"שירות" חדש של אגד
"שירות" חדש של אגד
אופס - התכוונתי לשים את המרכאות מסביב ל-"אגד"... המודעה הזו התפרסמה אתמול במקומון "קול הכפר" בכפר סבא. אגב, שום אזכור לכך אינו מופיע באתר "אגד": באותיות קידוש לבנה: שירות חדש מאגד - פעמיים בשעה רק 6.20 ש"ח החל מ-31.8.03 יכולים תושבי כפר-סבא לנסוע 2 נסיעות עירוניות בתוך שעה, במחיר של 6.20 ש"ח במקום 10.40 ש"ח. אני חושב "מה? ימות המשיח הגיעו?!" ואז, לכאורה ללא שום קשר לחידוש המבורך הזה, מופיעים כמה משפטים בתחתית המודעה בכתב קטן יותר: לידיעתכם, החל מ-31.8.03 מתבטל קו 9 משיכון קפלן לרכבת וקו 8 משיכון עליה לרכבת. קו 8 מופעל במסלול חדש: ת"מ, ויצמן, נורדאו, תחנת הרכבת. מסלול הקו בכיוון הנגדי: תחנת הרכבת, הטייסים, תל-חי, ת"מ. אז מה הועילו חכמים בתקנתם? מה שאגד עשתה זה פשוט ציניות. היא ביטלה קו אחד לרכבת וקיצרה את משך הנסיעה של הקו השני, כך שבמקום לעבור את כל העיר כ"ס היא תצאנה מהת"מ, ממש קרוב לתחנת הרכבת. דבר זה מחייב כמעט כל מי שרוצה לנסוע ברכבת להחליף אוטובוס בכ"ס ולשלם 6.20 במקום 5.20. שינוי מערך הקווים זה אומנם דבר לגיטימי (הקווים היו חצי ריקים), אך לדרוש שקל נוסף מהנוסע בשביל מעבר כתוצאה ממיני-רה-אירגון שממילא חוסך לאגד כסף רב? גם כך הנוסע המסכן צריך לבצע החלפה נוספת. אלה המגיעים משיכון קפלן צריכים לבצע אותה על-ידי חציית כביש סואן (ויצמן), או להאריך את נסיעתם בשביל ההחלפה בת"מ. באירופה נהוג שכרטיס עירוני תקף בכל הקווים במשך שעה. אם אגד מעוניינת בכך, היא יכולה לתת לנוסעים את השירות הזה בכל עיר, בלי קשר לצמצום קווים. אבל שלא תנסה להסתיר הרעה בשירות בכאילו שירות חדש.
"שירות" חדש של אגד
אופס - התכוונתי לשים את המרכאות מסביב ל-"אגד"... המודעה הזו התפרסמה אתמול במקומון "קול הכפר" בכפר סבא. אגב, שום אזכור לכך אינו מופיע באתר "אגד": באותיות קידוש לבנה: שירות חדש מאגד - פעמיים בשעה רק 6.20 ש"ח החל מ-31.8.03 יכולים תושבי כפר-סבא לנסוע 2 נסיעות עירוניות בתוך שעה, במחיר של 6.20 ש"ח במקום 10.40 ש"ח. אני חושב "מה? ימות המשיח הגיעו?!" ואז, לכאורה ללא שום קשר לחידוש המבורך הזה, מופיעים כמה משפטים בתחתית המודעה בכתב קטן יותר: לידיעתכם, החל מ-31.8.03 מתבטל קו 9 משיכון קפלן לרכבת וקו 8 משיכון עליה לרכבת. קו 8 מופעל במסלול חדש: ת"מ, ויצמן, נורדאו, תחנת הרכבת. מסלול הקו בכיוון הנגדי: תחנת הרכבת, הטייסים, תל-חי, ת"מ. אז מה הועילו חכמים בתקנתם? מה שאגד עשתה זה פשוט ציניות. היא ביטלה קו אחד לרכבת וקיצרה את משך הנסיעה של הקו השני, כך שבמקום לעבור את כל העיר כ"ס היא תצאנה מהת"מ, ממש קרוב לתחנת הרכבת. דבר זה מחייב כמעט כל מי שרוצה לנסוע ברכבת להחליף אוטובוס בכ"ס ולשלם 6.20 במקום 5.20. שינוי מערך הקווים זה אומנם דבר לגיטימי (הקווים היו חצי ריקים), אך לדרוש שקל נוסף מהנוסע בשביל מעבר כתוצאה ממיני-רה-אירגון שממילא חוסך לאגד כסף רב? גם כך הנוסע המסכן צריך לבצע החלפה נוספת. אלה המגיעים משיכון קפלן צריכים לבצע אותה על-ידי חציית כביש סואן (ויצמן), או להאריך את נסיעתם בשביל ההחלפה בת"מ. באירופה נהוג שכרטיס עירוני תקף בכל הקווים במשך שעה. אם אגד מעוניינת בכך, היא יכולה לתת לנוסעים את השירות הזה בכל עיר, בלי קשר לצמצום קווים. אבל שלא תנסה להסתיר הרעה בשירות בכאילו שירות חדש.