שירות חדש מאגד

מצב
הנושא נעול.
שירות חדש מאגד
היום ראיתי (במרכז הוד השרון) שלט פרסומת של אגד לגבי השירות החדש שלהם: מתי יגיע האוטובוס לתחנה. כרגע השירות מופעל רק על קוים 930, 947 ו-950, ולכל תחנה יש את המספר שלה. שולחים את מספר התחנה ל2800 בSMS, ואמורים לקבל מתי האוטובוס הקרוב יגיע לתחנה. בע"ה בעתיד השירות יופעל על כל הקוים באגד.
 

אורי404

New member
שירות חדש מאגד
היום ראיתי (במרכז הוד השרון) שלט פרסומת של אגד לגבי השירות החדש שלהם: מתי יגיע האוטובוס לתחנה. כרגע השירות מופעל רק על קוים 930, 947 ו-950, ולכל תחנה יש את המספר שלה. שולחים את מספר התחנה ל2800 בSMS, ואמורים לקבל מתי האוטובוס הקרוב יגיע לתחנה. בע"ה בעתיד השירות יופעל על כל הקוים באגד.
תודה. האם מדובר בזמנים משוערים לפי לו"ז מתוכנ
מתוכנן או זמנים, שקרובים לדיוק, באמצעות ה-GPS?
 
תודה. האם מדובר בזמנים משוערים לפי לו"ז מתוכנ
מתוכנן או זמנים, שקרובים לדיוק, באמצעות ה-GPS?
אני לא יודע בדיוק
כי לא ניסיתי את השירות, אבל ההגיון אומר לי שזה משהו שקשור לGPS, כמו שהיה פעם בקווים. אולי אנסה את העניין בשבועות הקרובים, כשאסע לחיפה.
 

אורי404

New member
אני לא יודע בדיוק
כי לא ניסיתי את השירות, אבל ההגיון אומר לי שזה משהו שקשור לGPS, כמו שהיה פעם בקווים. אולי אנסה את העניין בשבועות הקרובים, כשאסע לחיפה.
 

matanZ

New member
שירות חדש מאגד
היום ראיתי (במרכז הוד השרון) שלט פרסומת של אגד לגבי השירות החדש שלהם: מתי יגיע האוטובוס לתחנה. כרגע השירות מופעל רק על קוים 930, 947 ו-950, ולכל תחנה יש את המספר שלה. שולחים את מספר התחנה ל2800 בSMS, ואמורים לקבל מתי האוטובוס הקרוב יגיע לתחנה. בע"ה בעתיד השירות יופעל על כל הקוים באגד.
חבל מאד שאגד (כמו מטרופולין) חושבים על זה כעל
מקור להכנסות ולא כעל שירות ללקוח. למה אי אפשר לקבל את המידע הזה באינטרנט?
 
חבל מאד שאגד (כמו מטרופולין) חושבים על זה כעל
מקור להכנסות ולא כעל שירות ללקוח. למה אי אפשר לקבל את המידע הזה באינטרנט?
יכול להיות שמדובר במידע פחות רלוונטי לאינטרנט
הרי מי שנמצא בתחנה הוא זה שצריך לדעת את המידע הזה ומאוד לא סביר שאתה גר או עובד בדיוק מעל תחנה של אחד הקווים האלה ויורד אליה 3 דקות לפני. אני לא נגד מה שכתבת, אני רק חושב שזה הרעיון.
 

levikon

New member
יכול להיות שמדובר במידע פחות רלוונטי לאינטרנט
הרי מי שנמצא בתחנה הוא זה שצריך לדעת את המידע הזה ומאוד לא סביר שאתה גר או עובד בדיוק מעל תחנה של אחד הקווים האלה ויורד אליה 3 דקות לפני. אני לא נגד מה שכתבת, אני רק חושב שזה הרעיון.
יש היום אינטרנט סלולרי...
 

eggedan777

New member
20GB ב100 שקל לחודש זה כבר לא כל כך יקר...
היום יש מחשבים נייד בגודל קלמר לילדים
לדוד שלי יש כזה ואף גם לגיס שלי יש אף יש לו תוכנה הודעתו חינם שנקאת TEXTME למי שיש בעייה באנטרנט יכל לגלוש בארומה או במקדלונדס.יש שם אינטרנט חינם אלחוטי בחינם !!!
 
