שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".

שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".
במאמר ההשתלחות האחרון של YNET בר"י צדה את עיני תגובה מס' 186 של יואל מחיפה. יואל פונה לאנשי הרכבת שלנו לקחת דוגמא מאנשי הרכבת של לונדון בתקופת הבליץ - ימי מלחה"ע השנייה בה הופצצה לונדון באופן מאסיבי ע"י חיל האוויר הגרמני. הנה תגובתו של יואל כפי שהעתקתיה מ YNET. "במלחמת העולם השניה 600 אלף עובדי הרכבת הבריטים מאמצים עילאיים - תוך סיכון חיים - לשמור את קווי הרכבת ללונדון פתוחים. הבריטים הבינו כי סגירת הרכבת תשתק את הבירה ותעניק ניצחון לגרמנים, וכך עבדו עובדי הרכבת מסביב לשעון,תיקנו בבוקר פסים ורכבות שהופצצו בלילה, ושמרו על תנועת הרכבות הסדירה. הסיפור ההרואי מתואר בספר "war on the line" מאת ברנארד דרווין. ניתן למצוא ראיון מעניין עם נהג רכבת מאז באתר http://www.britain-at-war.org.uk/Bristolian_Train_Driver/body_index.htm . צר לי מאד על עובדי הרכבת שקיפחו את חייהם במוסך בחיפה, וליבי עם המשפחות. אולם, כמו שהצבא אינו שובת ממלאכתו למרות אובדן חיילים, גם על הרכבת להבין שהיא מספקת שירות חיוני למליוני אזרחים, ואסור לה לסייע לנסראללה להשבית את צפון המדינה". מעניין, הלא כן? מתברר שבכל ביצה מסתתר לו הנרקיס המקומי. ועכשיו לעניין - האם בידי מישהו ממומחי והיסטוריוני הרכבות בפורום מידע משלים נוסף לזה של יואל מחיפה ?
 

yblumann

New member
כנ"ל בברלין בין 1943-5, מוסקבה וכו

שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".
במאמר ההשתלחות האחרון של YNET בר"י צדה את עיני תגובה מס' 186 של יואל מחיפה. יואל פונה לאנשי הרכבת שלנו לקחת דוגמא מאנשי הרכבת של לונדון בתקופת הבליץ - ימי מלחה"ע השנייה בה הופצצה לונדון באופן מאסיבי ע"י חיל האוויר הגרמני. הנה תגובתו של יואל כפי שהעתקתיה מ YNET. "במלחמת העולם השניה 600 אלף עובדי הרכבת הבריטים מאמצים עילאיים - תוך סיכון חיים - לשמור את קווי הרכבת ללונדון פתוחים. הבריטים הבינו כי סגירת הרכבת תשתק את הבירה ותעניק ניצחון לגרמנים, וכך עבדו עובדי הרכבת מסביב לשעון,תיקנו בבוקר פסים ורכבות שהופצצו בלילה, ושמרו על תנועת הרכבות הסדירה. הסיפור ההרואי מתואר בספר "war on the line" מאת ברנארד דרווין. ניתן למצוא ראיון מעניין עם נהג רכבת מאז באתר http://www.britain-at-war.org.uk/Bristolian_Train_Driver/body_index.htm . צר לי מאד על עובדי הרכבת שקיפחו את חייהם במוסך בחיפה, וליבי עם המשפחות. אולם, כמו שהצבא אינו שובת ממלאכתו למרות אובדן חיילים, גם על הרכבת להבין שהיא מספקת שירות חיוני למליוני אזרחים, ואסור לה לסייע לנסראללה להשבית את צפון המדינה". מעניין, הלא כן? מתברר שבכל ביצה מסתתר לו הנרקיס המקומי. ועכשיו לעניין - האם בידי מישהו ממומחי והיסטוריוני הרכבות בפורום מידע משלים נוסף לזה של יואל מחיפה ?
כנ"ל בברלין בין 1943-5, מוסקבה וכו
הסיפור אינו יחודי ללונדון וחוזר על עצמו בכל אירופה. פשוט לא היה פטריוטי להשבית שרות צבורי. בברלין חולק דואר כמעט עד הכניעה לרוסים. yoram in london
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo45.gif

