שירות לקוחות בסלקום

אלי272

New member
שירות לקוחות בסלקום

בתאריך 14/5 מכשיר הטלפון שלי נגנב במהלך חופשה בחו"ל. המכשיר נגנב בלילה מבית המלון. בבוקר ביקשתי מאבא שלי לפנות לסלקום ולחסום את הקו. כשהוא חסם את הקו הוא ביקש לדעת אם בוצעו שיחות מהמכשיר. בשירות לקוחות אמרו לו שלא בוצעה אף שיחה בימים האחרונים. מכיוון שנאמר שלא בוצעו שיחות והקו סגור לקחתי בחשבון שההפסד היחיד הוא המכשיר. לכן לא פניתי למשטרה או להנהלת המלון. חזרתי לארץ ב- 31/5. למחרת פניתי לסניף סלקום באשקלון ביקשתי לרכוש מכשיר חדש, נציגת השירות הסבירה לי מכיוון שהמכשיר נגנב עלי לשלם קנס בנוסף לעלות המכשיר הגנוב. בנוסף אני צריך להמשיך לשלם תשלום חודשי לאינטרנט I-mode ומכשיר חדש כמובן. שאלתי את הנציגה אם יש משהו לעשות כי אני לא יכול להרשות לשלם כל כך הרבה, היא הציעה לי לנתק את הקו. נפגעתי מהשירות, ביקשתי כרטיס sim חדש וקניתי מכשיר בחנות אחרת. למחרת קיבלתי טלפון מסלקום, נציג שרות הודיע לי שיש חיוב חריג בחשבון בשווי 2800 ₪, כל השיחות בוצעו ב 14/5 בתאריך שהטלפון נגנב. בשיחה עם נציג השירות נאמר לי שיש חריגה של שלוש שעות מזמן בקשת חסימת הקו ועד החסימה בפועל. לכן הם יזכו אותי על אותן שלוש שעות סכום של 100 ₪. בתשובה לשאלה למה לא הודיעו לי שבוצעו שיחות כשפנינו אליהם ביום הגניבה, נאמר לי שכנראה המערכת לא הייתה מעודכנת באותו יום. אמרתי לנציג בטלפון שעל סמך המידע שאמרו לנו שאין שיחות באותו יום החלטתי לוותר לא לפנות להנהלת המלון ולא להתלונן במשטרה. ביקשתי זיכוי מלא על השיחות. הנציג אמר לי שגם אם הייתי פונה למשטרה זה לא היה עוזר לי. שאלתי את הנציג איך הוא יודע, לא קיבלתי תשובה ברורה. אמרתי לו שאם היו מודיעים באותו יום על השיחות לא היו לי טענות כלפיהם אבל הם הטעו אותי. השיחה הסתיימה בצורה שלילית כשהנציג אומר בסיום ששווה להם לאבד אותי כלקוח ולחייב אותי. בנוסף אני לא יכול להוכיח שנציג השירות במוקד באמת אמר לאבא שלי שלא בוצעו שיחות. שעתיים לאחר מכן התקשר אלי נציג נוסף והציע לזכות אותי בסכום של 400 ₪ סירבתי. למחרת פניתי למוקד סלקום באשקלון, הפעם הציעו לזכות אותי בסכום של 1100 ₪ ביקשתי זיכוי מלא. העליתי את אותם הטענות שאמרתי לנציג השירות יום קודם. קיבלתי אותן תשובות. נציגת השירות הוסיפה "שאם אנה, מאשה, דשה אמרה לנו שלא ביצעו שיחות קודמות ב14/5 זה לא מעניין אותה ואני צריך לשלם את כל הסכום." סירבו לתת לי לדבר עם האחראית, ניגשתי מאוחר יותר למוקד וביקשתי לסגור את הקו, נתקלתי בגישה שונה נציג השרות אמר לי שלדעתו אני צריך לקבל זיכוי מלא. הוא ניגש לדבר עם המנהל חזר אלי ואמר לי לחזור בעוד יומיים הם יבצעו מעקב אחרי השיחות ואם לא בוצעו שיחות למספרים מתאריך 14/5 אני יקבל זיכוי מלא. הסכמתי לכך. יומיים מאוחר יותר חזרתי אל המוקד, ציפיתי לקבל זיכוי כמו שהובטח לי, נציגת השרות אמרה לי שהיא לא יכולה לתת לי זיכוי והבחור שהבטיח לי קודם לא נמצא. היא קראה למנהלת הסניף שטענה שאין סיכוי שהובטח לי זיכוי, אבל היא תתקשר לנציג שטיפל בי יומיים קודם ותבדוק איתו. היא הבטיחה לחזור אלי בטלפון עם תשובה. כמובן. היא לא חזרה אלי. ניגשתי למוקד לאחר יומיים וביקשתי לדבר איתה. אמרו לי שהיא לא נמצאת והבטיחו לי שהיא תחזור היא תתקשר. הפעם היא באמת התקשרה, היא טענה שהיא דיברה עם הנציג שהבטיח לי זיכוי והוא אמר לה שהוא לא הבטיח כלום ורק אמר לי לחזור לאחר יומיים לברור נוסף. והם לא מתכוונים לזכות אותי על השיחות. נואשתי מסלקום. בעיני צורת הטיפול והיחס(הלקוח שקרן) ומסירת מידע מוטעה הופכים אותם לשותפים מלאים לגניבה.
 

