שירות אינטרנט - למישהו יש
?

שירות אינטרנט - למישהו יש../images/Emo91.gif?

שלומות לכולם, אני כרגע עם AOL תמורת $22 לחודש וכבר נמאס לי מזה שהם מנתקים אותי ללא התראה, ומהפרסומות המתנפלות שלהם. בקיצור -זמן להחליף. הכונה לשירות רגיל באמצעות הטלפון (לא מהיר) באזור בוסטון.
 

Yaniv-DC

New member
שרות טלפוני

איטי ורע כמו של AOL אפשר להשיג בזול יותר בנט זירו או בג´ונו, שניהם ב-9.9 דולר בחודש.
 

Boston Guy

New member
אני משתמש ב AT&T גלובל...

האמת - התחלתי איתם עוד כשהם היו IBM INTERNET, והמנוי שלי עבר אחרי המיזוג לאגף ה BUSINESS של AT&T - AT&T GLOBAL. יש לי כיום BRAODBAND, אבל אני שומר על המנוי שלי איתם לגיבוי (כשהאינטרנט בכבלים נופל) ולנסיעות - שאז אני מתחבר דרכו עם ה LAPTOP. הם מצויינים לנסיעות - יש מספרי גישה כמעט בכל חור בעולם (המקומות היחידים שבהם הייתה לי בעיה היו ויאטנם, קמבודיה, סין וארצות מערב אפריקה). התחברתי דרך מספרים שלהם בעשרות ערים בארה"ב ובעולם, לרוב בלי בעיות מיוחדות. הרשת שלהם מאוד יציבה, כמעט ואין נפילות שרות, אין פרסומות ואין POP UPS. לעומת זאת, אין גם את ה"תוספות" של AOL - הם לא "פורטל", אלא ISP פשוט. ה URL שלהם הוא WWW.ATTGLOBAL.NET יש להם 3 מסלולי שרות ל SMALL BUSINESS, שהבינוני מבינהם עולה 20$ לחודש. גם למסלול ה "פרמיום", שכדאי לי כי ה ROAMING CHARGES נמוכים יותר, עולה רק 25$ לחודש. אני יודע שיש ל AT&T גם שרות "ביתי" בשם WORLDNET, אבל אין לי איתם נסיון. תבדקי בלינק הבא: http://www.consumer.att.com/plans/internet
 
אני משתמשת

ב EV1 עולה 10$ לחודש, מספרים בכל ארה"ב, שירות מצויין ללא בעיות.
 

10027

New member
AT&T

יותר זולים, שרות טוב, רק שהאימייל שלהם מלא זבל. נראה שכתובת האימייל נתנת לכל דיכפין
 
למעלה