כנ"ל בברלין בין 1943-5, מוסקבה וכו
הסיפור אינו יחודי ללונדון וחוזר על עצמו בכל אירופה. פשוט לא היה פטריוטי להשבית שרות צבורי. בברלין חולק דואר כמעט עד הכניעה לרוסים. yoram in london
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בועז יא חסר חיים

שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".
במאמר ההשתלחות האחרון של YNET בר"י צדה את עיני תגובה מס' 186 של יואל מחיפה. יואל פונה לאנשי הרכבת שלנו לקחת דוגמא מאנשי הרכבת של לונדון בתקופת הבליץ - ימי מלחה"ע השנייה בה הופצצה לונדון באופן מאסיבי ע"י חיל האוויר הגרמני. הנה תגובתו של יואל כפי שהעתקתיה מ YNET. "במלחמת העולם השניה 600 אלף עובדי הרכבת הבריטים מאמצים עילאיים - תוך סיכון חיים - לשמור את קווי הרכבת ללונדון פתוחים. הבריטים הבינו כי סגירת הרכבת תשתק את הבירה ותעניק ניצחון לגרמנים, וכך עבדו עובדי הרכבת מסביב לשעון,תיקנו בבוקר פסים ורכבות שהופצצו בלילה, ושמרו על תנועת הרכבות הסדירה. הסיפור ההרואי מתואר בספר "war on the line" מאת ברנארד דרווין. ניתן למצוא ראיון מעניין עם נהג רכבת מאז באתר http://www.britain-at-war.org.uk/Bristolian_Train_Driver/body_index.htm . צר לי מאד על עובדי הרכבת שקיפחו את חייהם במוסך בחיפה, וליבי עם המשפחות. אולם, כמו שהצבא אינו שובת ממלאכתו למרות אובדן חיילים, גם על הרכבת להבין שהיא מספקת שירות חיוני למליוני אזרחים, ואסור לה לסייע לנסראללה להשבית את צפון המדינה". מעניין, הלא כן? מתברר שבכל ביצה מסתתר לו הנרקיס המקומי. ועכשיו לעניין - האם בידי מישהו ממומחי והיסטוריוני הרכבות בפורום מידע משלים נוסף לזה של יואל מחיפה ?
בועז יא חסר חיים
אתה קורא כל פעם את כל הזבל בטוקבקים?
 

בועז ל

New member
פיינשטיין יא מלעון ! קבל תשובה.

בועז יא חסר חיים
אתה קורא כל פעם את כל הזבל בטוקבקים?
פיינשטיין יא מלעון ! קבל תשובה.
1.לרגע אל תשכח מה חולל בפעם שעברה הביטוי "חסר חיים " בו השתמשת
2. אינך יכול לתאר איזו יכולת סינון זבל יש לי . מהגבוהות שנראו אי פעם ! אני זה שמוריד את הזבל בבית כל יום... 3. ועכשיו ברצינות :בין הררי הזבל תמיד נמצאו תגובות רציניות וטובות ולו רק בשל תפוצתו העצומה של העיתון. נוכחתי כבר בתגובות של לא מעט חברי הפורום שלנו ב YNET . חלקם נמנים על עמודי התווך של הפורום שלנו ומוערכים ביותר על ידי. דוגמא לתגובה מעניינת היא זו שהבאתי כאן או תגובה מס' 80 , שניתן להסיק ממנה דבר או שניים על המתרחש בר"י. 4.כפי שכתבתי: זבל זבל תרדוף ! לכן מצווה עליך להגיב ולטקבק ב YNET. 5.רק אל תגיד לי שאינך מזפזפ ל YNET .
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מוקצה מחמת מיאוס.