יכול להיות שמדובר במידע פחות רלוונטי לאינטרנט
הרי מי שנמצא בתחנה הוא זה שצריך לדעת את המידע הזה ומאוד לא סביר שאתה גר או עובד בדיוק מעל תחנה של אחד הקווים האלה ויורד אליה 3 דקות לפני. אני לא נגד מה שכתבת, אני רק חושב שזה הרעיון.
ראשית יש קוים לאגד בעלי תדירות של פעם בשעה
ואיחורים של 20-30 דקות אינם נדירים, והייתי מעדיף לחכות בבית עד שהאוטובוס מגיע באמת במקום להתיבש או לקפוא בתחנה. והייתי רוצה לראות את כל המידע נגיש גם מטלפון סלולרי לפחות WAP ולא התחיל לסמס: יש לי אפשרות להגיע באוטובוס אחד מהיר אבל בתדירות גרועה או להגיע ב2 אוטובוסים בתדירות טובה - אבל עם עיקוף רציני. לא הייתי רוצה להתחיל לשלוח את מספרי כל הקוים הרלוונטים בסמס כדי לראות מה עדיף
 
יכול להיות שמדובר במידע פחות רלוונטי לאינטרנט
הרי מי שנמצא בתחנה הוא זה שצריך לדעת את המידע הזה ומאוד לא סביר שאתה גר או עובד בדיוק מעל תחנה של אחד הקווים האלה ויורד אליה 3 דקות לפני. אני לא נגד מה שכתבת, אני רק חושב שזה הרעיון.
אם אתה מדבר על קו שמגיע כל 5 - 10 דקות
במקרה הזה סביר להניח ששירות באינטרנט אינו רלוונטי. אבל בקווים בהם התדירות נמוכה יותר, זה יכול להיות מאוד שימושי. (ועם התדירות של הקווים בארץ, אני חושב ששירות אינטרנטי כזה יהיה *מאוד* שימושי.
 

urilei

New member
אם אתה מדבר על קו שמגיע כל 5 - 10 דקות
במקרה הזה סביר להניח ששירות באינטרנט אינו רלוונטי. אבל בקווים בהם התדירות נמוכה יותר, זה יכול להיות מאוד שימושי. (ועם התדירות של הקווים בארץ, אני חושב ששירות אינטרנטי כזה יהיה *מאוד* שימושי.
בקו שמגיע כל 5-10 דקות
אני לא צריך שירות כזה בכלל...
 

Mar Garina

New member
חבל מאד שאגד (כמו מטרופולין) חושבים על זה כעל
מקור להכנסות ולא כעל שירות ללקוח. למה אי אפשר לקבל את המידע הזה באינטרנט?
ובנוסף
למה המסרון צריך להיות בעלות גבוהה מעלות מסרון רגיל..
 
שירות חדש מאגד
היום ראיתי (במרכז הוד השרון) שלט פרסומת של אגד לגבי השירות החדש שלהם: מתי יגיע האוטובוס לתחנה. כרגע השירות מופעל רק על קוים 930, 947 ו-950, ולכל תחנה יש את המספר שלה. שולחים את מספר התחנה ל2800 בSMS, ואמורים לקבל מתי האוטובוס הקרוב יגיע לתחנה. בע"ה בעתיד השירות יופעל על כל הקוים באגד.
השירות מופעל גם בטכניון
נכון לאתמול - אפשר לקבל ב- SMS את מועדי יציאת הקווים הבאים מהתחנה בטכניון ליד בריכת השחייה (קווים 17,19, 19 א',11 ונדמה לי שגם 31).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה