שירות לקוחות ../images/Emo33.gif...
האם סגנון הדיבור וטון הדיבור שלכם השתנה מאז שהתחלתם לעבוד בשירות לקוחות? לי זה קרה, ובגדול. לא רק שאני משתמשת במילון השירותי ("יחד עם זאת...") אחרי שעות העבודה, אני מוצאת את עצמי מדברת בצורה שונה לגמרי. עד עכשיו נחשבתי לצינית באופן הדיבור - וזה די הולך ונעלם. אם זה קרה תוך חדש - מה יהיה עלי בעתיד??
האם סגנון הדיבור וטון הדיבור שלכם השתנה מאז שהתחלתם לעבוד בשירות לקוחות? לי זה קרה, ובגדול. לא רק שאני משתמשת במילון השירותי ("יחד עם זאת...") אחרי שעות העבודה, אני מוצאת את עצמי מדברת בצורה שונה לגמרי. עד עכשיו נחשבתי לצינית באופן הדיבור - וזה די הולך ונעלם. אם זה קרה תוך חדש - מה יהיה עלי בעתיד??