פיינשטיין יא מלעון ! קבל תשובה.
1.לרגע אל תשכח מה חולל בפעם שעברה הביטוי "חסר חיים " בו השתמשת
2. אינך יכול לתאר איזו יכולת סינון זבל יש לי . מהגבוהות שנראו אי פעם ! אני זה שמוריד את הזבל בבית כל יום... 3. ועכשיו ברצינות :בין הררי הזבל תמיד נמצאו תגובות רציניות וטובות ולו רק בשל תפוצתו העצומה של העיתון. נוכחתי כבר בתגובות של לא מעט חברי הפורום שלנו ב YNET . חלקם נמנים על עמודי התווך של הפורום שלנו ומוערכים ביותר על ידי. דוגמא לתגובה מעניינת היא זו שהבאתי כאן או תגובה מס' 80 , שניתן להסיק ממנה דבר או שניים על המתרחש בר"י. 4.כפי שכתבתי: זבל זבל תרדוף ! לכן מצווה עליך להגיב ולטקבק ב YNET. 5.רק אל תגיד לי שאינך מזפזפ ל YNET .
מוקצה מחמת מיאוס.
ובקיצור: איחסה.
 

kobiz99

New member
עם כל הכבוד ליואל עברו 60 שנה

שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".
במאמר ההשתלחות האחרון של YNET בר"י צדה את עיני תגובה מס' 186 של יואל מחיפה. יואל פונה לאנשי הרכבת שלנו לקחת דוגמא מאנשי הרכבת של לונדון בתקופת הבליץ - ימי מלחה"ע השנייה בה הופצצה לונדון באופן מאסיבי ע"י חיל האוויר הגרמני. הנה תגובתו של יואל כפי שהעתקתיה מ YNET. "במלחמת העולם השניה 600 אלף עובדי הרכבת הבריטים מאמצים עילאיים - תוך סיכון חיים - לשמור את קווי הרכבת ללונדון פתוחים. הבריטים הבינו כי סגירת הרכבת תשתק את הבירה ותעניק ניצחון לגרמנים, וכך עבדו עובדי הרכבת מסביב לשעון,תיקנו בבוקר פסים ורכבות שהופצצו בלילה, ושמרו על תנועת הרכבות הסדירה. הסיפור ההרואי מתואר בספר "war on the line" מאת ברנארד דרווין. ניתן למצוא ראיון מעניין עם נהג רכבת מאז באתר http://www.britain-at-war.org.uk/Bristolian_Train_Driver/body_index.htm . צר לי מאד על עובדי הרכבת שקיפחו את חייהם במוסך בחיפה, וליבי עם המשפחות. אולם, כמו שהצבא אינו שובת ממלאכתו למרות אובדן חיילים, גם על הרכבת להבין שהיא מספקת שירות חיוני למליוני אזרחים, ואסור לה לסייע לנסראללה להשבית את צפון המדינה". מעניין, הלא כן? מתברר שבכל ביצה מסתתר לו הנרקיס המקומי. ועכשיו לעניין - האם בידי מישהו ממומחי והיסטוריוני הרכבות בפורום מידע משלים נוסף לזה של יואל מחיפה ?
עם כל הכבוד ליואל עברו 60 שנה
והציבור הישראלי איננו הציבור הבריטי. וגם המצב שונה לחלוטין. קובי מחיפה מוכת הטילים
 

mucool2

New member
המצב באמת שונה לחלוטין

עם כל הכבוד ליואל עברו 60 שנה
והציבור הישראלי איננו הציבור הבריטי. וגם המצב שונה לחלוטין. קובי מחיפה מוכת הטילים
המצב באמת שונה לחלוטין
הבליץ הגרמני על לונדון וערים אחרות היה כבד בכמה סדרי גודל מטילי החיזבאללה.
 

kobiz99

New member
התאפקתי הרבה זמן אבל די

המצב באמת שונה לחלוטין
הבליץ הגרמני על לונדון וערים אחרות היה כבד בכמה סדרי גודל מטילי החיזבאללה.
התאפקתי הרבה זמן אבל די
אתה יושב שם ומטיף לנו מוסר. היו מלחמות בישראל בעבר שאנשים כמוך חיפשו מקום על המטוסים לשוב הביתה. אז בבקשה אל תתיף לנו מוסר. קובי מחיפה מוכת הטילים.
 
