שיקום

aviy009

New member
שיקום

"כולנו בני אדם וכל אחד הוא פרט שונה מהאחר ושואף למימוש עצמי... והשגת דרגה מרבית של עצמאות ואיכות חיים..." (מתוך האמנה לשיקום האדם עם נכות נפשית בקהילה) זכאי שיקום על פי "חוק שיקום נפגעי נפש בקהילה" הוא זה שהוכר כנכה נפש על ידי המוסד לביטוח לאומי. בכל מחוז פועלת "ועדת שיקום" אליה מופנה המבקש על ידי עובד סוציאלי או כל גורם מטפל אחר פרטי או ציבורי, אשר יחד איתו בונה עבורו תוכנית שיקום. עם זאת, מרגע קביעת הזכאות ועד תחילת השיקום בפועל יכול לחלוף זמן רב, לכן קיימת אלטרנטיבה בצורת שרותיי שיקום פרטיים המשמשים בעיקר במקרים בהם בני המשפחה לא מעוניינים בהכרה של הביטוח הלאומי לנכה או לחילופין אין ביכולתם לחכות עד לתחילת קבלת שרותיי השיקום. תהליך השיקום זהו תהליך המאפשר לאנשים בעלי פגיעות, מוגבלויות ונכויות נפשיות להגיע לרמה אופטימלית של תפקוד עצמאי בקהילה. במהלך השיקום נעשים מאמצים לשיפור יכולותיו של הפרט ושינויים הנדרשים בסביבתו. בתהליך השיקום נלקחים בחשבון צרכיו של הפונה ומותאמת לו תוכנית שיקומית אשר נועדה לקדם את יכולתו התפקודית בחיי היום יום. בין היתר השיקום כולל דיור, הכשרה מקצועית והכוונה למקומות עבודה, חונכות ושרותיי סמך והשמה ולווי במסגרות השיקום המתאימות.
 

aviy009

New member
תסלח לי מאוד אבל

זה שאני מציע (מתוקף המקום בו אני עובד) אלטרנטיבה לשירות מסויים זה נקרא לגזור עליך קופון?!!! האם אדם שהולך לטיפול פסיכולוגי אפשר להגיד שהפסיכולוג גוזר עליו קופון??!!! האם קופ"ח שגובה השתתפות עצמית מכל מטופל גם היא גוזרת עליך קופון? האם הקבלן שבנה את ביתך גזר עליך קופון?? יש לכל דבר בעולם הזה מחיר - מי שרוצה ויכול לשלם אותו נהנה מהמוצר או משירות ומי שלא אז לא... לא אני המצאתי את הכלל הזה.... יותר מכך, יש בדבריך משהו מאוד מקומם ומעליב מכיוון שאינך יודע מהם השירותים אני מעניק ובאיזה מחיר, מה איכותם ועוד, אולי אם היית מנסה לראות את הדברים מזוית קצת אחרת ופחות אגוצנטרית היית יכול להבין זאת.
 

macacu

New member
היית צריך לכתוב בפוסט :

"המציג הינו מפרסם" חביבי. אני הולך לפסיכולוג פרטי. כן. ואין שום בעיה עם זה. רק הפסיכולוג שלי לא פירסם את עצמו כאן. למעשה אף פסיכולוג או מטפל שמכבד את עצמו לא מפרסם את עצמו כאן אני ממש לא אגוצנטרי..ואתה יכול לתקוע זרג והמחיר- ללא תחרות
 

aviy009

New member
טוב אני לא מתכוון למשוך את הדיון

הזה עוד ובטח שלא לדרדר אותו לרמה יותר נמוכה (כמו מילים בהם השתמשת) אז שיהיה לך יום טוב
 
למעלה