לנו נס נשים אותו באירוע בעזרת השם עכשיו אני שבוע 23 הריון שלישיה השיר ממש מתאים. עוד שיר שאנחנו אוהבים הוא השיר של זהבה בן "חיים שלי" והוא מרגש אותנו שאנחנו שרים אותו לאוצר שלנו עומר בן 6. חלמות מיתגשמים מתחיל ככה : לפעמים חלמות מיתגשמים לפעמים שהלב עוד תמים לפעמים בליל קיץ מתאים לפעמים שהלב עוד מבין....... חיים שלי : מי שומר עליך חיים שלי מי אוהב אותך חיים שלי ועוד............. שרק נשיר ונשמח כולם!!!!
 
גם אני!!

שרה את חיים שלי לאיתמר שלי שבן 6 וקצת... נדמה לי שבערך אז התפרסם השיר (או שאז שמתי לב אליו...)
 
גל יש לך שלישיה?../images/Emo99.gifהבנתי נכון?

וואו! יום אחד ראיתי אמא הולכת עם שלישיה,שלושה בנים זה היה,שלושתם כל כך יפים,זה מחזה מדהים...אם הבנתי נכון אז שולחת המון המון חמסות בשביל כולם
 

gal00000

New member
הי מאי

בעזרת השם אני שבוע 23 אם שלישיה שלוש שנים של סבל בכי עצב ואז קרא נס טפו טפו טפו חמסה ענקית תודה אלוהים. חלמות מיתגשמים מתאים לנו שתמיד שרנו אותו בלב וריגש אותנו שיום יבוא החלום.
 
למעלה