שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".
שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".
במאמר ההשתלחות האחרון של YNET בר"י צדה את עיני תגובה מס' 186 של יואל מחיפה. יואל פונה לאנשי הרכבת שלנו לקחת דוגמא מאנשי הרכבת של לונדון בתקופת הבליץ - ימי מלחה"ע השנייה בה הופצצה לונדון באופן מאסיבי ע"י חיל האוויר הגרמני. הנה תגובתו של יואל כפי שהעתקתיה מ YNET. "במלחמת העולם השניה 600 אלף עובדי הרכבת הבריטים מאמצים עילאיים - תוך סיכון חיים - לשמור את קווי הרכבת ללונדון פתוחים. הבריטים הבינו כי סגירת הרכבת תשתק את הבירה ותעניק ניצחון לגרמנים, וכך עבדו עובדי הרכבת מסביב לשעון,תיקנו בבוקר פסים ורכבות שהופצצו בלילה, ושמרו על תנועת הרכבות הסדירה. הסיפור ההרואי מתואר בספר "war on the line" מאת ברנארד דרווין. ניתן למצוא ראיון מעניין עם נהג רכבת מאז באתר http://www.britain-at-war.org.uk/Bristolian_Train_Driver/body_index.htm . צר לי מאד על עובדי הרכבת שקיפחו את חייהם במוסך בחיפה, וליבי עם המשפחות. אולם, כמו שהצבא אינו שובת ממלאכתו למרות אובדן חיילים, גם על הרכבת להבין שהיא מספקת שירות חיוני למליוני אזרחים, ואסור לה לסייע לנסראללה להשבית את צפון המדינה". מעניין, הלא כן? מתברר שבכל ביצה מסתתר לו הנרקיס המקומי. ועכשיו לעניין - האם בידי מישהו ממומחי והיסטוריוני הרכבות בפורום מידע משלים נוסף לזה של יואל מחיפה ?
שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".
במאמר ההשתלחות האחרון של YNET בר"י צדה את עיני תגובה מס' 186 של יואל מחיפה. יואל פונה לאנשי הרכבת שלנו לקחת דוגמא מאנשי הרכבת של לונדון בתקופת הבליץ - ימי מלחה"ע השנייה בה הופצצה לונדון באופן מאסיבי ע"י חיל האוויר הגרמני. הנה תגובתו של יואל כפי שהעתקתיה מ YNET. "במלחמת העולם השניה 600 אלף עובדי הרכבת הבריטים מאמצים עילאיים - תוך סיכון חיים - לשמור את קווי הרכבת ללונדון פתוחים. הבריטים הבינו כי סגירת הרכבת תשתק את הבירה ותעניק ניצחון לגרמנים, וכך עבדו עובדי הרכבת מסביב לשעון,תיקנו בבוקר פסים ורכבות שהופצצו בלילה, ושמרו על תנועת הרכבות הסדירה. הסיפור ההרואי מתואר בספר "war on the line" מאת ברנארד דרווין. ניתן למצוא ראיון מעניין עם נהג רכבת מאז באתר http://www.britain-at-war.org.uk/Bristolian_Train_Driver/body_index.htm . צר לי מאד על עובדי הרכבת שקיפחו את חייהם במוסך בחיפה, וליבי עם המשפחות. אולם, כמו שהצבא אינו שובת ממלאכתו למרות אובדן חיילים, גם על הרכבת להבין שהיא מספקת שירות חיוני למליוני אזרחים, ואסור לה לסייע לנסראללה להשבית את צפון המדינה". מעניין, הלא כן? מתברר שבכל ביצה מסתתר לו הנרקיס המקומי. ועכשיו לעניין - האם בידי מישהו ממומחי והיסטוריוני הרכבות בפורום מידע משלים נוסף לזה של יואל מחיפה ?