שיקום העור לאחר כוויה

shlomits

New member
שיקום העור לאחר כוויה

שלום, נכוויתי כוויה די קשה ביד, והעור אדום ומתקלף. מה אפשר למרוח על זה כדי לשקם את העור? תודה!
 

נורקס

New member
אויש,לא נעים../images/Emo4.gif

מתי נכווית? האם היו שלפוחיות? כוויה באיזו דרגה? כעיקרון, לטיפול מיידי (עזרה ראשונה) בכוויה טריה יש חטפטף לבנדר באמבט מים קרירים ולטבול את היד במים. לאחר מכן ,לטיפול בהמשך ולמניעת צלקות מורחים על המקום מיד : לבנדר+פרופוליס+ויטמין E בכמות גדולה. אם אין פרופוליס אז אפשר גם בלי. ויטמין E אפשר לדקור קפסולה ולהוציא את התוכן או במקום זאת למרוח שמן נבט חיטה שהוא עשיר בויטמין E. מנסיון (לצערי) זה אכן עובד.
 

shlomits

New member
תודה....

נכוויתי ביום שני. היו שלפוחיות וכעת יש רק עור מקולף ואדום מאד. מחר אלך לקנות את מה שהצעת..יש לי בבית שמן עץ התה, שהבנתי שאמור גם לעזור בכאלה מקרים.
 

0 אור 0

New member
לא שמן עץ התה

זהו שמן חזק מדי וישרוף לך. תקני מחר שמן לבנדר וג'ל אלוורה טבעי - תמרחי על הכויה מעט אלוורה מעורבת בכמה טיפות לבנדר (או על פי המתכון שהמליצו לפני - גם כן מתכון טוב מאד, אני אישית מעדיפה את האלוורה כי היא מקררת ומריעה.
 
כוויה...

בגלל שהמקום עדיין אדום אני משערת שהכוויה הייתה רצינית מאד, אני מליצה לשים את היד במי קרח או קרח ישירות על המקום על מנת להרגיע את האדמומיות. שנית, אני ממליצה מאד לשים שמן לבנדר שמעולה למטרה הזו. מה גם, אני מאד ממליצה לשים ג'ל אלוורה הישר מהקקטוס, שווה אפילו לקפוץ למשתלה ולקנות שתיל קטן.. מהר מאד הוא יהפוך להיות אלוורה לתפארת. מה גם בגלל שיש חשש לזיהום בגלל השלפוחיות אני ממליצה מאד לשמור על הגיינה של הידיים, להשתדל לרחוץ את היד ולתת לה לנשום אויר ולתת לה לנוח. וכמובן למרוח לסרוגן את הלבנדר עם האלוורה.. רק בריאות..
 
לא מי קרח...

מים קרים בהחלט כן, אבל כשהטמפרטורה נמוכה מדי זה יוצר טראומה נוספת לעור, עד כדי "כווית קור". להמנע בכל הקשור לקרח. מים קרים, אפילו מי ברז זורמים בהחלט עושים את העבודה.
 
למעלה