שירות לקוחות
...

fine girl

New member
שירות לקוחות ../images/Emo33.gif...

האם סגנון הדיבור וטון הדיבור שלכם השתנה מאז שהתחלתם לעבוד בשירות לקוחות? לי זה קרה, ובגדול. לא רק שאני משתמשת במילון השירותי ("יחד עם זאת...") אחרי שעות העבודה, אני מוצאת את עצמי מדברת בצורה שונה לגמרי. עד עכשיו נחשבתי לצינית באופן הדיבור - וזה די הולך ונעלם. אם זה קרה תוך חדש - מה יהיה עלי בעתיד??
 

Mi Sh Mi Sh

New member
יהיה טוב?...

וקצת ברצינות, כן, אנשים אומרים לי שרואים עליי שאני עובדת בש"ל טל' כי אני אדיבה גם לאנשים במציאות, וזה לאנשים שלוקחים ממני דברים, כמו סיכומים של הרצאות וכו'... יהיה בסדר, את כבר תלמדי מתי צריך להיות סבלנית ואדיבה גם בחיים האמיתיים ומתי לעשות את הפאוזה שלך ולהתנהג כרגיל :)
 

RReuTT

New member
קרה לי משהו דומה...

אצלי בעבודה גם כשאני סתם הולכת בין המעברים אני צריכה תמיד להתייחס לאנשים ולהגיד להם שלום רק בשביל שידעו שאני שם בשבילם למקרה שהם צריכים משהו, כדי שלא יתביישו לגשת ולשאול או משהו כזה.. אז לפעמים קורה לי שאחרי העבודה בדרך הביתה אני באה סתם ככה לאנשים ברחוב להגיד להם שלום ואז אני נרטעת כזה ונזכרת שאני לא בעבודה
 

JustMeNow

New member
לגמרי :)

אצלנו זה כבר נהפך בדיחה פנימית להשתמש בדיבור של העבודה. אם מישהו מקטר על משהו אז אנחנו ישר אומרים לו "אנחנו מצטערים לשמוע שאתה מרגיש כך והפננו את ההערות שלך להנהלה. אנא המתן בין 12 ל- 24 שעות לתגובה" אבל גם לא כבדיחה, אני פיתחתי את הסבלנות הלא קיימת שלי כלפי אנשים שלא מבינים במחשבים (ככה זה כשאתה נתקל כמה פעמים במשמרת בשאלות כמו "קיבלתי את הדבר העגול הזה עם החור ושמתי אותו במחשב. עכשיו מה?" מה שכן שמתי לב זה שעכשיו כשאני באה לקבל שירות, אני עוד יותר מבינה את הנציג ומנסה להכין את כל הפרטים מראש ולהשאר בשאלות ענייניות. ותמיד טורחת להודות בסוף השיחה על הטיפול.
 
אפשר לאמר שכן-

אני תמיד מדברת בצורה נעימה וסבלנית לאנשים, אבל מצד שני תמיד דיברתי בצורה נעימה לאנשים ככה שלא השתנה יותר מדי הרבה
 
צריך להיזהר...

פעם התקשרו אלי הביתה מאיזו חברת סקרים, ואני ניהלתי משום מה את השיחה כמו במוקד שירות לקוחות, אפילו כשהוא אמר לי "תודה" אמרתי לו: "לא, תודה לך" ואיחלתי לו המשך יום טוב. לא יודעת מה קרה לי באותו הרגע אבל כשהתפקחתי (כשניתקתי את הטלפון) פתאום קלטתי מה קרה ונורא נורא צחקתי...אני בטוחה שהסוקר מת מצחוק לפחות כמוני.
 

bell boy

New member
כולנו נדבקנו בשירותיות ~בעע~

מתקשרת אלי נציגת שירות לקוחות של WOW ואני מבר איתה ובסוף השיחה היא אומרת לי תודה רבה ואני ממשיך תודה רבה המשך יום נעים .. אתם קולטים ? עוד שניה הייתי שואל אותה כמה ממתינות יש לה כדי שנבדוק את הזמינות במוקד .. פיזדאץ!
 

PopPy

New member
כן, מתפלק לי לפעמים איזה "ערב טוב"

מוקדני בטלפון, אבל הכי גרוע זה ה"אתה איתי?" שאני כל הזמן משתמשת בו עם לקוחות, ומצאתי את עצמי אומרת את זה לא פעם בשיחות טלפון חברתיות.. יצא לי גם לדבר פעם עם נציגה של חברה (כלקוחה) ולפנות אליה ב"ערב טוב" ב-12 בצהריים.
 

מותר לי

New member
לי קורה הרבה פעמים

שמתפלק לי "בוקר טוב" בצהריים או בערב... עכשיו חצי מדינה תדבר על המשוגעת שעובדת במסוף... (בד"כ זה הולך כך: "בוקר טוב! לא, בעצם כבר לא בוקר! מה השעה? ערב מקסים!")
 

Mi Sh Mi Sh

New member
אוי,תמיד קורה לי,

ה'אתה איתי?' קורה י כמעט בכל שיחה פרטית, זה קטלני להחריד...
 

מותר לי

New member
הטון לא, (תמיד הייתי נחמדה :p)

אבל אוצר המילים בהחלט השתנה! החל מדיבור קצר וממצה, ממשיך במילים הנאמרות בקשר (חיובי, שלילי, קטנה, קיבלתי...), וכלה בחצאי משפטים בערבית...
 
לשמחתי זה לא קרה לי אבל אכן גיליתי

שאני יכול להיות סבלני ביותר כשאני רוצה. את הסבלנות איבדתי כהסברתי מספר פעמים את אותו דבר בדרכים שונות. "אז אני חוזר/ת שוב על מה שאמרת כי לא בטוח/ה שהבנתי..."
 

Oיון

New member
פיתחתי סבלנות לא מתוארת לאנשים

אם זה כאלה שחותכים אותך בתור, או כאלה שמדברים איתך ואין לך מושג מה רוצה ממך...
 
למעלה