קובי תקשיב

התאפקתי הרבה זמן אבל די
אתה יושב שם ומטיף לנו מוסר. היו מלחמות בישראל בעבר שאנשים כמוך חיפשו מקום על המטוסים לשוב הביתה. אז בבקשה אל תתיף לנו מוסר. קובי מחיפה מוכת הטילים.
קובי תקשיב
(ויש לי זכות להטיף לך מוסר כי אני ביטלתי השבוע נסיעה לחו"ל ויש לי כמה שעות טובות של "שדרות"). הדבר האחרון שהייתי מצפה ממך דווקא זה להטיף מוסר, ובכלל, להגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. אתה (וגם אני) לא מכירים את עמית וגם אתה וגם אני לא יודעים מה הוא היה עושה אם היו מגייסים מילואים. בנתיים הוא שם ושיקוליו איתו ואנחנו כאן ושיקולינו איתנו. זה לא הופך אותי ליותר ציוני ממנו או ממך. לכן, אנא, לזרוע פירוד ולהטיף מוסר זה לא במקום. מחזק אותך בחיפה... בני
 

קובי לו

New member
אני ממש לא מצדיק את קובי (למרות

קובי תקשיב
(ויש לי זכות להטיף לך מוסר כי אני ביטלתי השבוע נסיעה לחו"ל ויש לי כמה שעות טובות של "שדרות"). הדבר האחרון שהייתי מצפה ממך דווקא זה להטיף מוסר, ובכלל, להגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. אתה (וגם אני) לא מכירים את עמית וגם אתה וגם אני לא יודעים מה הוא היה עושה אם היו מגייסים מילואים. בנתיים הוא שם ושיקוליו איתו ואנחנו כאן ושיקולינו איתנו. זה לא הופך אותי ליותר ציוני ממנו או ממך. לכן, אנא, לזרוע פירוד ולהטיף מוסר זה לא במקום. מחזק אותך בחיפה... בני
אני ממש לא מצדיק את קובי (למרות
שאנו חולקים שם פרטי זהה). ואני ממש לא בא בטענות לעמית (מיוקול2). אבל, לעתים זה כן הגיוני וגם לגאלי ולגיטימי לענות לגופו של אדם ולא רק לגופה של טענה. זה נדיר, זה לא קורה הרבה אבל בהחלט יש מקרים בהם אד-הומינם הוא צודק, הגיוני, הגון ומתבקש. לא שזה המקרה. כי שוב, לא הצדקתי את קובי וכן הצדקתי את עמית, אבל ברמה העקרונית הפעם אד הומינם היא לא בחזקת דבר שלחלוטין לא נכון. במקרה חמור יותר, כגון מלחמת יום כפור, אם חבר בפורום היה בכוונה יורד מהארץ ומשם מטיף מוסר לצה"ל שצריך לעשות א' במקום ב' וכו', בהחלט טענות לגופו של אדם הן יותר מאשר מתבקשות. ולמען הסר ספק, כפי שכתבתי בכותרת, לא זה המצב ולכן קובי הגזים.
 

talitalitali

New member
../images/Emo45.gif

אני ממש לא מצדיק את קובי (למרות
שאנו חולקים שם פרטי זהה). ואני ממש לא בא בטענות לעמית (מיוקול2). אבל, לעתים זה כן הגיוני וגם לגאלי ולגיטימי לענות לגופו של אדם ולא רק לגופה של טענה. זה נדיר, זה לא קורה הרבה אבל בהחלט יש מקרים בהם אד-הומינם הוא צודק, הגיוני, הגון ומתבקש. לא שזה המקרה. כי שוב, לא הצדקתי את קובי וכן הצדקתי את עמית, אבל ברמה העקרונית הפעם אד הומינם היא לא בחזקת דבר שלחלוטין לא נכון. במקרה חמור יותר, כגון מלחמת יום כפור, אם חבר בפורום היה בכוונה יורד מהארץ ומשם מטיף מוסר לצה"ל שצריך לעשות א' במקום ב' וכו', בהחלט טענות לגופו של אדם הן יותר מאשר מתבקשות. ולמען הסר ספק, כפי שכתבתי בכותרת, לא זה המצב ולכן קובי הגזים.

