נילי בוסטון
New member
שירות אינטרנט - למישהו יש../images/Emo91.gif?
שלומות לכולם, אני כרגע עם AOL תמורת $22 לחודש וכבר נמאס לי מזה שהם מנתקים אותי ללא התראה, ומהפרסומות המתנפלות שלהם. בקיצור -זמן להחליף. הכונה לשירות רגיל באמצעות הטלפון (לא מהיר) באזור בוסטון.
שלומות לכולם, אני כרגע עם AOL תמורת $22 לחודש וכבר נמאס לי מזה שהם מנתקים אותי ללא התראה, ומהפרסומות המתנפלות שלהם. בקיצור -זמן להחליף. הכונה לשירות רגיל באמצעות הטלפון (לא מהיר) באזור בוסטון.