סלקום06

New member
אנא שלח את מס' הסלקום שלך

לקוח יקר, על מנת שנוכל לבחון את הדברים נשמח באם תעביר למייל [email protected] את מספר הסלקום עליו מדובר על מנת שנוכל ליצור עימך קשר. בברכה, פניות הציבור סלקום
 

ZVI120

New member
השתלטו על האינטרנט,חשבתי שרק בטוקבקים מוטים.

 

אשkלוני

New member
שימשיכו לעשות משו קטן וטוב..

אותי בתור לקוח זה לא קונה כשיש שירות דפוק.ובעיקר מחירים מאודד מאודד יקרים.מחכה בקוצר רוח לנידות המספרים!!
 
אם היית עוקב אחרי הפורום, היית יודע

שמדובר בנציג סלקום שדווקא (ככל שאני מבין) עוזר לחברי הפורום. אז מישהו דיבר על טוקבקים מוטים ?
 

אלי272

New member
סלקום

דיברתי עם הנציג שלהם בפורום. הוא הצדיק את השירות שקיבלתי בסניף באשקלון, וסירב לתת לי זיכוי למרות שהובטח לי שבוע שעבר!
 
שמע, מי שהבטיח לך היה נציג שירות.

במידה והדברים הם כמו שאתה מתאר, אולי נציג השירות חרג ממה שהוא יכול להבטיח לך. ואולי לא הבנת אותו כפי שהוא התכוון. בכל מקרה, מבחינת "האותיות שבחוזה" אתה צריך לשלם. אגב, למה פנית לסלקום רק בבוקר ? נדמה לי שאפשר לסגור את הקו - ולפנות אליהם - 24 שעות ביממה.
 
חיובי סלקום חו"ל

חיובי סלקום חו"ל לא תמיד מופיעים מייד במחשב של סלקום - כי הם תלויים בעדכונים מהספקים בחו"ל. גם בארץ, כשאתה מודיע על אובדן של סלולרי (או כרטיס אשראי, להבדיל) - כל השיחות / עסקאות מאותו רגע מבוטלות ומחזירים לך כסף אם היו חיובים. אבל עד לאותו רגע - זה קצת עניין אחר. לדעתי , אם הגניבה היתה מתוך החדר, *כן* היית צריך לפנות לפחות להנהלת המלון - ובכל מקרה בין אם יזכו אותך או בין אם לא, להבא, שים את המכשיר בכספת החדר או לחלופין קח אותו איתך ושמור עליו כאילו הוא הארנק / הדרכון שלך. שיחות בחו"ל עולות הרבה כסף - חבל לממן לאיזה גנב שיחות חינם.
 

אלי272

New member
סלקום

אולי אתה צודק בקשר לחיובים. אבל נציג שלהם אמר לי שאני יקבל זיכוי מלא על כל השיחות בתאריך שהטלפון נגנב הוא הסביר לי שאם לא בוצעו שיחות לאותם מספרים במשך חודש מגיע לי זיכוי, וביקש ממני לחזור בעוד יומיים, והם יבצעו מעקב על השיחות שלי. הוא גם אמר לי שהוא דיבר עם מנהל הסניף וקיבל אישור לכך. כשחזרתי אחרי יומיים הוא לא היה. והכחיש הכל בטלפון עם מנהלת הסניף. הוא קיבל מהם גיבוי מלא, ואני כמובן לא קיבלתי את הזיכוי שהובטח לי.
 
למעלה