למרות שיש לכם אותו שם פרטי רואים שאתם שונים ב-180 מעלות. חותם על כל מילה שלך.
 

talitalitali

New member
נסחפת

התאפקתי הרבה זמן אבל די
אתה יושב שם ומטיף לנו מוסר. היו מלחמות בישראל בעבר שאנשים כמוך חיפשו מקום על המטוסים לשוב הביתה. אז בבקשה אל תתיף לנו מוסר. קובי מחיפה מוכת הטילים.
נסחפת
שום דבר במה שהוא אמר לא היה הטפת מוסר. בכלל קשה להטיף מוסר במשפט אחד, ואם בכלל יש כאן מישהו שמטיף מוסר זה אתה. הבנו כבר שאתה בחיפה מוכת הטילים. חייתי בגבול הצפון 14 שנה, אכלתי קטיושות שלוש ארוחות ביום, ולא ייללתי והתבכיינתי ולא תקפתי אף אחד כמו שאתה עושה אחרי שבועיים מסכנים. לא חשבתי שבגלל כמה פושעים שיושבים וזורקים עליי חתיכות מתכת עם חומר נפץ יש לי פתאום עליונות מוסרית על כל העולם. צא מהסרט שאתה חי בו, אתה לא כל כך אומלל, ותפסיק לתקוף אנשים בגלל שבמקרה הם חיים בחו"ל בזמן שהתחילה כאן מלחמה שלא אתה ולא אף אחד אחר חזו אפילו 24 שעות לפני שפרצה!
 

mucool2

New member
אתה חוצפן חסר תקנה

התאפקתי הרבה זמן אבל די
אתה יושב שם ומטיף לנו מוסר. היו מלחמות בישראל בעבר שאנשים כמוך חיפשו מקום על המטוסים לשוב הביתה. אז בבקשה אל תתיף לנו מוסר. קובי מחיפה מוכת הטילים.
אתה חוצפן חסר תקנה
לא ברחתי, ולא מטיף לאף אחד מוסר. נסעתי לפני שלוש וחצי שנים (דווקא כשהתחילה הירידה בפיגועים) במסגרת עיסוקי המדעי מתוך כוונה ברורה לחזור לארץ, וזה מה שאעשה בקרוב מאוד.
 
יש לי את הספר

שירות הרכבות בלונדון בימי "הבליץ".
במאמר ההשתלחות האחרון של YNET בר"י צדה את עיני תגובה מס' 186 של יואל מחיפה. יואל פונה לאנשי הרכבת שלנו לקחת דוגמא מאנשי הרכבת של לונדון בתקופת הבליץ - ימי מלחה"ע השנייה בה הופצצה לונדון באופן מאסיבי ע"י חיל האוויר הגרמני. הנה תגובתו של יואל כפי שהעתקתיה מ YNET. "במלחמת העולם השניה 600 אלף עובדי הרכבת הבריטים מאמצים עילאיים - תוך סיכון חיים - לשמור את קווי הרכבת ללונדון פתוחים. הבריטים הבינו כי סגירת הרכבת תשתק את הבירה ותעניק ניצחון לגרמנים, וכך עבדו עובדי הרכבת מסביב לשעון,תיקנו בבוקר פסים ורכבות שהופצצו בלילה, ושמרו על תנועת הרכבות הסדירה. הסיפור ההרואי מתואר בספר "war on the line" מאת ברנארד דרווין. ניתן למצוא ראיון מעניין עם נהג רכבת מאז באתר http://www.britain-at-war.org.uk/Bristolian_Train_Driver/body_index.htm . צר לי מאד על עובדי הרכבת שקיפחו את חייהם במוסך בחיפה, וליבי עם המשפחות. אולם, כמו שהצבא אינו שובת ממלאכתו למרות אובדן חיילים, גם על הרכבת להבין שהיא מספקת שירות חיוני למליוני אזרחים, ואסור לה לסייע לנסראללה להשבית את צפון המדינה". מעניין, הלא כן? מתברר שבכל ביצה מסתתר לו הנרקיס המקומי. ועכשיו לעניין - האם בידי מישהו ממומחי והיסטוריוני הרכבות בפורום מידע משלים נוסף לזה של יואל מחיפה ?
יש לי את הספר
lms at war שמספר על תולדות החברה במלחמת העולם השניה. אני מניח ששם יש פרטים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה