שירים בין גברים לגברים

talstyle

New member
שירים בין גברים לגברים

יש לי בקשה קצת שונה. אני מחפש כמה שיותר שירים (עברית ואנגלית) שיש להם נטיה הומוסקסואלית. כאילו... שיר מגבר אל גבר וכאלה. למשל: איתו לנצח - קרח 9 או שירים של עברי לידר למשל (נא לא לכתוב שירים של עברי לידר, אותם אני מכיר). המון תודה, למי שיצליח למצוא לי דברים שאני לא מכיר (ותודה למי שינסה)
 

talstyle

New member
חחחחח

נראה לי הפזמון שם ש... קצת רומז לזה... הוא יותר... בדיחה כזאת מאשר אשכרה שיר בצורה שאני רציתי.
 

נטע345

New member
boy george-karma chameleon

הוא כתב את זה לנגן שלו,שהיה הבן זוג שלו
 

CSG

New member
פט שופ בויז.שניהם הומואים.

יש להם כמה שירים שוודאי פונים לאיזה מאהב גברי. וגם מוריסי ההומו המיוסר שכתב את כל המילים לשירים של הסמיתס : The boy with the thorn in his side, שהוא לא בדיוק שר לגבר, אבל השיר זה על יחסים הומוסקסואלים.תקרא את המילים ותבין, מאד יפה. Hand in glove הכה יפה, המילים טובות (בעיקר בבית הראשון ובפזמון), וחוץ מזה המוסיקה טובה. ושל מוריסי סולו אני זוכרת שניים : Suedehead He knows i'd love to see him
 

lostharpy

New member
כמה של הפט שופ בויז

Rent In Denial עם קיילי המלכה מינוג It's A Sin
 

CSG

New member
המילים של רנט מגוחכות.

"אני אוהב אותך, אתה משלם את השכר דירה שלי". גם אם השיר הוא מעין ביקורת, זה עדיין מגוחך. ועוד אחד של מוריסי : The More You Ignore Me, the Closer I Get
 

lostharpy

New member
מגוחך לא הייתי אומרת

תקראי את כל המילים זה ישמע יותר הגיוני
 

miraclemax

New member
וגם ג'ימי סומרוויל

small town boy there's more to love than boy meets girl ועוד של מוריסי עם הסמית'ס- handsome devil accept yourself (זה קצת פחות על מערכות יחסים ויותר על הומואיות) reel around the fountain (זה שיר ממש קשה על ניצול מיני) paint a vulgar picture אפשר להמשיך עם הרשימה שלו לנצח- תפשפש קצת בליריקס שלו... נעמה.
 

aviGODFATHER

New member
Big In Japan

יש שם שורה: I'll be wait here for my man tonight (וזה בצחוק למי שלא הבין, אין שם כוונה הומוסקסואלית לפי מה שהבנתי, למרות שבהתחלה דווקא חשבתי שיש)
 
למעלה